Re: 03年9月~醒目仔女~媽咪特區 (Part 2)
siuping, pekkleyin, bbcuite, ivytang02, Pochacco, nlns, 安妮媽媽, joanna-waiwai, Kwepie, qmeiyee, joeychai,
我今個星期好少上網呀,就算上都好短時間,睇得你地d message 嚟就冇時間打字,所以今日就決定print晒d message 出嚟睇,如果唔係我驚漏咁你地其中一個就唔好啦(希望冇漏).其實帶bb去覆診當日剛巧係囡囡的半歲生日呀,而冇咗隻雞蛋仔當然係她最好的生日禮物,而對於我倆公婆嚟講就係可以放下心頭大石囉.
siuping,
你bb退咗燒未呀,而你就病咗成個月都未好,睇嚟現在d病菌都幾惡,希望你倆母女快d好番.我早排都問過私家醫生幾時可打水豆針,他說最快都要等到一歲先可以打.
pekkleyin,
醫生話果粒士多啤梨痣如果唔係影響倒bb的視線就唔使點醫,(touchwood)就要做手術喎,因為粒痣有機會會跟住bb大到去一歲左右,所以現在為有keep住check,當bb讀小學就會退.
racrac,
今次係生仔,噤下次咪生番個女保數,一來可以幫佢扮下靚,二來又可併作一個好字,係咪幾好呢?諗下佢 :-P :-P
bbcuite,
你唔好好似joey咁見一件買一件先得架,邊到著得晒.不過我近排都係咁,真係有口話人冇口話自己
ivy,
你賓賓今日開始放假,噤你未有成兩個星期要自己做賓賓囉.我見你教kweipie點餵bb食藥,如唔比bb飲奶先咪變咗空肚食藥囉.
joey,
嘩,你又買噤多衫呀,好心真係要忍下手囉,如果唔係到時生多一個都著唔晒.不過話時話,你講果間Disney Baby係咪對住百佳架,因我同個bb都好鍾意米奇架.
安妮媽媽,
我冇點蚊香呀,怕bb唔"文"得,現在為有開蚊燈(茶餐廳用果d)加蚊罩.
kwepie,
我bb要到八月先再睇,係喎,你仔仔好番未呀,今日仲有冇發燒呀.
[size=xx-small]大女 : [size=xx-small]9 Sep 03 - 3.57kg (52cm); 9 Sep 07 - 13kg (103cm); [size=xx-small]細仔 : [size=xx-small]5 May 05 - 3.89kg (50cm); 10 Jun 05 - 4.95kg; 9 Jul 05 - 5.52kg (60.5cm); 10 Sep 05 - 6.7kg (66.5cm); 15 Oct 05 - 7.32kg (68cm); 11 Feb 06 - 8.01kg