媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止發言

積分: 4796


781#
發表於 04-3-12 09:49 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


782#
發表於 04-3-12 09:59 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


783#
發表於 04-3-12 10:03 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1929


784#
發表於 04-3-12 10:22 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

racrac,
係呀, 我可能聽日放工後行陣銅鑼灣~ 但都未confirm丫~
因為我要睇下老公今晚得唔得閒陪我去行~ 如果佢
今晚同我去行~ 聽日就唔洗去啦~:-P
不過平時我多數都係星期六去行的(自己一個), 因為
星期六放半晝有多d時間嘛~ 平時星期一至五都無時間~
我番屯門, 出番黎香港(我住香港的)都成7點幾咯~!

joeychai,
我囡食皇牌森美力(1號)架~ 皇牌思美力係咪2號黎架~?
其實bb到幾時先要轉食2號奶粉~?

*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1326


785#
發表於 04-3-12 10:53 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

Babycuite,

我都有皇牌恩美力2號嘅免費換取券,同埋$5折扣, 如果你啱, 我可以寄比你!

Racrac,

我通常lunch time 會去灣仔街市, 放工或者星期六日就會去新城市廣場. 我講果間舖頭喺偉華商場, 即係實惠隔離果個商埸.


大宅

積分: 1326


786#
發表於 04-3-12 11:00 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

Joey,

我尋晚去沙田間hipo, 佢係有減價, 不過只有1個細架, 好少款, 所以最終係空手而回, 真係失望! 去到隔離間舖, 見到條工人褲幾得意, 但係要成$300, 有7折, 所以都冇買! 遲D再努力揾吓邊度D衫又平又靚先!


大宅

積分: 1513


787#
發表於 04-3-12 11:15 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

Babycuite,

我都有皇牌恩美力2號


大宅

積分: 3239


788#
發表於 04-3-12 11:19 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

而家先UPDATE D post, 睇左好耐呀!

siuping,
水痘係要幾時打架?
點解病左咁耐呀? 有冇睇醫生?

joanna,
乜咁攪野呀~~~ adonis bb 都變左光頭仔呀而家,
adonis : 你問下揀邊個?? 大家都係男仔喎......

joey,
hipo 做緊特價? 做到幾時呢? 平唔平架,
因為佢d 衫都幾貴下, 唔知沙田新城市o個間有冇呢?
上次我在皇室堡, 睇到有間唔知乜野shop, 嘩~~~ 傻架,
d bb 衫夾衣, 原價 $2xxx, 而家特價 $8xx
有d 就仟幾, 而家幾佰, 話係全部歐洲入口喎

EJbaby,
你可以打呢個電話 2371 0622, 係愛麗他的電話,
佢地可以寄一本關於濕疹的書仔比你,
內容除左講濕疹之外, 仲有介紹佢地的產品啦
我想問下麥當當o個張chair, 係咪連埋


別墅

積分: 667


789#
發表於 04-3-12 11:32 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

siuping, pekkleyin, bbcuite, ivytang02, Pochacco, nlns, 安妮媽媽, joanna-waiwai, Kwepie, qmeiyee, joeychai,

我今個星期好少上網呀,就算上都好短時間,睇得你地d message 嚟就冇時間打字,所以今日就決定print晒d message 出嚟睇,如果唔係我驚漏咁你地其中一個就唔好啦(希望冇漏).其實帶bb去覆診當日剛巧係囡囡的半歲生日呀,而冇咗隻雞蛋仔當然係她最好的生日禮物,而對於我倆公婆嚟講就係可以放下心頭大石囉.

siuping,

你bb退咗燒未呀,而你就病咗成個月都未好,睇嚟現在d病菌都幾惡,希望你倆母女快d好番.我早排都問過私家醫生幾時可打水豆針,他說最快都要等到一歲先可以打.

pekkleyin,

醫生話果粒士多啤梨痣如果唔係影響倒bb的視線就唔使點醫,(touchwood)就要做手術喎,因為粒痣有機會會跟住bb大到去一歲左右,所以現在為有keep住check,當bb讀小學就會退.

racrac,

今次係生仔,噤下次咪生番個女保數,一來可以幫佢扮下靚,二來又可併作一個好字,係咪幾好呢?諗下佢 :-P :-P

bbcuite,

你唔好好似joey咁見一件買一件先得架,邊到著得晒.不過我近排都係咁,真係有口話人冇口話自己

ivy,

你賓賓今日開始放假,噤你未有成兩個星期要自己做賓賓囉.我見你教kweipie點餵bb食藥,如唔比bb飲奶先咪變咗空肚食藥囉.

joey,

嘩,你又買噤多衫呀,好心真係要忍下手囉,如果唔係到時生多一個都著唔晒.不過話時話,你講果間Disney Baby係咪對住百佳架,因我同個bb都好鍾意米奇架.

安妮媽媽,

我冇點蚊香呀,怕bb唔"文"得,現在為有開蚊燈(茶餐廳用果d)加蚊罩.

kwepie,

我bb要到八月先再睇,係喎,你仔仔好番未呀,今日仲有冇發燒呀.
[size=xx-small]大女 : [size=xx-small]9 Sep 03 - 3.57kg (52cm); 9 Sep 07 - 13kg (103cm); [size=xx-small]細仔 : [size=xx-small]5 May 05 - 3.89kg (50cm); 10 Jun 05 - 4.95kg; 9 Jul 05 - 5.52kg (60.5cm); 10 Sep 05 - 6.7kg (66.5cm); 15 Oct 05 - 7.32kg (68cm); 11 Feb 06 - 8.01kg


大宅

積分: 3239


790#
發表於 04-3-12 11:49 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

luckybaby,
由於我係遲入黎 "9月媽咪", 所以唔知你囡囡雞蛋仔的事,
不過bb 冇事就好了


大宅

積分: 1929


791#
發表於 04-3-12 11:52 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

pekkleyin & EJbaby,

好丫~! 咁我一陣pm比你地丫~! 真係唔該晒~
其實點解你地成日都好似有依d優惠卷咁既~?
係咪因為入左好多bb會~? 我無架~ 個陣唔識~
乜會都無入過~! :-P

luckybaby,

你知啦...就黎轉季啦嘛~ 夏天喇喎~ 到時個個bb
都袒胸露臂...咁梗係要入下貨啦~!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1929


792#
發表於 04-3-12 11:59 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

其實呢.............唔知你地有無留意到...
我囡囡右邊耳仔係生左一粒野係到架~
好似人地個d熄肉咁呢~? 起初醫生同我講話
只要搵繩綁住佢, 無幾耐佢自己就會甩~
但到佢兩個月時再去睇, 醫生就check到個粒
唔係熄肉, 佢話果舊肉其實屬於耳仔既一部份,
只不過無啦啦生多左舊肉仔出黎, 但舊肉仔係連骨的~
所以唔可以就咁綁繩綁甩佢~ 一定要做個小手術
切除佢先可以~ 醫生仲話個粒肉仔會跟住耳仔一齊咁大,
所以我係到唸...如果以依家既比例....第時個粒野都可能
會生到幾大粒~ 所以我真係好想切左去, 因為佢始終都
係女仔嘛~ 但政府要排期, 可能要等幾年, 其實你地
認為依d手術仔越細做越好定大d先做~? 但唔知點解...
我一唸起佢無啦啦要做依d手術(雖然小手術)但都好
心痛....因為點小手術都好...佢都會痛架嘛~! :-(
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


禁止發言

積分: 9659


793#
發表於 04-3-12 12:01 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


794#
發表於 04-3-12 12:06 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1326


795#
發表於 04-3-12 12:06 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

曉睛,

係呀, 係第三期果間, 冇嘢啱, 所以你唔駛去喇! 你估我地會唔會喺沙田碰到呢? 我差唔多個個星期六/日都會去,多數行西田, 荷花等, 仲會用BB車推BB添!

Luckybaby,

原來粒士多啤梨痣會退, 咁就唔駛担心啦!


大宅

積分: 1929


796#
發表於 04-3-12 12:16 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

joey,

其實我都有唸過唔幫佢做架~ 但我老公個邊又話想幫佢做~
因為佢係女仔喎~ :-(
(我一陣pm比你~ thank you~!! ^^)


*****************
我囡囡粒肉仔丫~!!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 3239


797#
發表於 04-3-12 12:27 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

pekkleyin,
可能有撞過架, 我呢…就揹住bb在前面的

bbcuite,
而家亭亭粒肉粒有冇大到呀?
我bb 後頸都有一粒肉粒, 健康院話唔似士多啤利瘤,
可以唔使驚, but 有可能除住年齡會大的,
可能要做手術, 而私家又係話普通肉粒,
又話不會有大問題, 所以而家要成日睇住佢有冇大,
正如joey講, if 唔係大問題, 都唔做手術啦,
睇定d先啦, 你想去政府排期, 天光都未到呀,
你有冇買bb保險呀, 呢d小手術應該包o既

你冇去bb 展? o個到好多bb會可以參加架


禁止發言

積分: 4796


798#
發表於 04-3-12 13:47 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 606


799#
發表於 04-3-12 13:52 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

曉晴,
我暈啦!
我一直以你Adonis bb係女仔, 張相仲做埋wallpaper成大半個月啦!

呢個媽媽真係傻傻地囉!

[size=large]wallpaper


男爵府

積分: 6458


800#
發表於 04-3-12 15:00 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)

luckbaby, BB食藥吾使食左野先食藥架, 空肚無問題,好似半夜要食藥你都吾會比支奶佢飲係咪, 叫醒佢飲完咪比佢訓LAW, 其實BB病左佢地飲奶都無心機, 時間上你要自動調整LA, 如果吾嘔D小朋友咪可以即時輪住食LAW.不過我就吾主張D藥水加落水度同奶度去比BB食, 因萬一BB嘔都吾知比番幾多份量佢食番好.但如果點都吾係飲就無辦法心架辦法


BBCUITE, 我見到你BB耳仔粒野LA, 吾使心急喎, 等再大D先決定LA, 止終都係外觀問題,不足影響佢日常生活,但係靚女雍亭大個去參選特區選美時就要考慮LA

EJBABY , BB吾一定要6個月轉奶粉架, BB初生奶粉營養最高所以最貴, BB可以飲到9個月先轉架,又其細SIZE BB緊加吾好轉奶粉住, 我睇開D E科E生都係噤講.

JOANNE, 我都覺得其LA, 明明係仔黎架, 點話人地花心LA, 我個就女, 要對親家嗎

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo