Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
PakPakMaMi,
冇問題.. 我係諗住揀杏花村既幼稚園..
- 啟思幼稚園
- 聖道明
- 尚書房
另外我會跨區試下跑馬地聖馬加利大幼稚園
柴灣區, 我知海星都唔錯, 不過唔會揀住.. 因為比較遠, 我送佢返學唔係咁方便.
另外我等緊有位媽咪覆我睇下筲箕灣區有冇好既幼稚園呀..
nursery, 如果係我個仔, 我諗今年佢要插班, 因為要足2歲至讀得..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。