想生BB

跳至

首頁
34567...22

尾頁
   1


大宅

積分: 4733


81#
發表於 05-11-9 09:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

naughtyluilui
Wow. seems he knows what he's doing.
How did you know your 卵巢同條大腸lim連? ultrasound? hsg? operation?
Is his medicine powder or you must boil?


大宅

積分: 2138


82#
發表於 05-11-9 10:19 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

naughtyluilui

你都有黏連? 你食第一服藥既反應同我一樣, 我痛都機付昏倒...因為係半夜, 無打比王醫師, 只係食左粒PANADOL...之後d血都係有d一點點血粒...應該係d黏連...

好呀, 叫你老公去埋, 爆行佢...下個bingo到你架啦. 祝成功.


複式洋房

積分: 477


83#
發表於 05-11-9 14:11 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,naughtyluilui,

我星期六day 1, 尋日已經好少淺啡色, 好似m尾咁,我個心仲諗, 4日就完咁好!! 點知今朝, 竟然好似又再m嚟咁出血喎 ??? 個量都唔少, 護墊都頂唔住, 咁點呀 ? 你哋有無試過咁既情況出現呀 ?
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


大宅

積分: 2138


84#
發表於 05-11-9 14:41 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚~

oh...原全同我一樣, 我又係來了4天, 第5天停了, 跟住第6天只用護墊...個日教會仲搞戶外活動, 去toilet見到有一大pat深紅血起護墊上...咪立即打比王醫師, 佢話唔使驚係d藥發揮既功效...跟住唯有換返巾lor...之後來多1天就無啦.

唔使擔心, 再唔係你打比王醫師, 睇下佢點講.


複式洋房

積分: 477


85#
發表於 05-11-9 14:52 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

真既 ?? 咁都無咁驚 ! 真係嚇親我媽媽個女呀 !!

唔該哂 !! 你咁好既, 可以時不時上嚟睇留言既 ? 我都係靜雞雞咋 !
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


大宅

積分: 1023


86#
發表於 05-11-9 16:46 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

王醫師好似好好咁喎﹗我都想去睇下佢呀﹗不過老公話唔好住﹗
我的BB要健康快樂成長﹗ :-D :-D :-D :-D :-D


男爵府

積分: 7533


87#
發表於 05-11-9 17:38 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

meejh,
我之前做過腹腔鏡檢查check到卵巢同條大腸黏連.不過醫生話唔好割開佢,因為好易又有第二個傷口,可能再生.
而家王醫師d藥係粉狀,只要加滾水就可以,好方便.


男爵府

積分: 7533


88#
發表於 05-11-9 17:54 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,
聽你甘講都放心d.
[叫你老公去埋, 爆行佢...]<------笑死人
我今日去左覆診,仲帶埋老公去,睇左差唔多45mins(因為唔多人),醫師好詳細同我地講會點做,佢話我有d黏連同d炎症積住,所以有甘大反應,佢今日話我條脷冇甘瘀(我睇甘耐中醫佢係第一個睇埋脷底),d m應該就乾淨(好準,已經冇乜),而家佢開左d幫助排卵o既藥比我,下個星期再覆診.
而我老公就要食d補腎強精o既藥,我老公身體都ok,不過要返shift,所以醫師話佢個腎要補下.
[下個bingo到你架啦] <------希望成你貴言啦!
Emen 寫道:
naughtyluilui

你都有黏連? 你食第一服藥既反應同我一樣, 我痛都機付昏倒...因為係半夜, 無打比王醫師, 只係食左粒PANADOL...之後d血都係有d一點點血粒...應該係d黏連...

好呀, 叫你老公去埋, 爆行佢...下個bingo到你架啦. 祝成功.


男爵府

積分: 7533


89#
發表於 05-11-9 17:56 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
你幾時再睇呀?


複式洋房

積分: 477


90#
發表於 05-11-9 18:08 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui ,

你真係勁呀 ! 咁快睇完, 重要返到屋企添 ! 你就好啦, 咁快可以食幫助排卵既藥, 咁你係咪好快會BINGO囉 !!

我諗你都睇到我留言啦, 我啲M又返嚟啦 ! 我星期六會拉埋我老公一齊去睇, 因為我嗰日短週呀 !!

咁你打後嗰幾日係咪好唔得閒囉....... (醫師開咗d 勁藥比你老公食 !! )

:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


91#
發表於 05-11-9 18:24 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
我諗你可能好似醫師甘講,要清乾淨d m先,所以食左d藥幫你徹底做大掃除.
你星期六去睇,我諗醫師都會開d排卵藥比你,到時你老公又睇埋,你都會好唔得閒!

仲有,你到時有老公仔陪住,應該唔會做迷途小羔羊啦!!!


複式洋房

積分: 477


92#
發表於 05-11-9 18:53 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

都係你唔得閒先啦, 或者聽日你老公就話"想要"啦 !!
, 同埋, 你食咗今次d藥, 有咩反應, 記得上嚟報告呀 !! 等我有所準備嘛 !

希望啦,不過我老公都係一隻"大番薯" , 佢唔識搭車架 ! 好多時仲要我教佢搭車添呀 !! 我試過係街度, 我話要行東, 佢話要行西去搭車呀(但佢係唔識路架噃 ),真係比佢激死 ! 我驚到時唔係一隻迷途小羔羊, 而係一公一乸呀 !!
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 6174


93#
發表於 05-11-10 00:15 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

請問如果凈係俾醫師"把"脈,佢可唔可以把到卵巢同條大腸黏連呢?因為我從來都無睇過西醫,無詳細check過自己的身體無咩問題?


大宅

積分: 1199


94#
發表於 05-11-10 11:10 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

中醫呢幾日開左d 調理身體藥比我, 我飲完之後勁痛(子宮), 因為我m個個超遲同超痛(m來前半個月已痛定), 而家日日右邊下腹同腰位痛, 西醫就怕我係輸我管發炎or 子宮膜黏, 叫我做HSG, 我未做, 因為今個月m來完就同老公dodo, 要等下個月啦, 我知道我排卵弱, 用david check都無高峰...不過就日日上深下淺囉...! 而家飲左中藥, 個人好好訓, 身體好似好左, 不過燥d, 因為好補!

我想知你地有d藥方呀!可唔可以pm比我呀!
等我比我個中醫參考一下呀!


複式洋房

積分: 477


95#
發表於 05-11-10 18:14 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

hkjp,

唔.....唔好意思, 以我個人意見...... 我哋比條form你都無咩用 !

因為每個人身體體質&狀況唔同嘛,eg. 就算同一個病, 一個熱底 ,一個寒底, 兩者已經唔同藥form啦.
但如果攞返你"以前"睇中醫既form比你"而家"既中醫睇, 咁會有用啲啦 !

同埋, 我都睇唔明個中醫條form有咩藥 ???? ?-( ?-( ?-(
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


96#
發表於 05-11-10 18:16 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

hkjp,

你係飲完中藥都咁痛, 你有無同醫師講呀 ?
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


97#
發表於 05-11-10 23:30 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

piglet_be,

我唔知醫師"把"脈可唔可以診斷出黏連,但如果係有發炎,一般都可以,因為醫師話有時d脈會有唔同,同佢地可以由望聞問切既方法.
其實我覺得你可以先睇西醫,check下自己o既問題,之後可以用中醫去調理.


男爵府

積分: 7533


98#
發表於 05-11-10 23:43 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

hkjp,
我覺得你應該要先搵出痛o既原因,因為估估下好易出事.
我建議你如果想用中醫調理身體,就唔好又中又西,因為有時d藥可能有衝突.但你要知道,中醫方面有時在診斷方面可能真係不及西醫全面,我意思係中醫未必有驗血,腹腔鏡甘準確.而且一般需時比較長,因為要治本.
其實香港都有d有臨床診治o既中醫院,如浸會中醫等,但詳情就唔太清楚.你可以搵多d資料.
另外其他人用緊o既藥方對你未必有用,如果你攞住其他人d藥方比而家睇緊o既中醫參考,佢可能會認為你唔尊重佢,千萬唔好呀!


男爵府

積分: 6174


99#
發表於 05-11-11 00:03 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

我都有打算搵西醫做詳細檢查,謝謝!


大宅

積分: 1199


100#
發表於 05-11-11 11:13 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我諗你地誤會左我啦!
我本身有家庭西醫生, 佢知我想要bb, 所以建議我照輸卵管同驗血, 我係無食西藥架!
而中醫我都睇左佢好耐架啦(公聯會), 佢尋日都再建議我去照輸卵管, 可以比埋報告佢睇架! 我上網一搵到d 藥方, 會比佢參考, 佢好樂意架, 因為佢好鍾意人主動問佢, 所以我先至問你地開咩藥, 公聯會而家好好架, 藥方係打出來, 好易睇到d字架, 所以我咪知佢開咩藥囉!我唔係想照你地d藥執...!
不過我睇左佢咁耐, 身體而家開始好左, 因為佢而家至開始幫我肋孕, 之前幾個月係要幫我調理好身體呀!
至於我痛, 中西醫都覺得我係輸卵管發炎, 我無食西藥, 中醫而家開藥比我飲, 我信中醫多d, 因為治本囉, 加上我戒晒口, 效果真係快d!

首頁
34567...22

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo