烹飪搵食

跳至

首頁
34567...21

尾頁
   48


禁止訪問

積分: 10253


81#
發表於 12-8-30 23:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


82#
發表於 12-8-30 23:13 |只看該作者

引用:Quote:janis836+發表於+12-8-30+23:01+我想

原帖由 ilj 於 12-08-30 發表
係二記買既日本麵粉.

而家又試緊整喇,不過同上次腸仔一樣,轉左高低粉,睇下會唔會軟啲.但係...想轉佢做方 ...
你係唔係仲有湯種?用2號得唔得?高筋粉加低筋混合,得唔得?




禁止訪問

積分: 10253


83#
發表於 12-8-30 23:21 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


84#
發表於 12-8-31 07:37 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


85#
發表於 12-8-31 07:39 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32716


86#
發表於 12-8-31 08:42 |只看該作者

引用:外表甘樣、呃到人!昨晚整完造型、眼瞓了、

原帖由 ilj 於 12-08-31 發表
外表甘樣、呃到人!昨晚整完造型、眼瞓了、入雪櫃、今早拎出來、用焗爐100度開住門回溫十五分鐘、掃蛋汁、1 ...
我好想食呀




禁止訪問

積分: 10253


87#
發表於 12-8-31 08:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ilj+於+12-08-31+發表外表甘

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32716


88#
發表於 12-8-31 08:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+姸媽+於+12-08-31+發表我好想

原帖由 ilj 於 12-08-31 發表
等我實驗成功請你食
好呀




公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


89#
發表於 12-8-31 11:33 |只看該作者

引用:外表甘樣、呃到人!昨晚整完造型、眼瞓了、

原帖由 ilj 於 12-08-31 發表
外表甘樣、呃到人!昨晚整完造型、眼瞓了、入雪櫃、今早拎出來、用焗爐100度開住門回溫十五分鐘、掃蛋汁、1 ...
好得!咩饀?




禁止訪問

積分: 10253


90#
發表於 12-8-31 11:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


91#
發表於 12-8-31 11:53 |只看該作者

引用:Quote:janis836+發表於+12-8-31+11:33+好得

原帖由 ilj 於 12-08-31 發表
今次係午餐肉2個,同埋芝士2個,半夜又唔想開tuna,又怕再失敗,唔好浪費喇,試左個份量岩先,第日再加料.
今次 ...
用1號仔,咁係唔係整到發烤,係烘之前拎個粉團出黎?唔駛整晒3個幾鐘?




禁止訪問

積分: 10253


92#
發表於 12-8-31 12:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2222


93#
發表於 12-8-31 13:16 |只看該作者

回覆:janis836 的帖子

我今日都買咗,聽日試下機先




禁止訪問

積分: 10253


94#
發表於 12-8-31 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 10253


95#
發表於 12-8-31 13:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27679

BK Milk勳章


96#
發表於 12-8-31 18:06 |只看該作者

引用:Quote:janis836+發表於+12-8-31+11:53+用1

原帖由 ilj 於 12-08-31 發表
我好似答左到離左問題,我應該係想話一號仔係全程用機做方包唔駛拎出黎,我做整型果啲包係用10號仔佢整完就 ...
明白!




大宅

積分: 2975


97#
發表於 12-8-31 22:58 |只看該作者


禁止訪問

積分: 10253


98#
發表於 12-8-31 23:02 |只看該作者

回覆:我都買左億世家升級版麵包機

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 279


99#
發表於 12-8-31 23:12 |只看該作者

回覆:ilj 的帖子

我覚得液種易用d, 而且易計數,湯種超難計




侯爵府

積分: 23374

認識瑞士牛牛第三回 DHA勳章 陪月勳章


100#
發表於 12-9-1 00:55 |只看該作者

引用:我覚得液種易用d,+而且易計數,湯種超難計 +

原帖由 hiu_yi 於 12-08-31 發表
我覚得液種易用d, 而且易計數,湯種超難計
咩叫做液種呀?




首頁
34567...21

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo