時政擂台

跳至

首頁
34567...32

尾頁
   8


珍珠宮

積分: 33172


81#
發表於 18-11-23 20:27 |只看該作者
認為條片無問題既人, 不妨自己學片中女model既表情及舉止同屋企人, 朋友, 同事, 老細, 客人食飯, 並教埋自己小朋友用咁樣既表情舉止食嘢.

如果其他人有意見, 就大條道理同佢哋講用咁樣既表情舉止食嘢無問題, D&G女模都係咁食嘢.


禁止訪問

積分: 8654


82#
發表於 18-11-23 20:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5133


83#
發表於 18-11-23 20:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3084


84#
發表於 18-11-23 20:52 |只看該作者
小小馬奇朵 發表於 18-11-23 16:06
排隊等開門退貨

希望唔好退返既係假貨啦,馬暈話齋假貨比真貨好,今次唔止影響dg仲影響埋大眾化既假貨。


大宅

積分: 3084


85#
發表於 18-11-23 21:01 |只看該作者
annaliu1989 發表於 18-11-23 15:41
拿!之前就唔會,宜家唔敢保證,所以為左自身安全,奉勸啲有錢人都喺唔好着
...

領導屋企收埋好多呢


珍珠宮

積分: 33172


86#
發表於 18-11-23 21:08 |只看該作者
StrawberryLove 發表於 18-11-23 20:43
真心問model 表情有咩問題,可唔可以詳細講下(唔係串架,係真心唔理解)? 我睇左幾次,都搵唔到辱華既點 ...
你食嘢會笑得咁陰陽怪氣嗎? 正常人唔識用餐具都唔會笑成咁同咁樣食嘢. 個女模食得好滋味嗎? 我感覺唔出, 只覺得個女模既舉止同旁白俾我既感覺好唔舒服. 仲有, 聽真啲旁白講咩. 另外, 你都可以學個女模咁樣同其他人食嘢, 尤其係同老細及客人, 佢哋覺得你咁食無問題咪無問題囉.

我睇既係呢條片, 一共3part.

https://china.hket.com/article/2213483/DG%E3%80%8C%E8%B5%B7%E7%AD%B7%E3%80%8D%E5%BB%A3%E5%91%8A%E8%A2%AB%E6%8C%87%E8%BE%B1%E8%8F%AF%20%E7%AB%A0%E5%AD%90%E6%80%A1%E7%AD%89%E7%BE%A4%E8%B5%B7%E6%9D%AF%E8%91%9B%EF%BC%88%E6%9C%89%E7%89%87%EF%BC%89


我覺得要中國model 用筷子食意大利嘢無問題,筷子既靈活性比刀叉強,正常咁拍都可以好幽默咁帶出中西文化融合, 用筷子食西餐(or vice versa)都無違和既感覺, 想起尋秦記有幕古天樂話用刀叉享受食燒雞。 其實段片係好難被捉到明顯證劇話辱華, 但正常咁拍係唔會拍到咁陰陽怪氣, 呢點就係個廣告陰濕既地方。不過, D&G個老闆就唔夠陰濕, EQ低, 人又直, 結果被人由佢打出既ig捉到佢辱華.



男爵府

積分: 7122


87#
發表於 18-11-23 21:16 |只看該作者

回覆樓主:

話個廣告係文化差異都免強啦,咁話人國家係屎國又點先? 又喺綱上delete D comments,又話告人。
叫佢dog and garbage 都侮辱 咗隻狗,應該叫dogsh*t and garbage


珍珠宮

積分: 43545

好媽媽勳章


88#
發表於 18-11-23 21:20 |只看該作者
StrawberryLove 發表於 18-11-23 20:43
真心問model 表情有咩問題,可唔可以詳細講下(唔係串架,係真心唔理解)? 我睇左幾次,都搵唔到辱華既點 ...

唔知你真唔覺定假唔知,個model係一副好尷尬又無奈,以笑遮醜嘅表情,好似對d食物好無知咁,絕對唔係好enjoy食得好滋味嘅表情囉。

如果淨睇廣告可能都未至於辱華嘅,不過真心唔知想表達咩囉。


珍珠宮

積分: 43545

好媽媽勳章


89#
發表於 18-11-23 21:26 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 blackypurin 於 18-11-23 21:40 編輯

不過話時話,d&g d衫好浮誇,我成日都唔明除了明星仲有咩人會買


大宅

積分: 3739


90#
發表於 18-11-23 21:27 |只看該作者
StrawberryLove 發表於 18-11-23 20:43
真心問model 表情有咩問題,可唔可以詳細講下(唔係串架,係真心唔理解)? 我睇左幾次,都搵唔到辱華既點 ...

我都係咁話


男爵府

積分: 7284

2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


91#
發表於 18-11-23 21:28 |只看該作者
StrawberryLove 發表於 18-11-23 20:43
真心問model 表情有咩問題,可唔可以詳細講下(唔係串架,係真心唔理解)? 我睇左幾次,都搵唔到辱華既點 ...
你覚得個顛婆無問題米得lor,
有d香港中國人被人叫屎都無問題㗎喇


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


92#
發表於 18-11-23 21:30 |只看該作者
bufferzone 發表於 18-11-23 15:23
係!呢句真係不能原諒

x 2

廣告當佢唔知, 但係對話一定是心底話了~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


珍珠宮

積分: 43545

好媽媽勳章


93#
發表於 18-11-23 21:30 |只看該作者
kamjjj 發表於 18-11-23 21:28
你覚得個顛婆無問題米得lor,
有d香港中國人被人叫屎都無問題㗎喇

佢哋都唔認自己係中國人,不過你當唔當自己係,人哋都當你係屎啫


象牙宮

積分: 222735

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


94#
發表於 18-11-23 21:31 |只看該作者
blackypurin 發表於 18-11-23 21:20
唔知你真唔覺定假唔知,個model係一副好尷尬又無奈,以笑遮醜嘅表情,好似對d食物好無知咁,絕對唔係好enj ...

笑中國人唔識野,要用筷子嚟食薄餅~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


男爵府

積分: 7284

2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


95#
發表於 18-11-23 21:32 |只看該作者
toffeechoco 發表於 18-11-23 19:18
又要睇唔起人, 又要賺自己睇唔起既人既錢, 可悲可恥可笑, 睇唔起中國人, 應該唔好俾中國人用/著佢地既產品, ...


禁止訪問

積分: 5133


96#
發表於 18-11-23 21:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5133


97#
發表於 18-11-23 21:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5133


98#
發表於 18-11-23 21:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5133


99#
發表於 18-11-23 21:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7284

2018復活節勳章 瞓得好勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


100#
發表於 18-11-23 21:42 |只看該作者
StrawberryLove 發表於 18-11-23 21:35
其實model 要點樣拍,根本都唔到佢話事個客話要咁就咁架啦。我覺得衰就衰在D&G 話中國 ...
係lor,
中國人有疴屎所以叫屎國!
印度人有強姦所以叫淫國!
老美有種族歧視所以叫白鬼國!
日本有av所以叫獸國!

以你logic, 全部都有原因做得多比人入位!

首頁
34567...32

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo