自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3762


81#
發表於 09-7-29 21:12 |只看該作者
原帖由 Leomummy 於 09-7-29 18:33 發表

咪係囉﹗鵝老太講得好岩ada 有 d topic 我都會入去留言架,有 d 真係無乜興趣咪閃人囉﹗我夠試過開咗個 topic 完全無人回,但隔咗幾日有人開咗個同我差唔多既 topic 就有十幾個人回,咁又點﹗咪由得我開嗰個沉囉,我仲 ...


咪係...邊有得介意咁多ga....好似我咁, 見有d topic 原本都好多人ga....諗住撘下咀...点知出完post個topic幾日都 無人再跟我尾lor....咁我咪要撼頭埋牆
[size=medium]HiHi咁多位! 入o黎睇o下BB朗D相啦!! 溢溢 悅悅 無限Fun [size=x-small]朗B話: 亞媽真係好鬼懶ga, 我小學la..有無新相牙


男爵府

積分: 7723


82#
發表於 09-7-29 21:16 |只看該作者
原帖由 bunbuntai12 於 09-7-29 21:12 發表


咪係...邊有得介意咁多ga....好似我咁, 見有d topic 原本都好多人ga....諗住撘下咀...点知出完post個topic幾日都 無人再跟我尾lor....咁我咪要撼頭埋牆 ...

咁咪好易變


男爵府

積分: 7723


83#
發表於 09-7-29 21:20 |只看該作者
原帖由 bunbuntai12 於 09-7-29 21:12 發表


咪係...邊有得介意咁多ga....好似我咁, 見有d topic 原本都好多人ga....諗住撘下咀...点知出完post個topic幾日都 無人再跟我尾lor....咁我咪要撼頭埋牆 ...


哪﹗我跟咗你尾喇,唔駛撼頭埋牆囉喎


別墅

積分: 623


84#
發表於 09-7-29 21:25 |只看該作者
ada:

I love you
妳會否聽見嗎
妳會否也像我
秒秒等待遙遠仲夏

I love you
妳會否相信嗎
如今我只想妳
見妳一面也好
緩我念掛

妳應該知道
妳應該感到
誰人 愛妳


子爵府

積分: 13973

2025中秋節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


85#
發表於 09-7-29 21:32 |只看該作者
原帖由 式柔 於 29/7/2009 21:25 發表
ada:

I love you
妳會否聽見嗎
妳會否也像我
秒秒等待遙遠仲夏

I love you
妳會否相信嗎
如今我只想妳
見妳一面也好
緩我念掛




妳應該知道
妳應該感到
誰人 愛妳 ...






一家人,最緊要開心,快樂~~~老公,收入大增~~~


公爵府

積分: 25507


86#
發表於 09-7-29 21:36 |只看該作者
我仲以為樓主因為港姐選舉在即, 佢忙住要貼身追縱佢地既行蹤, 用行動去支持佢地添.

樓主, 不如你想人回, 學d人寫埋在標題度: "睇左要回, 不喜勿插"


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


87#
發表於 09-7-29 21:40 |只看該作者
原帖由 Leomummy 於 09-7-29 20:46 發表


ada 有工作架


Really??


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


88#
發表於 09-7-29 21:41 |只看該作者
原帖由 bunbuntai12 於 09-7-29 21:12 發表


咪係...邊有得介意咁多ga....好似我咁, 見有d topic 原本都好多人ga....諗住撘下咀...点知出完post個topic幾日都 無人再跟我尾lor....咁我咪要撼頭埋牆 ...


我強項


大宅

積分: 3817


89#
發表於 09-7-29 21:43 |只看該作者
原帖由 Leomummy 於 09-7-29 21:16 發表

咁咪好易變

哈哈


珊瑚宮

積分: 104756


90#
發表於 09-7-29 21:47 |只看該作者
原帖由 bunbuntai12 於 09-7-29 21:12 發表


咪係...邊有得介意咁多ga....好似我咁, 見有d topic 原本都好多人ga....諗住撘下咀...点知出完post個topic幾日都 無人再跟我尾lor....咁我咪要撼頭埋牆 ...
我試過好多次啦

mouth: 咁我就死完又死好多次啦


大宅

積分: 1550


91#
發表於 09-7-29 22:16 |只看該作者
原帖由 00adafan 於 09-7-29 15:03 發表
因為我有感而發!
講明星的帖我已經不出!
正經的,如:

你們小時候有沒有激到父母喊?
今屆書展,你們買了什麼書呀?
咁正經都沒有人理,
所以...... ...


Ada,無人回應係米去人哋啲thread到chat囉。上嚟都係解悶嗟,我試個開一個topic有十個人reply,全部都係。唔好睇得其他人咁重啦。


男爵府

積分: 7723


92#
發表於 09-7-29 22:25 |只看該作者
原帖由 phoebelamlam 於 09-7-29 21:47 發表
我試過好多次啦

mouth:mouth:" /> 咁我就死完又死好多次啦


咁又多隻


男爵府

積分: 7723


93#
發表於 09-7-29 22:27 |只看該作者
原帖由 wendykaka 於 09-7-29 21:40 發表


Really??


我唔記係邊度睇過佢有做野架 唔通我記錯


大宅

積分: 3762


94#
發表於 09-7-29 22:27 |只看該作者
原帖由 Leomummy 於 09-7-29 21:16 發表

咁咪好易變


哇哈哈...以前我成日扮 嚇我同事, 佢一過6点就唔敢自己去厠所ga la....
[size=medium]HiHi咁多位! 入o黎睇o下BB朗D相啦!! 溢溢 悅悅 無限Fun [size=x-small]朗B話: 亞媽真係好鬼懶ga, 我小學la..有無新相牙


大宅

積分: 3762


95#
發表於 09-7-29 22:28 |只看該作者
原帖由 Leomummy 於 09-7-29 21:20 發表


哪﹗我跟咗你尾喇,唔駛撼頭埋牆囉喎


你真好....
[size=medium]HiHi咁多位! 入o黎睇o下BB朗D相啦!! 溢溢 悅悅 無限Fun [size=x-small]朗B話: 亞媽真係好鬼懶ga, 我小學la..有無新相牙


大宅

積分: 3762


96#
發表於 09-7-29 22:33 |只看該作者
原帖由 wendykaka 於 09-7-29 21:41 發表


我強項


咁好易變富婆....係咁起樓
[size=medium]HiHi咁多位! 入o黎睇o下BB朗D相啦!! 溢溢 悅悅 無限Fun [size=x-small]朗B話: 亞媽真係好鬼懶ga, 我小學la..有無新相牙


大宅

積分: 2713


97#
發表於 09-7-29 22:58 |只看該作者

醫護服務人員

本人在qe進出了幾次,想讚揚大多數醫護服務人員非常有愛心和熱誠,
但有部份真係不適合做這行,我個人認為沒有人迫你們做這行,如沒有愛心(連对小孩都冇愛心)就不要強迫自己啦,何必呢?為錢?令人痛苦時自己又每天這麽勞氣,何必呢?
(Sorry 不喜勿插)


男爵府

積分: 8296


98#
發表於 09-7-29 23:02 |只看該作者
原帖由 yeung-yeung 於 09-7-29 22:58 發表
本人在qe進出了幾次,想讚揚大多數醫護服務人員非常有愛心和熱誠,
但有部份真係不適合做這行,我個人認為沒有人迫你們做這行,如沒有愛心(連对小孩都冇愛心)就不要強迫自己啦,何必呢?為錢?令人痛苦時自己 ...
行錯路 ?mouth:


男爵府

積分: 7723


99#
發表於 09-7-29 23:09 |只看該作者
原帖由 鵝老太 於 09-7-29 23:02 發表
行錯路 ?mouth:mouth:" />



我諗可能唔關佢事,岩岩 bk 好似 short short 地


翡翠宮

積分: 91289

好媽媽勳章 畀面勳章


100#
發表於 09-7-29 23:26 |只看該作者
原帖由 bunbuntai12 於 09-7-29 22:33 發表


咁好易變富婆....係咁起樓


爆江就有我份

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo