夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 24619

畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章


81#
發表於 11-5-16 18:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4524


82#
發表於 11-5-16 19:16 |只看該作者
我有個FRIEND...
佢地生咗一個仔...
個仔出世..佢老公就冇乜出錢養過個仔..
佢話個仔你生咪你養囉....

點評

iphoneiphone  搞錯呀﹐個仔都流更佢既血架!  發表於 11-5-16 23:48


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


83#
發表於 11-5-16 20:07 |只看該作者
6_C_9 發表於 11-5-16 19:16
我有個FRIEND...
佢地生咗一個仔...
個仔出世..佢老公就冇乜出錢養過個仔..

佢老公都幾極品喎!最後佢老公係唔係真係唔畀錢錢養仔?


大宅

積分: 4524


84#
發表於 11-5-16 21:50 |只看該作者
onon2000 發表於 11-5-16 20:07
佢老公都幾極品喎!最後佢老公係唔係真係唔畀錢錢養仔?

係...都已經9年幾啦....
聽我friend講,,佢老公响新年會張仔仔D利是全部私有化...
所以我個friend成日同個仔講你個老豆冇養過你..
佢個仔而家有時會童言無忌咁話"我媽咪成日話嫁錯人"...





點評

iphoneiphone  甘同個仔講又好似唔係甘好播!  發表於 11-5-16 23:50


子爵府

積分: 14692

畀面勳章


85#
發表於 11-5-16 23:47 |只看該作者
6_C_9 發表於 11-5-16 21:50
係...都已經9年幾啦....
聽我friend講,,佢老公响新年會張仔仔D利是全部私有化...
所以我個frien ...

囡囡的利是錢同結婚時女家的人情都係KEEP係C6度,佢話要來做亞囡的基金,仲未知佢會唔會私有化


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


86#
發表於 11-5-17 00:32 |只看該作者
點評
iphoneiphone 睇黎樓住咩都同老公講播! [color=rgb(102, 102, 102) !important]發表於 昨天 23:47

[color=rgb(102, 102, 102) !important]

[color=rgb(102, 102, 102) !important]

[color=rgb(102, 102, 102) !important]其實我老公對我都好好架~不過相處耐咗,一定有啲事會不滿咁囉.我鬧完佢,佢就唔會再做.

點評

onon2000  我連提款咭同信用咭秘密都話埋畀佢知=.=///  發表於 11-5-17 01:38
onon2000  因為我覺得兩公婆無秘密=.="  發表於 11-5-17 01:37


伯爵府

積分: 18748

畀面勳章 環保接龍勳章


87#
發表於 11-5-17 01:45 |只看該作者
佢既密碼我都知架~我又無乜大秘密唔比得佢知,所以都無乜所謂,而且佢其實好鍚我,我又係ftm,啲錢都係佢比我既~不過嗰次都係嬲佢唔出聲就攞囉!

晒下命....我上個月話睇中個cucci銀包,佢今個月出糧就買咗比我啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo