家庭理財

跳至

首頁
34567...18

尾頁
   29


大宅

積分: 4478


81#
發表於 22-4-13 16:24 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 16:03
有逆按揭,再加股票,應該都差不多了。
錢如果唔係多到買物業收租,多數就係買基金股票了!
買十幾年股票,如果呢一刻埋單,老實,頂盡賺10%
買基金蝕咗十九幾萬(既係粗口亦都係真實數字)

宜家只能回到基本步,努力儲錢。


禁止訪問

積分: 12573


82#
發表於 22-4-13 16:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


83#
發表於 22-4-13 18:41 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-13 14:39
我想問大家,除咗股票、年金同現金儲蓄,仲有咩係退休資金應該要有或者考慮呢?

物業收租,暫時應該唔夠資 ...

可以用作退休的,你都講得八八九九,或者加多一樣銀債(60歲)


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


84#
發表於 22-4-13 18:49 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 16:29
我真係唔信基金、保險嗰啲,所以我只會買物業、股票、年金三樣野。

你如果一定要買股票,就唯有繼續做功 ...

保險我信,不過只買純儲蓄+人壽/危疾/婦女疾病(冇基金成份,有保證息率),自己年青時買落,過咗咁多年而家算收成期,一路擺喺度,現金價值不斷滾存,而家平均每年增值超過5厘,仲有其他保障,我覺得好好。不過而家新出嘅保險產品,回報好似麻麻,計劃亦冇太吸引。


禁止訪問

積分: 12573


85#
發表於 22-4-13 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


86#
發表於 22-4-13 19:35 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 18:57
呢種ok, 我都有一份,又係由佢自己滾,不過回報好似無你咁高,我係AIA, 但係佢回報好都係要我死/中危疾先 ...

我有3份係儲蓄+人壽,1份係儲蓄+人壽+危疾,1份係儲蓄+人壽+婦女疾病(生BB都有利是), 唔係一定死咗至拎到(當然死亡賠償係最多),每份保單都有現金價值, 即係而家斷單可以取回幾多。 本身我買呢幾份保險唔係為咗退休,但見到保單現金價值不斷滾存,自己就會多一份安全感。


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


87#
發表於 22-4-13 19:48 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 18:57
呢種ok, 我都有一份,又係由佢自己滾,不過回報好似無你咁高,我係AIA, 但係佢回報好都係要我死/中危疾先 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-13 19:48 編輯

至於回報方面,保單持有得愈耐,每年增值率愈高。btw,我呢幾份都買咗十幾至廿幾年,頭10年都未回本,係呢幾年先至感覺到迅速增值。


禁止訪問

積分: 12573


88#
發表於 22-4-13 19:51 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


89#
發表於 22-4-13 20:12 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 19:51
但係正常為咗個保障,唔會去斷單架喎!咁又咪係無得用?係咪呢?

頭3份可以隨時斷,人壽部分好少,主要係儲蓄。 雖然我唔會斷單攞錢,但 呢啲都係我財富嘅一部分,就算唔攞出來用都完全冇問題。btw,我亦有做年金,到時可以隨時用。


禁止訪問

積分: 12573


90#
發表於 22-4-13 20:16 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


91#
發表於 22-4-13 20:27 |只看該作者
我保險只買危疾加人壽,無乜儲蓄。死咗就話之佢,危疾保險真係希望能夠可以幫到手(未索償過)

當我諗起退休支出時,就諗有咩方法,諗到嘅方法都有試。可惜我唔係咩專家,除咗實牙實齒咁儲錢外,好似無乜十拿九穩。到我退休之年,我估強積會以年金發放,一月幾百蚊只千幾蚊唔知有無。


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


92#
發表於 22-4-13 20:39 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 20:16
但係斷單就無咗危疾保障,係咪呢?

如果斷單梗係冇得保危疾啦,但我唔會斷單呀。btw,應該可以取紅利部分出來用而唔影響保障( 只影響保單現金價值), 不過我都唔打算取用。


禁止訪問

積分: 12573


93#
發表於 22-4-13 20:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


94#
發表於 22-4-13 20:42 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-13 20:27
我保險只買危疾加人壽,無乜儲蓄。死咗就話之佢,危疾保險真係希望能夠可以幫到手(未索償過)

當我諗起退 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-13 20:42 編輯

強積金應該唔係咁少吧?如果係,真係要諗下其他財富增值方案。


禁止訪問

積分: 12573


95#
發表於 22-4-13 20:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


96#
發表於 22-4-13 20:49 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 20:41
咁如果係一直唔會斷單又唔取用,咁對退休咪無保障囉!

只係保障到家人/自己如果染疾,不能當退休用。

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-13 20:52 編輯

我咪話有3份純儲蓄可以隨時拎,人壽部分只係買保險時一定要添加上去,所以我當時揀咗個儲蓄佔多數,人壽佔最少數嘅計劃。而家儲咗咁多年,保單現金價值同死亡賠償都差唔多。 btw,已有其他退休方案,保險只係自己最後的防備,所以真係唔會動用,3份儲蓄保會留返比仔女。


禁止訪問

積分: 12573


97#
發表於 22-4-13 20:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


98#
發表於 22-4-13 20:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


99#
發表於 22-4-13 21:04 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 20:56
咁應該係大家分歧點在保險儲蓄嗰部分,我第一個回覆就係話我唔信保險公司既儲蓄成分,我睇自己份單,回報 ...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-13 21:20 編輯

當中3份儲蓄保,係仔女出世之後買,起初Agent 以為我買教育基金,係sell 我買可升可跌可歸零嘅基金,最後我當然冇買呢類,指明要純儲蓄,之後佢話任何計劃都一定要加人壽部分,我就揀人壽賠償額最少,儲蓄成份最多嘅計劃。保證息率係3厘,應該比而家嘅保險多。至於另外份人壽危疾,而家現金價值係已繳保費嘅1.5倍,我就當係零成本繼續享用保障,所以一定唔會終止保單。


水晶宮

積分: 59168

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


100#
發表於 22-4-13 21:08 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 20:58
強積金可以自願供多啲,如果你覺得自己唔識投資,你可以自願嗰部份加大。

另外,你買股票係咪自己一手手 ...

如果本錢夠,有股票買賣嘅經驗同技巧,我就唔太建議月供股票。

首頁
34567...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo