自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 31074


81#
發表於 18-2-2 17:07 |只看該作者
koalachan2002 發表於 18-2-2 11:30
而家無人叫小姐嫁啦,佢阿maam真係當個女名媛
有D工人自己會咁叫,未必係僱主要求。我媽個工人都叫我小姐,我叫佢叫英文名就得,佢都係叫小姐。


男爵府

積分: 9034


82#
發表於 18-2-2 17:12 |只看該作者
我見到個topic 第一時間係諗起洗豌


伯爵府

積分: 16821


83#
發表於 18-2-2 18:17 |只看該作者
carcar0909 發表於 18-2-2 16:55
本帖最後由 carcar0909 於 18-2-2 16:56 編輯

本帖最後由 carcar0909 於 18-2-2 16:55 編輯

我保守 d 咁諗又唔可以話賤既,不過肯定係懶囉!我諗唔到有咩理由要叫工人代等 lift


伯爵府

積分: 16821


84#
發表於 18-2-2 18:18 |只看該作者
n128 發表於 18-2-2 17:12
我見到個topic 第一時間係諗起洗豌

咁洗碗係工人基本日常工作麻,都正常既


瑪瑙宮

積分: 149598

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章


85#
發表於 18-2-2 18:27 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 11:03
巴士小巴我都成日見,但等得耐我都可以理解

我就接受唔到


男爵府

積分: 9173

開心吸收勳章 玩具勳章 hashtag影視迷勳章


86#
發表於 18-2-2 18:50 |只看該作者
搭𨋢都要


侯爵府

積分: 23258


87#
發表於 18-2-2 18:56 |只看該作者
yuyueng 發表於 18-2-2 13:50
話時話,現今多左好多媽媽尊稱自己仔女做大少/少爺/大小姐,又或者自稱乜少奶。 ...

我62公司有d人叫我地大少少奶,我同老公都超級憎,叫佢哋叫名就得但係有啲人死都唔改口


伯爵府

積分: 19555


88#
發表於 18-2-2 19:18 |只看該作者

回覆樓主:

有工人就是任性


禁止訪問

積分: 4640


89#
發表於 18-2-2 19:20 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 1588


90#
發表於 18-2-2 20:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16821


91#
發表於 18-2-2 20:59 |只看該作者
Fishqqma 發表於 18-2-2 18:27
我就接受唔到

我都唔接受架,我自己唔會咁做,但如果要等半個鐘小巴既話叫工人代勞我理解,因為明白朝早返工多半個鐘真係好好
但等 lift 的三幾分鐘真係


伯爵府

積分: 16821


92#
發表於 18-2-2 21:02 |只看該作者
kattsang 發表於 18-2-2 19:20
乜走廊會好凍架咩

我呢度走廊有窗,唔係話好凍既,但一定凍過間屋


伯爵府

積分: 16821


93#
發表於 18-2-2 21:03 |只看該作者
吾好玩啦 發表於 18-2-2 20:27
吾出奇,斟茶、遞水、扲,有請姐姐的jm都会覺得係姐姐的份內事!唔好話等個一分、兩分鐘,之前有個jm ...



子爵府

積分: 12107

牛年勳章


94#
發表於 18-2-3 00:43 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 18:17
我保守 d 咁諗又唔可以話賤既,不過肯定係懶囉!我諗唔到有咩理由要叫工人代等 lift
...

呢個係我第一反應,嘩,好衰格!等如以前份工遇著個刻薄老細時,個心成日駡佢賤人⋯⋯咁囉!


瑪瑙宮

積分: 144716

馬年勳章 父親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 育兒性格勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


95#
發表於 18-2-3 00:57 |只看該作者

回覆樓主:

關天氣事?


子爵府

積分: 12492

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


96#
發表於 18-2-3 10:01 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 11:03
我重點不是佢 hold 住部 lift , 而係等 lift 果一兩分鐘時間都要人代勞
僱主心態邊有分,影印數十秒要代勞


子爵府

積分: 12492

2018復活節勳章 最關心BB問題熱投勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


97#
發表於 18-2-3 10:03 |只看該作者
selinako^^ 發表於 18-2-2 11:03
我果度要搭穿巴先可以去 買餸, 食野

小朋友成日HOLD 住架 lift, 我就成日話唔可以hold lift,
自私的人多得很


珍珠宮

積分: 43002


98#
發表於 18-2-3 10:08 |只看該作者

回覆樓主:

香港有好多冇人性僱主


伯爵府

積分: 16899

馬年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章


99#
發表於 18-2-3 10:12 |只看該作者
~sunshine~ 發表於 18-2-2 00:11
等車我覺得都情有可原,如果要等半個鐘既話果半個鐘可以好好用
但等 lift 果一、兩分鐘真係 ⋯
...
我見過有個真係等車,不過叫亞媽去排隊等,幾班車都未嚟,每次都見到佢亞媽排頭位都仲等緊,陰公有時落雨有時天寒地凍


男爵府

積分: 7745


100#
發表於 18-2-3 10:22 |只看該作者
JoanC 發表於 18-2-2 09:00
襟 lift 又真係可能小朋友已著緊鞋,好趕,工人幫手 hold 一個 hold,又未必係因為懶或者凍,落 lift 又唔 ...

係啦~講得岩,禁岩可能叫姐姐幫一幫手啫立刻將個個人變咗廢人

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo