立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 31348
c9b 發表於 17-7-11 01:03 需要用肥豬肉九菜開獲嗎?
子爵府
積分: 11369
愛登士家庭 發表於 17-10-5 18:07 如果想炒菜 咩size 好?
愛登士家庭 發表於 17-10-5 18:43 我都買隻6.5寸來試(emoji)
skmibb 發表於 17-10-5 18:57 煎蛋非常好
愛登士家庭 發表於 17-10-5 19:10 如果好用 想買多隻用來煎魚同炒菜
skmibb 發表於 17-10-5 19:14 買左話我知呀! 我屋企未有位放唔多pan,而家只有 grill pan 同隻細pan。
愛登士家庭 發表於 17-10-5 19:22 同你一樣 有蒸爐 /焗爐,另加staub 三隻 , 因為tefal 易潔鑊 煎太陽蛋開始唔靚, 鑊又大,蛋又細 ,用得多油! ...
skmibb 發表於 17-10-5 19:50 本帖最後由 skmibb 於 17-10-5 19:50 編輯 咁依隻lodge pan煎蛋十分好用,又唔多油。
已刪除用户
積分: 13568
積分: 34734
怪獸青BB 發表於 17-10-29 09:45 電磁爐用唔用得?我想買只細細地平時煎蛋整醬用,唔知嚟d可唔可以用電磁爐,不鏽鋼好難搵到細細隻賣 ...
積分: 13487
jemswin1 發表於 17-11-27 13:19 請問呢款迷你SIZE嘅要幾錢?我打算在AMAZON買...但如果太重運費貴的話,我在HK買算了 ...
愛登士家庭 發表於 17-11-27 13:54 大約180
jemswin1 發表於 17-11-27 13:58 啊?我在Amazon看到運費約$110等我再諗諗先
愛登士家庭 發表於 17-11-27 13:59 嘩 幾好wor
jemswin1 發表於 17-11-27 14:05 加$48 運費剛好是$110 唔知香港有無做過$100 呢?已在生活館問價,等覆
愛登士家庭 發表於 17-11-27 14:10 我已經係7折買 生活館
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy