夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


大宅

積分: 4359


81#
發表於 17-6-11 00:10 |只看該作者
Sinkayukat 發表於 17-5-24 21:48
我仔都係25個月,生完就全職湊,冇人幫手,老公亦唔會點幫手,家務買餸所有野都一腳踢,仲要有2狗1貓。以 ...
你點醒咗我,要學精d!多謝😘


伯爵府

積分: 16230


82#
發表於 17-6-11 00:38 |只看該作者

回覆樓主:

你真係好媽媽,一日三餐分開整,仲有湯有水有小食有蛋糕,唔辛苦就假囉,阿仔午睡你應該都一齊瞓,你都要中場抖抖。你太累,人就更易發脾氣。

同仔去街食下玩下,都辛苦架,但唔駛屈係間屋死做爛做,心情會好d。

你仔唔跟爸爸唔關你事,係爸爸無時間投放落小朋友,孩子很簡單,邊個陪玩,日陪夜陪咪痴邊個囉,所以阿媽罵完打完,小朋友都係痴住阿媽。要同c6洗下腦,佢想個仔痴佢就陪佢玩,男仔玩咩都得,兩歲踢球游水單車。爸爸陪玩,你就帶阿仔行商場食野涼冷氣好啦,唔好咁辛苦啦


複式洋房

積分: 170


83#
發表於 17-6-11 15:41 |只看該作者
本帖最後由 kingchows 於 17-6-11 15:41 編輯

其實你位C6真係唔好係細路仔仲細個果陣就成日比IPAD佢玩呀 一旦自細沉迷左落呢D電子野到就好麻煩 另外 我覺得你應該搵日同你C6大家好好坐底一齊傾 去講你自己既想法同苦況佢聽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo