自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   8


男爵府

積分: 6603


81#
發表於 14-11-26 17:35 |只看該作者
yellowmama 發表於 14-11-26 15:30
如果我吾返工
自己會迫自己
要令屋企
你好叻! 100個讚!


琥珀宮

積分: 169633


82#
發表於 14-11-26 17:35 |只看該作者

引用:+本帖最後由+hcd+於+14-11-26+15:19+編輯+\\

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
本帖最後由 hcd 於 14-11-26 15:19 編輯
如果放工辛苦做唔想家務,一係老公做,一係請工人,老公唔肯做你就自己請工人啦,洗鬼理佢,又唔係請唔起,女人要對自己好d!




大宅

積分: 1646


83#
發表於 14-11-26 17:35 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

老公想我返工,一來幫手儲錢第時養阿仔,二來返工個人無咁易變C9,三來佢都驚我係屋企太得閒會成日煩住佢




大宅

積分: 4439


84#
發表於 14-11-26 17:36 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

樓主,唔好諗埋一面啦,好多男人都係唔體貼,但其實無心,或者你試下直接小小同佢講你辛苦,覺得體力透支咗,我老公雖然對我都算係咁,但有時都當咗我係男人咁,到最近我真係病咗,佢先至知道我辛苦,所以我覺得男人就係咁囉,唔點就唔明。





伯爵府

積分: 17545


85#
發表於 14-11-26 17:36 |只看該作者
hcd 發表於 14-11-26 17:21
我對家務, 0要求.
地下, 夠膽死2個星期吾抹, 1舊舊塵!
你同你老公反映下呢個問題啦日日出去食點得架,大人都唔好啦,小朋友就更加!

唔想俾鑰匙陌生人,甘可否叫鐘點星期六同星期日上來,一日主要打掃搞清潔,另外一日可以prepare d 送等你星期一同二可以有得食。其實有d都好簡單,比如燜個排骨或者牛腩,第二陸條菜煮煲飯就得!另外可以“yip”定肉餅放系冰隔,擺系飯面一蒸,又搞掂!

星期六日再叫鐘點煮埋飯

甘計落你一個禮拜都系得2-3日出去食,還可以接受~
·
至於d碗,叫你老公洗羅!鬼叫距唔要鐘點!最增d人,自己唔做都算,仲唔俾人請人幫手!


男爵府

積分: 6603


86#
發表於 14-11-26 17:37 |只看該作者
大C 發表於 14-11-26 15:32
我老公一個月會提兩三次叫我辭職...吾好做。
但我吾想。因為佢亦吾系揾得多。再者,吾想甘樣比人養。雖然我 ...
我覺得你C6好好!


男爵府

積分: 6603


87#
發表於 14-11-26 17:38 |只看該作者
相約1997 發表於 14-11-26 15:37
自己既健康好緊要,冇左健康身體乜都假,你咁既情況,請鐘點做家務啦!

...
good point! 只是有人大力反對!


水晶宮

積分: 59753

畀面勳章


88#
發表於 14-11-26 17:40 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

佢當然唔想,
奈何無錢洗


男爵府

積分: 6603


89#
發表於 14-11-26 17:40 |只看該作者
yching 發表於 14-11-26 15:39
回覆 hcd 的帖子

我C6從來都冇想過唔使我返工,我生完兩個之後,超唔想返工,想做FTM。我份工搵唔多,冇升 ...
同志! 你好!


用戶要求終止服務

積分: 7682


90#
發表於 14-11-26 17:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 steppenwolf 於 14-11-26 發

原帖由 奶茶喱哩 於 14-11-26 發表
你一定好靚
就係唔係先衰

烏wear 肥c9一名, 我都唔知佢諗乜


侯爵府

積分: 24263


91#
發表於 14-11-26 17:41 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

我自己真係做到辛苦到喊,都係會繼續做,原因只係為子女,唔關個老公事,男人野,好多時一句安慰說話都孤寒,我都唔稀罕。請個工人同鐘點啦,做咩要就佢姐,你又唔見佢會體諒你辛苦,多x餘。

點評

hcd    發表於 14-11-26 18:47


男爵府

積分: 6603


92#
發表於 14-11-26 17:42 |只看該作者
Jayelle 發表於 14-11-26 15:43
我老公係我鍾意點佢都支持,佢知我想有自己事業(雖然我書都未讀完),條擦鞋仔就話要打本比我做 ...
又支持你, 又有彈性!


用戶要求終止服務

積分: 7682


93#
發表於 14-11-26 17:43 |只看該作者

引用:回覆 steppenwolf 的帖子一定係.......你好

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
回覆 steppenwolf 的帖子

一定係.......你好索!
可惜唔係。。。




男爵府

積分: 6603


94#
發表於 14-11-26 17:44 |只看該作者
tzelam2014 發表於 14-11-26 15:53
其實無咩好羨慕,我c6唔算揾好多,以前我返工時佢都係噤叫我辛苦唔好做,到我生左bb無做一斷時間,雖然唔係 ...
明白你感受!

等你bb 大D, 再返工啦!


琥珀宮

積分: 169633


95#
發表於 14-11-26 17:45 |只看該作者

引用:Quote:超級特務+發表於+14-11-26+15:20+唉

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
我對家務, 0要求.
地下, 夠膽死2個星期吾抹, 1舊舊塵!
咁食飯太大問題,比著我一定請full time工人,請part time煮飯貴到嘔




用戶要求終止服務

積分: 7682


96#
發表於 14-11-26 17:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 steppenwolf 於 14-11-26 發

原帖由 flowerrain 於 14-11-26 發表
是你太出色,另他不自信?
唔出色,我估係佢唔自信


男爵府

積分: 6603


97#
發表於 14-11-26 17:46 |只看該作者
Cradlesong 發表於 14-11-26 16:55
回覆 hcd 的帖子

我好明白妳的心情.系人都知道多份人工好使好多,但身體吾舒服,日日死頂,日子好難過.
你簡直係我的影子!!!!!

終於有人完全明白了!

咁你現在繼續返工?


子爵府

積分: 11355


98#
發表於 14-11-26 17:47 |只看該作者
我呢大半年, 有試過返工, 有試過唔做野係屋企. 其實我都唔知自己想點, 返工時就想唔做, 唔洗做野時又想返工. 但其實我最終都係要返工, 因我C6一個搵唔夠洗. 我C6話佢有能力都想我唔做. 因想我養好身體有BB, 但到依架都未有.


男爵府

積分: 6275


99#
發表於 14-11-26 17:47 |只看該作者
回覆 hcd 的帖子

你睇我好,我睇你好姐。自己份糧吾高仲系甘叫我辭職。講真,我覺得系不負責任的說話.....佢話一個月會比3千零用我。但自己又冇得儲。作為老婆,聽到都吾會開心....


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


100#
發表於 14-11-26 17:48 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

未有小朋友時,已經講清楚我全職照顧小朋友,老公經濟許可,而他亦不想我去番工。所以我全職湊兩個




首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo