夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4874


81#
發表於 12-8-6 14:11 |只看該作者

回覆:唔知應唔應該同他繼續,然後結婚。。。

我c6都係甘的人,我可以講,有時係氣些,不過你都話佢都肯改,6年佢都不想節目,而家都肯改,佢冇變嗎?佢想同你結婚,佢真係冇plan?佢肯負責任,你又唔欣賞佢,我同你一樣,我向上爬,我不會嫌棄佢人工低,每個人際遇不同,我會勸佢,不會勉強佢,佢也不停有改變,你的心感受到嗎?我喜歡佢,也包括佢不會有要跟我分開之心。我可以講,你未夠愛佢。




子爵府

積分: 13783


82#
發表於 12-8-8 10:38 |只看該作者
0o小蘭o0 發表於 12-8-6 12:47
我男友唔係講一句, 而係日日講, D說話仲要幾毒. 佢見到人地三唔識七的人, 可能胖少少, 佢就會話人地影响市 ...

見到你男友咁樣話人哋, 已經覺得佢好冇品, 連同佢交朋友都唔想...

其實如果你冇好想同佢一生一世嘅衝動, 就不如早d放手啦, 一個好男人係唔會咁樣挑剔自己嘅另一半架!

教 養 孩 童 , 使 他 走 當 行 的 道 , 就 是 到 老 他 也 不 偏 離 。 (箴22:6)
Train up a child in the way he should go: and when he is old, he will not depart from it. (Proverbs 22:6)


大宅

積分: 3270


83#
發表於 12-8-8 14:05 |只看該作者

回覆:唔知應唔應該同他繼續,然後結婚。。。

老公都係係身邊既好,你觉得悶,可以同佢坦白,結婚係大事,要揾一個你有信心一起走下去的人呀!




男爵府

積分: 7133


84#
發表於 12-8-8 15:39 |只看該作者
if you dont like him.....then don't waste of time!!


水晶宮

積分: 74328


85#
發表於 12-8-8 15:42 |只看該作者
無結婚既衝動,就千其唔好結.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo