跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1155


8481#
發表於 10-10-27 12:02 |只看該作者
原帖由 牛仔小怡 於 10-10-27 11:52 發表


床圍o個d洗唔到.. 所以一有太陽工人就連埋d被被拎去曬..


乜床圍唔洗得架? 手洗同浸吓都得啩.


大宅

積分: 2407


8482#
發表於 10-10-27 12:06 |只看該作者
我都諗住俾阿b食呢隻或者惠氏, 考慮中, 以A+為首選, 可能我屋企d bb及身邊生咗嘅朋友全部大多數都食A+啦, 問過佢地有無便秘問題, 佢地都話無, 好正常, 只係A+比較甜, bb食咗A+可能會唔肯轉食其他奶粉囉!

原帖由 Vana 於 10-10-27 10:20 發表
我仲係乜都無收過...等我搵日得閒逐間打去問下先...tks

我個個朋友都叫我千祈唔好比bb食A+...唔係話佢唔好...係長期無得賣....咁我去樓下間萬0望左幾個月....又真係未見過有得賣架喎.....

同埋睇過另一 ...


大宅

積分: 1612


8483#
發表於 10-10-27 12:07 |只看該作者
原帖由 ching_800322 於 10-10-27 11:52 發表


唔飲水會唔會暈架?
我飲左兩次都好乖, 8個鐘頭前就無飲水&食野, 好彩2次都合格. 如果你飲左水, 抽第一針既血糖結果may be有影響, 所以盡量唔好飲啦~


男爵府

積分: 6934


8484#
發表於 10-10-27 12:23 |只看該作者
原帖由 chermama 於 27-10-2010 12:06 發表
我都諗住俾阿b食呢隻或者惠氏, 考慮中, 以A+為首選, 可能我屋企d bb及身邊生咗嘅朋友全部大多數都食A+啦, 問過佢地有無便秘問題, 佢地都話無, 好正常, 只係A+比較甜, bb食咗A+可能會唔肯轉食其他奶粉囉!

...


雪印思敏唔知好唔好呢???
不過最希望係母乳囉~



健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2407


8485#
發表於 10-10-27 12:24 |只看該作者
我會照洗床圍&被芯, 真係浸下+用手洗囉!

原帖由 faytin 於 10-10-27 12:02 發表


乜床圍唔洗得架? 手洗同浸吓都得啩.


男爵府

積分: 6934


8486#
發表於 10-10-27 12:24 |只看該作者
原帖由 faytin 於 27-10-2010 12:02 發表


乜床圍唔洗得架? 手洗同浸吓都得啩.


BB床品12件,全部拎去洗衣機,得唔得呢~~
手洗都幾煩下~


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2407


8487#
發表於 10-10-27 12:27 |只看該作者
呢隻我得一個朋友食咋, 所以都唔知好唔好, 但佢話佢個仔食完無咩問題, 好正常囉! 我正話都有打去雪印問攞奶粉, 但咁啱佢地食飯時間, 所以一陣再試過~

原帖由 siuting111 於 10-10-27 12:23 發表


雪印思敏唔知好唔好呢???
不過最希望係母乳囉~


大宅

積分: 2182


8488#
發表於 10-10-27 12:30 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-27 12:24 發表


BB床品12件,全部拎去洗衣機,得唔得呢~~
手洗都幾煩下~


床圍同d枕芯就手洗好d... 因為驚佢變形呀^^


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8489#
發表於 10-10-27 12:31 |只看該作者
原帖由 LuLu812 於 10-10-27 11:23 發表
pm左啦~ 不過見b_b都比左你, 你睇下用佢個得唔得先啦~ 另外我唔記得提你, 其實issue之前唔洗vip, 只要你一次過買6件就有6折, menber再多95折, 所以係55折~


收到啦 ~ 唔該灑 !!
不過一次過買6件好似好難喎...仲要我地已家呢個身型....


大宅

積分: 3235

BK Milk勳章


8490#
發表於 10-10-27 12:32 |只看該作者
出去吃飯先....唔知食咩好呢? 好想行吓街買吓衫....hehehehe 返來再講啦....





大宅

積分: 1155


8491#
發表於 10-10-27 12:32 |只看該作者
原帖由 siuting111 於 10-10-27 12:24 發表


BB床品12件,全部拎去洗衣機,得唔得呢~~
手洗都幾煩下~


你叫姐姐洗嘛!
我暫時所有BB嘢都係叫姐姐手洗.


大宅

積分: 2407


8492#
發表於 10-10-27 12:32 |只看該作者
吖, 佢有無洗衣標籤呢? 我set床品要呢個星期日先送嚟, 到時睇下咪知點洗囉!

原帖由 siuting111 於 10-10-27 12:24 發表


BB床品12件,全部拎去洗衣機,得唔得呢~~
手洗都幾煩下~


大宅

積分: 4193

好媽媽勳章


8493#
發表於 10-10-27 12:33 |只看該作者
.


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8494#
發表於 10-10-27 12:36 |只看該作者
原帖由 bp0321 於 10-10-27 11:51 發表


阿早...

我想問您上次影大肚相買的白色tube top透唔透架...我琴日同朋友去加連威老道買...回家試好透....我影相應該入面著d乜好呢? 可能個胸大左...間店只得1,2個款可以揀...係拉架料黎架...著上身好似著左層紗 ...


你買左邊隻? 我影大肚相果件係兩件來架, 一件白色厚身打底(咩花都無既), 外面再加一件全通花喱士. 加上我有著肉色無帶bra, 唔透呀.


男爵府

積分: 6934


8495#
發表於 10-10-27 12:36 |只看該作者
原帖由 yukiggg 於 27-10-2010 12:30 發表


床圍同d枕芯就手洗好d... 因為驚佢變形呀^^


係呀..好彩你提一提呀..
咁被芯駛唔駛洗架????
枕芯,可以洗架???


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 1612


8496#
發表於 10-10-27 12:36 |只看該作者
原帖由 gandi媽咪 於 10-10-27 12:31 發表


收到啦 ~ 唔該灑 !!
不過一次過買6件好似好難喎...仲要我地已家呢個身型....
係呀, 不過佢d頸巾都計, 加埋買比老公, 都買左12件呀~ 全部加埋$37xx, 都ok抵~


男爵府

積分: 6934


8497#
發表於 10-10-27 12:39 |只看該作者
原帖由 faytin 於 27-10-2010 12:32 發表


你叫姐姐洗嘛!
我暫時所有BB嘢都係叫姐姐手洗.


姐姐要11月尾先黎,我驚太遲,唔乾~
所以11月中開始洗定先囉~~~

上次永安買野,今個星期六送貨了~都唔駛兩星期~
之後11月21日吉吉送bb床同bb車....
屋企越來越多野了....


健健康康,快高長大啊~


大宅

積分: 2407


8498#
發表於 10-10-27 12:39 |只看該作者
有姐姐真係好用, 我都準備咗好多野俾姐姐做, 佢嚟到實周身唔得閒, 實唔得閒問我有咩俾佢做! 不過到時我會交俾99睇實佢及教佢做野, 佢想偷懶都好難! 哈, 好變態!

原帖由 faytin 於 10-10-27 12:32 發表


你叫姐姐洗嘛!
我暫時所有BB嘢都係叫姐姐手洗.


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


8499#
發表於 10-10-27 12:43 |只看該作者
原帖由 ching_800322 於 10-10-27 11:52 發表


咁你係咪被心都會洗呀?


我呢個星期六先去搵yuki拎, 未知被芯係點呀, 不過就算洗唔到, 我都會拎去曬下吹下.


大宅

積分: 3155


8500#
發表於 10-10-27 12:49 |只看該作者
尋晚c6半夜發燒, 但係驚傳染我, 病都要出廳訓囉~ 好可憐~

我今日係屋企都要戴口罩

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo