想生BB

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   2


別墅

積分: 822


81#
發表於 11-9-10 22:38 |只看該作者
fafajo 發表於 11-9-10 17:43
我之前都好準係30日家,但我做完刮宮之後第34日先黎呀,放鬆d~
咁啱嘅? 我今次都係第34日come呀。
強媽咪


大宅

積分: 1833

陪月勳章


82#
發表於 11-9-11 09:05 |只看該作者

引用:Quote:fafajo+發表於+11-9-10+17:43+我之前

原帖由 zoe0214 於 11-09-10 發表
咁啱嘅? 我今次都係第34日come呀。
咁我地真係要一齊加油!




大宅

積分: 2129


83#
發表於 11-9-11 10:17 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

今曰m小姐終於來探我啦yeah!!!!




別墅

積分: 822


84#
發表於 11-9-11 12:13 |只看該作者
本帖最後由 zoe0214 於 11-9-11 12:14 編輯
sallycmc 發表於 11-9-11 10:17
今曰m小姐終於來探我啦yeah!!!!

恭喜你呀, 都話唔洗急嫁啦
一齊努力, fighting~

強媽咪


男爵府

積分: 5526


85#
發表於 11-9-11 14:28 |只看該作者
我在今年二月初小x後, 大概9天清晒惡露, 由小x計開始大概25day終於mc了. 我休息左4個cycle, 因為中間有一次感冒, 咳左成個月先好番(仲要咳到聲都無埋), 所以休息左4個cycle先開始有計劃. 不過我都係用紅d check下, 無刻意去同c6講要佢在排卵日開工, 因為c6覺得順其自然好d, 係時候就會再回來的!

至於再有了, 我諗我一定唔會同6299講住, 自己媽咪爸爸都係睇定d先, 唔想佢地擔心我. 我諗我在b4 3個月前只會同c6和公司講(因公司要作出相對的安排), 親朋戚友就等三個月後先, 親戚好大機會等到過你時見到面才會講.

剛才看了sis的VDO V壹網, 話小產後再有BB, 應該先找出小X時的原因...其實點搵? 我那時小X係年初二時睡覺睡到半夜突然好肚痛, 痛到抽筋咁, 去廁所發現流血, 立即入A&E, 就自然排出左, 又點找咩原因wor>_<


大宅

積分: 1833

陪月勳章


86#
發表於 11-9-11 15:06 |只看該作者

引用:今曰m小姐終於來探我啦yeah!!!! +

原帖由 sallycmc 於 11-09-11 發表
今曰m小姐終於來探我啦yeah!!!!
恭喜哂呀




別墅

積分: 822


87#
發表於 11-9-11 15:46 |只看該作者
禽日剛剛得知呀嫂有咗3個月, 如果我唔係小x我哋嘅預產期將會一樣, 可惜, 令本來已平復嘅心情, 又起了波浪, 好想可以快d可以追到我已失去的。不過世事又點會盡會人意吖, 嚟完今次m我一定要追追追
強媽咪


大宅

積分: 1512


88#
發表於 11-9-11 18:36 |只看該作者
今天cycle 2 day1, 之後就開工~!!! 請祝福我~!!!!


大宅

積分: 1833

陪月勳章


89#
發表於 11-9-11 21:46 |只看該作者

引用:今天cycle+2+day1,+之後就開工~!!!+請祝福

原帖由 karenwongwong 於 11-09-11 發表
今天cycle 2 day1, 之後就開工~!!! 請祝福我~!!!!
我們都會支持你的!下一個就到你家啦!祝早孕!




別墅

積分: 822


90#
發表於 11-9-11 22:39 |只看該作者
karenwongwong 發表於 11-9-11 18:36
今天cycle 2 day1, 之後就開工~!!! 請祝福我~!!!!
祝你同各位jm大家都早孕啦, 我都要, 一齊努力。
強媽咪


大宅

積分: 2237


91#
發表於 11-9-11 22:49 |只看該作者

回覆:karenwongwong 的帖子

祝早孕!大家一起努力




大宅

積分: 1427


92#
發表於 11-9-12 01:33 |只看該作者

引用:今曰m小姐終於來探我啦yeah!!!! +

原帖由 sallycmc 於 11-09-11 發表
今曰m小姐終於來探我啦yeah!!!!
恭喜啊,希望好快到我




大宅

積分: 1427


93#
發表於 11-9-12 01:35 |只看該作者

引用:今天cycle+2+day1,+之後就開工~!!!+請祝福

原帖由 karenwongwong 於 11-09-11 發表
今天cycle 2 day1, 之後就開工~!!! 請祝福我~!!!!
加油,希望你成功




男爵府

積分: 7127


94#
發表於 11-9-12 08:23 |只看該作者

回覆:karenwongwong 的帖子

希望你夢想成真




大宅

積分: 2129


95#
發表於 11-9-12 09:35 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-11 12:13
恭喜你呀, 都話唔洗急嫁啦
一齊努力, fighting~
大家一齊努力呀~^^


大宅

積分: 2129


96#
發表於 11-9-12 09:36 |只看該作者
karenwongwong 發表於 11-9-11 18:36
今天cycle 2 day1, 之後就開工~!!! 請祝福我~!!!!
祝福妳成功!!加油^^


大宅

積分: 2129


97#
發表於 11-9-12 09:37 |只看該作者
iksak 發表於 11-9-12 01:33
恭喜啊,希望好快到我
好快就到妳啦~~


大宅

積分: 2553

畀面勳章


98#
發表於 11-9-12 21:44 |只看該作者
本帖最後由 navyzero 於 11-9-12 21:50 編輯

你地就好啦~~ 我係06/08入院塞藥
到今日仲未有M黎啊~~ 我好擔心啊~~


別墅

積分: 822


99#
發表於 11-9-12 23:37 |只看該作者
navyzero 發表於 11-9-12 21:44
你地就好啦~~ 我係06/08入院塞藥
到今日仲未有M黎啊~~ 我好擔心啊~~
我都係6/8小x嫁, 慢慢啦, 唔急唔到亦控制唔到, 不如放鬆心情, m小姐就會好快嚟嫁喇。
身體有時好衰嫁, 你唔在乎佢, 佢就會死死地氣嚟嫁喇。你有無睇中醫呀, 調理吓可能會好D。
強媽咪


大宅

積分: 2553

畀面勳章


100#
發表於 11-9-13 00:18 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-12 23:37
我都係6/8小x嫁, 慢慢啦, 唔急唔到亦控制唔到, 不如放鬆心情, m小姐就會好快嚟嫁喇。
身體有時好衰嫁, 你 ...
唉~~ 其實我都知嫁....但真係好想快D黎M, 快D可以計好時間開工
我有睇中醫調理, 今日都同佢講左話我仲未黎M
希望食完D藥會有幫助啦~~~

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo