興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


81#
發表於 11-6-29 15:43 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 15:30
下....姐姐沖涼佢拍門???有冇其他人係屋嫁??

我地未返到去, 之前個姐姐就唔敢冇人就去沖涼, 因為佢沖成個鐘, 呢個我地就比佢, 一來盈盈大左, 二來佢沖得好快, 唔使10分鐘出黎~~

點評

mamibbchu  佢地愈大個反而愈危險,唔好喇.......  發表於 11-6-29 16:14
mianyang_99  係lor...都唔急於一時啦~~  發表於 11-6-29 15:52
ilovejanwong  最好等你哋返嚟先沖啦~~  發表於 11-6-29 15:50


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


82#
發表於 11-6-29 15:44 |只看該作者
本帖最後由 lyhv 於 11-6-29 15:45 編輯

原來香港法例規定中介公司不得向外傭收取高於358元(首月薪金10%)的介紹費,但代表8間外傭工會的亞洲外傭協調機構發言人Eman Villanueva表示,於本港佔大多數的菲傭及印傭,2.1萬元的介紹費幾乎已是行內公價,近月更有菲傭繳付高達3萬元的介紹費。Eman解釋,大部分外傭甫抵港即被帶往財務公司貸款,之後才被帶往僱傭公司,讓外傭公司得以逃避收取高於法例介紹費的法律責任。

唔怪得啲財仔成日見到外傭出入, 又聽到外傭欠大耳窿~~


點評

mianyang_99  日本人仲係度??  發表於 11-6-29 16:20


珍珠宮

積分: 32869


83#
發表於 11-6-29 15:47 |只看該作者
本帖最後由 mianyang_99 於 11-6-29 15:48 編輯
chichibb 發表於 11-6-29 15:43
我地未返到去, 之前個姐姐就唔敢冇人就去沖涼, 因為佢沖成個鐘, 呢個我地就比佢, 一來盈盈大左, 二來佢沖 ...

下....沖成個鐘, 佢好dirty咩??mouth:mouth:" />
就算一陣都唔好啦.... 盈盈話大唔大, 話細唔細, 比佢 一個係廳真係好危險啦, 我都唔放心呀~~~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


84#
發表於 11-6-29 15:57 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 15:47
下....沖成個鐘, 佢好dirty咩??mouth:" />
就算一陣都唔好啦.... 盈盈話大唔大, 話細唔細, 比佢 ...

佢話洗埋廁所喎mouth:
10分鐘內我又覺得ok喎, 個窗又鎖左, 廚房又唔入得, 煮飯時入左廚房都唔止十分鐘啦, 以前阿媽一個湊咪又係咁


珍珠宮

積分: 32869


85#
發表於 11-6-29 15:57 |只看該作者
lyhv 發表於 11-6-29 15:44
原來香港法例規定中介公司不得向外傭收取高於358元(首月薪金10%)的介紹費,但代表8間外傭工會的亞洲外傭 ...

我個個應該冇借掛...因為係我地直接請佢返黎, 冇經外傭公司~~

點評

fre124124  慳唔少  發表於 11-6-29 15:59


珍珠宮

積分: 32869


86#
發表於 11-6-29 15:59 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-29 15:57
佢話洗埋廁所喎
10分鐘內我又覺得ok喎, 個窗又鎖左, 廚房又唔入得, 煮飯時入左廚房都唔止十分鐘啦 ...

洗埋個toilet咪又要再沖過??
ok ok....總之小心小心~~


珍珠宮

積分: 32869


87#
發表於 11-6-29 16:00 |只看該作者
fre124124 慳唔少 發表於 10 秒前

你冇用.....仲慳~~.

點評

fre124124  我咪係個工人羅  發表於 11-6-29 16:42


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


88#
發表於 11-6-29 16:12 |只看該作者
fre124124 佢無用啦... 除左訓覺和上小綿羊 發表於 半小時前

晞晞已經好叻,繼續加油!!

點評

fre124124  由於我當時聽到你話rachel 成功..所以發力...ahahah  發表於 11-6-29 16:43


珍珠宮

積分: 32869


89#
發表於 11-6-29 16:19 |只看該作者
本帖最後由 mianyang_99 於 11-6-29 16:20 編輯

mamibbchu 佢地愈大個反而愈危險,唔好喇....... 發表於 2 分鐘前

係呀...最怕佢地手多多呀~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


90#
發表於 11-6-29 16:20 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 15:59
洗埋個toilet咪又要再沖過??
ok ok....總之小心小心~~

佢真係好me mo, 煮餐飯連洗都要成兩個鐘, 又煮得唔好食, 所以我地以前係食完飯先返屋企, 不過佢就好乾淨同好錫盈盈.
而家呢個快手好多, 但就冇以前咁乾淨, 好多時要叫先會做, 不過又好錫盈盈既, 人真係好難有完美


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


91#
發表於 11-6-29 16:21 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 16:19
mamibbchu 佢地愈大個反而愈危險,唔好喇....... 發表於 2 分鐘前

係呀...咩最怕佢地手多多呀~~ ...
而家有人睇住,都爬上食飯chair,又爬上自己張枱仔~~~
完全唔可以無人睇~~


珍珠宮

積分: 32869


92#
發表於 11-6-29 16:24 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-29 16:20
佢真係好me mo, 煮餐飯連洗都要成兩個鐘, 又煮得唔好食, 所以我地以前係食完飯先返屋企, 不過佢就好乾淨同 ...

係呀...不過算啦, 睇下自己覺得咩先最重要lor...
而家, 梗係要個細心又錫細路啦~~


珍珠宮

積分: 32869


93#
發表於 11-6-29 16:25 |只看該作者
本帖最後由 mianyang_99 於 11-6-29 16:29 編輯
mamibbchu 發表於 11-6-29 16:21
而家有人睇住,都爬上食飯chair,又爬上自己張枱仔~~~
完全唔可以無人睇~~
...

係呀....一見到想要既野就不擇手段咁向上爬嫁啦...趺親點算~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


94#
發表於 11-6-29 16:36 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-29 16:20
佢真係好me mo, 煮餐飯連洗都要成兩個鐘, 又煮得唔好食, 所以我地以前係食完飯先返屋企, 不過佢就好乾淨同 ...
人係無完美,而且盈盈大左,姐姐睇住佢嘅時間又可能多左,家務就無做得咁足,叫就願意做都已經好好~~

點評

mianyang_99  阿mum自己都唔想做家務啦~~:)  發表於 11-6-29 16:41


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


95#
發表於 11-6-29 16:45 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 16:25
係呀....一見到想要既野就不擇手段咁向上爬嫁啦...趺親點算~~
不擇手段~~~好貼切~~~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


96#
發表於 11-6-29 16:46 |只看該作者
mianyang_99 阿mum自己都唔想做家務啦~~:) 發表於 4 分鐘前
無錯,鍾意手指指多d~~


珍珠宮

積分: 32869


97#
發表於 11-6-29 16:46 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-29 16:45
不擇手段~~~好貼切~~~~

RACHEL都係呀~~

點評

mamibbchu  rachel就梗係啦~~~  發表於 11-6-29 17:03
fre124124  咁嚴重?  發表於 11-6-29 16:49


侯爵府

積分: 21622

好媽媽勳章 醒目開學勳章


98#
發表於 11-6-29 16:47 |只看該作者
本帖最後由 fre124124 於 11-6-29 16:47 編輯

晞晞呢幾晚都可以自己訓大床.. touchwood 估唔到咁順利~ 係有時我出房門時佢會叫我唔好走..跟著講多兩講, 佢都會自己訓...


珍珠宮

積分: 32869


99#
發表於 11-6-29 16:50 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-29 16:46
mianyang_99 阿mum自己都唔想做家務啦~~:) 發表於 4 分鐘前
無錯,鍾意手指指多d~~ ...
我鐘意用口多過用手~~


珍珠宮

積分: 32869


100#
發表於 11-6-29 16:51 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-29 16:47
晞晞呢幾晚都可以自己訓大床.. touchwood 估唔到咁順利~ 係有時我出房門時佢會叫我唔好走..跟著講多兩講, ...
即係佢自己訓??

點評

fre124124  係呀..佢生日之前個晚(24/6)己經自己開始訓...  發表於 11-6-29 16:54

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo