自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


子爵府

積分: 14013


81#
發表於 20-11-30 22:46 |只看該作者
本帖最後由 tszyan1001 於 20-11-30 22:47 編輯
Moonlight819 發表於 20-11-30 22:23
吓!台灣經濟衰了差不多十年喎!

係啦!唔明身邊好多朋友都移民去台灣,有對年青夫婦仲賣哂樓未揾到工話過去貪洗費平有[民主]和[零確診]喎!!但我覺得台灣和香港一樣,唔靠祖國一樣冇前途,契爺老美都係當你水魚/棋子,揾佢買吓就嚟唔用既舊軍備,或者借佢嚟激吓中國咁啦!只見台灣發展停滯,搞藍綠爭而越見腐敗黑暗,有啲地方似好耐以前未發展的中國大陸!!
hi


珍珠宮

積分: 37707

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2021可愛聖誕B勳章 畀面勳章


82#
發表於 20-11-30 22:52 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 19:02
台灣仲好,咁多日零感染,防疫措施做得非常好.

不過不停有輸出個案呀嘛
10 月
https://news.campaign.yahoo.com.tw/lung-health/arti.php?id=9656c4e7-9150-335e-923f-d89316fde360
11月
https://heho.com.tw/archives/145805


翡翠宮

積分: 94015

減齡達人勳章


83#
發表於 20-11-30 22:57 |只看該作者

回覆樓主:

我又冇乜野,心態係既來之,則安之,擔心都改變唔到現實啦


珍珠宮

積分: 33516

好媽媽勳章


84#
發表於 20-11-30 23:18 |只看該作者
現時個天都幫緊中國, 全世界停擺, 只有中國更加繁榮興盛, 而香港只有背靠祖國, 與大陸全面通關才是唯一出路, 可惜有太多無腦既香港人千方百計抗拒中國, 所以香港正如樓主所言, 係唔會有將來, 樓主不如去台灣吧, 台灣係民主好地方, 而且珍珠奶茶好平!



侯爵府

積分: 21195


85#
發表於 20-11-30 23:22 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 18:40
D野又貴,咁多人失業,家庭開支又大,而家買杯珍珠奶茶竟然要$2X!!!前幾年$1X.
...

唔飲珠奶咪飲其他囉,又唔會死嘅


侯爵府

積分: 24662


86#
發表於 20-11-30 23:35 |只看該作者
ilovematthew 發表於 20-11-30 20:34
有,完全無希望咁

同感,都有少少。
唯有自我安慰一下,現今全世界也在疫情下艱難渡過,要相信希望在明天。


水晶宮

積分: 56164


87#
發表於 20-11-30 23:36 |只看該作者
三國1 發表於 20-11-30 22:26
係。香港疫情算唔太差,反而上年下半年,才令我有d 情緒問題

咁你又講得啱,黑暴中仲更見唔到出路


伯爵府

積分: 18432


88#
發表於 20-11-30 23:38 |只看該作者
愈黎愈多人失業,之前黑暴已經好大影響,再黎個疫情更加雪上加霜


大宅

積分: 1028


89#
發表於 20-11-30 23:40 |只看該作者

回覆樓主:

沒有未來


男爵府

積分: 9292


90#
發表於 20-12-1 00:22 |只看該作者

回覆樓主:

全世界都捱緊,又唔係得自己一個咁,關關難過關關過,調節好自己心情,繼續生活

點評

wcpcelia    發表於 20-12-2 12:10


已刪除用户

積分: 8692


91#
發表於 20-12-1 00:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47176


92#
發表於 20-12-1 00:37 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 18:40
D野又貴,咁多人失業,家庭開支又大,而家買杯珍珠奶茶竟然要$2X!!!前幾年$1X.
...

$2x咗好耐囉!

當年97年,喺仙踪林買珍珠奶茶,要$24一杯,同事仲話同飯盒咁既價錢。


珍珠宮

積分: 47176


93#
發表於 20-12-1 00:40 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 19:02
台灣仲好,咁多日零感染,防疫措施做得非常好.

佢唔講啫!成日話零感染, 但之前幾個cases 都係由台灣輸出


伯爵府

積分: 18978


94#
發表於 20-12-1 06:24 |只看該作者
心情又未至於差,但覺得浪費咗好多光陰,依家盡量想做就去做,計劃趕不上變化


珍珠宮

積分: 36662


95#
發表於 20-12-1 07:20 |只看該作者
本帖最後由 賭神 於 20-12-1 07:23 編輯
CDE1 發表於 20-11-30 18:34
加上疫情都唔知幾時完?可能連希望都冇呀!!!!!!!!!!有冇人同我一樣咁諗? ...

現香港未到絕望,當年日本仔打香港,一定慘而家好多倍,當時真係無飯食,人命賤如泥

那些渡過絕境的長輩,心強志堅


只怪新一代活在富裕環境下,弱不禁風
萬物皆空,因果不空


侯爵府

積分: 23339


96#
發表於 20-12-1 08:03 |只看該作者
大姑娘 發表於 20-12-1 00:40
佢唔講啫!成日話零感染, 但之前幾個cases 都係由台灣輸出

本帖最後由 esther_fong 於 20-12-1 09:41 編輯

台灣境內染到既全部當傷風感冒,所以日日都零確診,或者其實佢地係無確診新冠肺炎既試劑,無試劑無確診
(註:原來曲線/講笑要講明 ,如果唔係要fact check先講得


珍珠宮

積分: 34092


97#
發表於 20-12-1 09:07 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 21:40
$4X一杯我未見過.

果日我係旺角西洋菜南街果度行,去百老匯買嘢,經過d珍珠奶茶台式飲品鋪見到,好貴,唔捨得買
屋企附近果間都要30幾蚊-40蚊一杯,我都覺得貴


用戶要求終止服務

積分: 31434

牛年勳章


98#
發表於 20-12-1 09:18 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 18:41
經濟再唔改善失業率打破沙士時間既紀錄指日可待

其實經濟係會差過沙士,受影響嘅人亦更多,大圍嘢擔心唔到咁多,大家一齊捱,始終會逆向上返去,只係唔係急升,而升幾多亦無人預測到,捱過之後睇返又覺得唔重要。最重要係而家仲有收入,仲維持到生活!雖然唔知曙光幾時出現,不過肯定會再現嘅!

大家一齊努力!
未經許可,請勿轉載


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


99#
發表於 20-12-1 09:18 |只看該作者
CDE1 發表於 20-11-30 18:40
D野又貴,咁多人失業,家庭開支又大,而家買杯珍珠奶茶竟然要$2X!!!前幾年$1X.
...

只可以減無謂開支,呢類奶茶又貴又唔健康,我已經盡量唔飲


公爵府

積分: 29592

2024年龍年勳章 陪月勳章 BK Milk勳章


100#
發表於 20-12-1 09:19 |只看該作者
esther_fong 發表於 20-12-1 08:03
台灣境內染到既全部當傷風感冒,所以日日都零確診,或者其實佢地係無確診新冠肺炎既試劑,無試劑無確診 :w ...

點會無呀,佢可以向其他國家買,有無fact check?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo