在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


921#
發表於 04-3-27 13:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
我見個盒係有5款家..等我去我屋企附近昅下先..

你個仔張大頭照..唔同左樣喎.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


922#
發表於 04-3-27 13:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
係呀!呢幅相係最新架,上星期日影架!


男爵府

積分: 7286


923#
發表於 04-3-29 09:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,

I saw you last Friday evening, near to Park'N Shop in Fortress Hill. I did not call you due to I was in hurry.

JoJo,
I saw the same puzzle which is sold at Wing On, Taikoo Shing. The selling price is....$32. Watson's price is cheaper.
canau


大宅

積分: 3479


924#
發表於 04-3-29 11:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[quote]
canau 寫道:
PakPakMaMi,

I saw you last Friday evening, near to Park'N Shop in Fortress Hill. I did not call you due to I was in hurry.

--------------------------------------------------------
canau,
仲咩唔叫我呀 我係去阿jojo所講個間屈x氏買puzzle


男爵府

積分: 7286


925#
發表於 04-3-29 12:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
人地都話 'I did not call you due to I was in hurry'.
妳是行去北角方向嫁!
上星期有無返playgroup ah?
canau


大宅

積分: 3479


926#
發表於 04-3-29 13:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau 寫道:
PakPakMaMi,
人地都話 'I did not call you due to I was in hurry'.
妳是行去北角方向嫁!
上星期有無返playgroup ah?


canau,
咁"hi"聲囉.... 我行路好快架唔會望到人架 :-P
咁即係買完野走人囉 :-x
上星期有返呀,不過今個星期3/4同埋10/4,17/4都唔駛返呀(係學校既holiday)到24/4先回復正常


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


927#
發表於 04-3-29 13:45 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
where are you?? 我幫你買左個盒puzzle啦.. 係綠色個盒呀.. 仲駛唔駛買多盒.. 出聲喎.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


928#
發表於 04-3-29 15:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO,
你有無打算比仔仔2歲時返學呀?同埋有無唸個讀邊間幼稚園未呀?!


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


929#
發表於 04-3-29 17:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
幼稚園, 我已經諗好幫個仔報邊幾間, 反而幼兒園我未諗過, 不過而家諗緊, 可能會比佢返下..學下野.. 又要搵定資料啦.. 唉..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


930#
發表於 04-3-29 21:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
我來啦, 好呀,買多盒哎,唔該,真係駛人唔駛本
我在柴灣見到,都屈x 不過要$39.9咁貴既.

lokching,
我都幫你買左啦.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


931#
發表於 04-3-30 08:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
應該全線都係$19.9, 如果你見佢冇減價, 你叫佢check下其他分店係未那個價.. 因為我見BK有d 媽咪有時報料話屈記有便野.. 有d 分店係未收到通知家..

我今日食完lunch幫你買多盒呀.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


932#
發表於 04-3-30 09:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

尋日果本"新假期"有復活節餐介紹喎,5號都有Lunch大人$128,tst中港城果間酒店,要劃大花面吹波波同玩遊戲,有無唸住轉軚呢!
***只在參考,我去邊無所謂o架!


男爵府

積分: 8348


933#
發表於 04-3-30 09:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
唔該晒你 & 你老公呀

melvinma :
多謝你既suggestion
但係我lunch time趕唔切出黎架
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


934#
發表於 04-3-30 10:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
PakPakMaMi,
幼稚園, 我已經諗好幫個仔報邊幾間, 反而幼兒園我未諗過, 不過而家諗緊, 可能會比佢返下..學下野.. 又要搵定資料啦.. 唉..


JoJo,
你都係o係東區住架,係唔係 ,你唸住比阿仔報讀邊間呀 (sorry 我好八卦添) :-P 同埋係唔係今年可以讀nursery?


男爵府

積分: 5962


935#
發表於 04-3-30 11:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

特別新聞報告:
受害人第一身報告,前晚清晨時份,疑兇(一名27個大月BB)在睡夢中用頭撞向受害人咀唇,即時受傷紅腫唇破血流,疑兇卻即時掉頭再睡如無事一樣,可憐受害人痛不欲生,但不可以發洩.唉!做人亞媽真偉大.

lokching,
唔駛客氣喎.

jojo,
我見佢係減價,由原價$59.9減至$39.9

canau,
你諗住報邊間幼稚園呀


男爵府

積分: 8348


936#
發表於 04-3-30 11:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc :
俾你笑死我啦 :lol: :lol: :lol: :lol:
快d搽番d藥膏啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


937#
發表於 04-3-30 11:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
冇問題.. 我係諗住揀杏花村既幼稚園..
- 啟思幼稚園
- 聖道明
- 尚書房
另外我會跨區試下跑馬地聖馬加利大幼稚園

柴灣區, 我知海星都唔錯, 不過唔會揀住.. 因為比較遠, 我送佢返學唔係咁方便.

另外我等緊有位媽咪覆我睇下筲箕灣區有冇好既幼稚園呀..

nursery, 如果係我個仔, 我諗今年佢要插班, 因為要足2歲至讀得..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


938#
發表於 04-3-30 11:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
我比你笑死..我都試過幾次, 我係比個仔用佢既鐵頭功, 撞落我個鼻樑到.. 揀直係痛不欲生. :-x :-x 我係痛到標眼淚.. 個時係暗緊個仔訓.. 佢見我摸實個鼻, 仲以為我同佢玩呀. 所以好認同你講..做人亞媽好偉大..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


939#
發表於 04-3-30 12:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO,
間"聖馬加利大幼稚園"好唔好架,因為我睇書都有介紹過,不過無聽過BK媽咪討論過呀!我都想知呀! :-P

JC,
我同我個仔訓架,佢又係成日咁架!做人阿媽真係好唔易架,要忍受到呢d"皮肉之苦"呀 :cry: :cry:

canau,
係囉,我都想知你想報邊間學校呀

真係開心 有咁多人一齊討論下d學校,如果唔係我都唔知去邊度問阿水啦... :-P


男爵府

積分: 5962


940#
發表於 04-3-30 12:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
第二朝問佢邊個整到媽媽,佢話bb,再問佢點整架,佢話檯檯,我比佢激死.
現在已唔痛,但仲有少少腫同損左.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo