想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1867


81#
發表於 08-1-24 09:20 |只看該作者
我好擔心呀...因為今朝有少少啡啡紅紅既o野呀, 好驚會mc 呀!!!!! 你有冇o羊o野變化呀?~



原文章由 bebu123 於 08-1-24 07:00 發表



希望真係好消息啦!!!


複式洋房

積分: 191


82#
發表於 08-1-24 10:27 |只看該作者
我 m come 了。:-(

好失望!:-(

又要重頭黎過。:-(

本來以為會 bingo,農曆年可以有好消息與家人分享 ~~ :-(


複式洋房

積分: 425


83#
發表於 08-1-24 10:39 |只看該作者
原文章由 思寧 於 08-1-23 22:20 發表
pegpegbaby,

係啦...都唔知想點...身體d徵狀就好似有...不過又驗極都無...我今日都day43啦...已遲了13日...你呢?你平時cycle幾多?而家遲了幾多日?



今天 day 48, 仍然沒有m.

我近一年的cycle是31-38 days...近兩個月都是32 days...
跟你差不多, 已遲了15日~~

而家你有沒有特別feeling?? 我...就只是胸痛, 肚仔扯住痛就間中有...(不過我覺得可能只是普通肚仔痛)~~


禁止訪問

積分: 328


84#
發表於 08-1-24 11:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 34


85#
發表於 08-1-24 12:10 |只看該作者

回覆 #83 pegpegbaby 的文章

我的微狀都係抽住痛, 但喱2日小左. 冇咁多喇....
係生左好多瘡瘡, 因為我有小小感冒咳0時候想嘔囉..
成日都好眼訓......想訓教,成日都發呆 而且行樓梯或者行快點都要呼大氣, (因為我做sale, 有時都要跑來跑去爬高爬低)重有個胸有點痛囉.........成日都想食野......一日都5,6餐但食左小小野個肚就好唔舒服好似好脹咁...........唉!!!!!都係要等等等


民房

積分: 34


86#
發表於 08-1-24 12:35 |只看該作者
我決定買多支棒捧..........但係曼仔我朋友講它唔准,
因為佢有左成2個月都驗唔到
咁買邊隻好


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


87#
發表於 08-1-24 16:39 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-24 09:20 發表
我好擔心呀...因為今朝有少少啡啡紅紅既o野呀, 好驚會mc 呀!!!!! 你有冇o羊o野變化呀?~


我今日under都有d紅呀
我都好驚m ,但到而家又無!
同埋最近生多左暗瘡,但我之前無架,一年都唔生2粒。
但呢一個月係咁生
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


別墅

積分: 536


88#
發表於 08-1-24 17:04 |只看該作者
原文章由 bebu123 於 08-1-24 16:39 發表


我今日under都有d紅呀
我都好驚m ,但到而家又無!
同埋最近生多左暗瘡,但我之前無架,一年都唔生2粒。
但呢一個月係咁生

今日第26日,乞朝條under有少少啡色分泌物,之後又無,仍然高溫,36.95,好驚m黎:-| ,我唔敢驗,怕失望..


大宅

積分: 1867


89#
發表於 08-1-24 17:22 |只看該作者
我今日都係有d 啡啡紅紅o甘呀, 所以我去o左睇婦科, 佢叫我過多5 days 再冇mc 就去過佢道驗喎, 因為有時係會驗唔到喎....唉...又係要等...不過, 佢叫我o尼段時間唔好食生泠o野喎, 跟o住又好保手o甘講mc 都唔好食生泠o野o拉~ haha~



原文章由 bebu123 於 08-1-24 16:39 發表


我今日under都有d紅呀
我都好驚m ,但到而家又無!
同埋最近生多左暗瘡,但我之前無架,一年都唔生2粒。
但呢一個月係咁生


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


90#
發表於 08-1-24 17:31 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-24 17:22 發表
我今日都係有d 啡啡紅紅o甘呀, 所以我去o左睇婦科, 佢叫我過多5 days 再冇mc 就去過佢道驗喎, 因為有時係會驗唔到喎....唉...又係要等...不過, 佢叫我o尼段時間唔好食生泠o野喎, 跟o住又好保手o甘講mc 都唔好食生泠o ...



你去左睇呀!!
死火,我今日仲飲左涷奶茶tim!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1867


91#
發表於 08-1-24 17:38 |只看該作者
係呀, 我見anniemak 都係有紅去睇e生, 就話著床bingo 我o米又走去睇o下我又係唔係 bingo lor~~ 點知冇料到, 又要過多5日先, 我頂先去toilet 都有少少啡啡紅紅呀....希望唔好mc 呀!!!!


你重飲涷o野?!!! 唔好飲o拉, 我都唔係好敢飲o拉!!! :( 好彩唔係大熱天時o即, 如果唔係真係難頂呀!



原文章由 bebu123 於 08-1-24 17:31 發表



你去左睇呀!!
死火,我今日仲飲左涷奶茶tim!


複式洋房

積分: 226


92#
發表於 08-1-24 17:41 |只看該作者

回覆 #74 Josephine806 的文章

Josephine806

我完本BOOK左聽日睇, 就喺驚太細照唔到D咩, 醫生一定叫兩星期後再嚟啦, 咁果兩個星期我都唔知點過, 等自己驚餐死, 所以我就改咗2月15先去囉, 橫掂見到就好地地o者, 一見唔到就唔知點好
所以實際我都唔知幾多週, 未敢去睇


大宅

積分: 1867


93#
發表於 08-1-24 17:47 |只看該作者
其實你地有冇少少反胃呀? 我o尼個星期特別係今日真係好反胃o甘呀, o尼個係o米bingo
o左既特徵o黎o家?
定係又係自己o係道疑神疑鬼o尼..?-(


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


94#
發表於 08-1-24 17:49 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-24 17:38 發表
係呀, 我見anniemak 都係有紅去睇e生, 就話著床bingo 我o米又走去睇o下我又係唔係 bingo lor~~ 點知冇料到, 又要過多5日先, 我頂先去toilet 都有少少啡啡紅紅呀....希望唔好mc 呀!!!!


你重飲涷o野?!!! 唔 ...


我諗住未必有機會未飲law!
我而家都心大心細,都唔知想m來好定bingo好!
我book左下星期二睇呀!睇下到時點啦。
希望我地一齊bingo啦!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


洋房

積分: 90


95#
發表於 08-1-24 18:47 |只看該作者
原文章由 pegpegbaby 於 08-1-24 10:39 發表



今天 day 48, 仍然沒有m.

我近一年的cycle是31-38 days...近兩個月都是32 days...
跟你差不多, 已遲了15日~~

而家你有沒有特別feeling?? 我...就只是胸痛, 肚仔扯住痛就間中有...(不過我覺得可能只是普通肚仔痛 ...


各位,

今天是day44...第14天了...m..還是未見影....驗棒棒又白雪雪...:cry: :cry: :cry: ....胸痛...真係幾痛...肚兩側都有扯...以前m前係唔會咁扯的....唉...我諗緊星期六好唔好去驗血呢...因為聽人講就算hcg好小驗血都可以check到....


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


96#
發表於 08-1-24 19:02 |只看該作者
原文章由 思寧 於 08-1-24 18:47 發表


各位,

今天是day44...第14天了...m..還是未見影....驗棒棒又白雪雪...:cry: :cry: :cry: ....胸痛...真係幾痛...肚兩側都有扯...以前m前係唔會咁扯的....唉...我諗緊星期六好唔好去驗血呢...因為聽人講就算hcg好 ...



驗血同睇醫生會唔會差不多領錢呀?
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


複式洋房

積分: 226


97#
發表於 08-1-24 19:10 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-24 17:47 發表
其實你地有冇少少反胃呀? 我o尼個星期特別係今日真係好反胃o甘呀, o尼個係o米bingo
o左既特徵o黎o家?
定係又係自己o係道疑神疑鬼o尼..?-(


我喺1月10日就喺反胃到好唔正常, 由其是坐巴士, 的士, 一落車真喺要搵垃圾桶架, 如果唔喺都唔識去驗, 你留意吓, 每朝起身特別想嘔, 我晚晚9:30-10:00就一定要瞓, 真喺super眼瞓, 我06:00要起身返工, 到下晝15:00-16:00就已經好想瞓, 郁都唔想郁, 維持咗成個星期我就check到喇.


洋房

積分: 90


98#
發表於 08-1-24 19:46 |只看該作者
原文章由 bebu123 於 08-1-24 19:02 發表



驗血同睇醫生會唔會差不多領錢呀?


我聽bk姊妹講驗血只需用$190到渣.....


複式洋房

積分: 425


99#
發表於 08-1-24 22:29 |只看該作者
原文章由 ablekk 於 08-1-24 12:10 發表
我的微狀都係抽住痛, 但喱2日小左. 冇咁多喇....
係生左好多瘡瘡, 因為我有小小感冒咳0時候想嘔囉..
成日都好眼訓......想訓教,成日都發呆 而且行樓梯或者行快點都要呼大氣, (因為我做sale, 有時都要跑來跑去爬高爬 ...


mm... 你覺得點?? 會唔會去看醫生???


複式洋房

積分: 425


100#
發表於 08-1-24 22:31 |只看該作者
原文章由 思寧 於 08-1-24 18:47 發表


各位,

今天是day44...第14天了...m..還是未見影....驗棒棒又白雪雪...:cry: :cry: :cry: ....胸痛...真係幾痛...肚兩側都有扯...以前m前係唔會咁扯的....唉...我諗緊星期六好唔好去驗血呢...因為聽人講就算hcg好 ...


係啦...好煩.

我又怕看醫生得個吉... 其實我而家都無咩求, 只求一個answer, 就算來M都好... 我唔想一直等.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo