立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1155
原帖由 牛仔小怡 於 10-10-27 11:52 發表 床圍o個d洗唔到.. 所以一有太陽工人就連埋d被被拎去曬..
積分: 2407
原帖由 Vana 於 10-10-27 10:20 發表 我仲係乜都無收過...等我搵日得閒逐間打去問下先...tks 我個個朋友都叫我千祈唔好比bb食A+...唔係話佢唔好...係長期無得賣....咁我去樓下間萬0望左幾個月....又真係未見過有得賣架喎..... 同埋睇過另一 ...
積分: 1612
原帖由 ching_800322 於 10-10-27 11:52 發表 唔飲水會唔會暈架?
男爵府
積分: 6934
原帖由 chermama 於 27-10-2010 12:06 發表 我都諗住俾阿b食呢隻或者惠氏, 考慮中, 以A+為首選, 可能我屋企d bb及身邊生咗嘅朋友全部大多數都食A+啦, 問過佢地有無便秘問題, 佢地都話無, 好正常, 只係A+比較甜, bb食咗A+可能會唔肯轉食其他奶粉囉! ...
原帖由 faytin 於 10-10-27 12:02 發表 乜床圍唔洗得架? 手洗同浸吓都得啩.
原帖由 faytin 於 27-10-2010 12:02 發表 乜床圍唔洗得架? 手洗同浸吓都得啩.
原帖由 siuting111 於 10-10-27 12:23 發表 雪印思敏唔知好唔好呢??? 不過最希望係母乳囉~
積分: 2182
原帖由 siuting111 於 10-10-27 12:24 發表 BB床品12件,全部拎去洗衣機,得唔得呢~~ 手洗都幾煩下~
積分: 4193
原帖由 LuLu812 於 10-10-27 11:23 發表 pm左啦~ 不過見b_b都比左你, 你睇下用佢個得唔得先啦~ 另外我唔記得提你, 其實issue之前唔洗vip, 只要你一次過買6件就有6折, menber再多95折, 所以係55折~
積分: 3235
子爵府
積分: 11405
原帖由 bp0321 於 10-10-27 11:51 發表 阿早... 我想問您上次影大肚相買的白色tube top透唔透架...我琴日同朋友去加連威老道買...回家試好透....我影相應該入面著d乜好呢? 可能個胸大左...間店只得1,2個款可以揀...係拉架料黎架...著上身好似著左層紗 ...
原帖由 yukiggg 於 27-10-2010 12:30 發表 床圍同d枕芯就手洗好d... 因為驚佢變形呀^^
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-27 12:31 發表 收到啦 ~ 唔該灑 !! 不過一次過買6件好似好難喎...仲要我地已家呢個身型....
原帖由 faytin 於 27-10-2010 12:32 發表 你叫姐姐洗嘛! 我暫時所有BB嘢都係叫姐姐手洗.
原帖由 faytin 於 10-10-27 12:32 發表 你叫姐姐洗嘛! 我暫時所有BB嘢都係叫姐姐手洗.
原帖由 ching_800322 於 10-10-27 11:52 發表 咁你係咪被心都會洗呀?
積分: 3155
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy