自由講場

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   2


大宅

積分: 1643


81#
發表於 12-10-30 09:12 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

仲有唔係你家姐肯或者唔肯既問題,你搵社工家訪過,社工覺得你地照顧唔到就算你家姐唔放手,社署都會向法庭申請將小朋友帶走,因為係要維護小朋友最大權益…


翡翠宮

積分: 78287


82#
發表於 12-10-30 09:15 |只看該作者
你家姐, 真係~~


瑪瑙宮

積分: 146024

父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 2018父親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


83#
發表於 12-10-30 09:22 |只看該作者
這個世界上所有的愛都是以聚合為最終目的,只有一種愛以分離為目的,那就是父母對孩子的愛。 父母真正成功的愛,就是讓孩子盡早成為一個獨立的分個體﹗


象牙宮

積分: 206249

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 玩具勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 wyeth冷知識勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 育兒性格勳章 認識瑞士牛牛第一回 認識瑞士牛牛第二回 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


84#
發表於 12-10-30 09:23 |只看該作者


禁止訪問

積分: 14914

BK Milk勳章


85#
發表於 12-10-30 09:26 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 80247


86#
發表於 12-10-30 09:31 |只看該作者

引用:唔知點解見到sis話要將我姨甥仔比人收養,

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8110

畀面勳章


87#
發表於 12-10-30 09:41 |只看該作者
本帖最後由 TAMAMABB 於 12-10-30 09:43 編輯
林小虎 發表於 12-10-29 23:33
我家姐同姐夫,因為那虛無的網絡異地戀認識,相戀不久,之後奉子成婚,姐姐不顧家中所有人的反對,結了婚, ...

你講得好啱,但始終要你家姐自已醒覺先得,有d人想生無得生,有d有嘅就唔真惜
真係唯有試吓揾社工幫手


水晶宮

積分: 67645

wyeth冷知識勳章 畀面勳章 大廚勳章


88#
發表於 12-10-30 09:41 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

樓主,仲有一個機構係防止虐兒會,你打電話去搵佢地職員社工幫下手。

不知所謂的乙陸!!!


禁止訪問

積分: 11382


89#
發表於 12-10-30 09:43 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2549


90#
發表於 12-10-30 09:49 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

小朋友真係慘




公爵府

積分: 25166

畀面勳章 BK Milk勳章


91#
發表於 12-10-30 09:53 |只看該作者


大宅

積分: 2998


92#
發表於 12-10-30 09:53 |只看該作者

回覆:稚子何辜...點解大人的錯往往都要孩子去承受

真陰公,你家姐同個仔都惨,不過生得佢出就要負責任,因為係佢帶佢嚟呢個世界!你同佢傾吓啦!我估佢自己都好矛盾!努力呀!


象牙宮

積分: 216490


93#
發表於 12-10-30 09:55 |只看該作者
可能成情緒方面有d問題,產後抑鬱,,,,小心留意


伯爵府

積分: 18788


94#
發表於 12-10-30 09:55 |只看該作者
叫你呀媽踢哩個不負責任、自私精既衰女出門口啦!
佢根本無資格做人阿媽!
You will never walk alone


侯爵府

積分: 24030

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


95#
發表於 12-10-30 09:56 |只看該作者
聽到都心痛小朋友好可憐


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


96#
發表於 12-10-30 10:04 |只看該作者
onebadfish 發表於 12-10-29 23:46
你愛這小孩嗎?可以正式收養他把他視如己出嗎?如果係我,我同c6都會要他的。



...
俾我都會要佢,太唔忍心啦


子爵府

積分: 10497

畀面勳章


97#
發表於 12-10-30 10:12 |只看該作者
早幾曰我媽話天氣開始凍,上年啲衫好多都唔啱著,你買番d比佢la!佢竟然話三歲前都唔會買,凍的話就留在家中唔好出街!


--> 我亞仔都有d 冬天衫仔唔啱著,最近會執起,應合你外娚, 有興趣可pm 我ga~~~


子爵府

積分: 14597

畀面勳章


98#
發表於 12-10-30 10:13 |只看該作者
林小虎 發表於 12-10-30 09:02
唔知點解見到sis話要將我姨甥仔比人收養,我哭了...我恨我没能力去給他幸福,恨自己的無能為力,我捨不得, ...
男家有親戚可照顧??咁bb爸爸係咪都想要個b先?如果同佢阿媽一樣就無謂啦,但如果爸爸有心既,我會大義滅親,搜集證據,要家姐交個俾男家,你家姐唔俾唔係想要個B,係鬥氣咋嘛,如果佢一路咁憎個B,遲下虐待佢就唔知點算啦,或者搞到阿B有心理問題夠慘啦


珍珠宮

積分: 41995


99#
發表於 12-10-30 10:22 |只看該作者
回覆 林小虎 的帖子

你家姐咁大個人,鬧係唔得,佢亦都承受梗壓力煩惱,好好坐底傾下,聽下她的心底話,小朋友的教育問題,有你這個妹妹,你姐姐,姨生,媽,都好幸福。


珍珠宮

積分: 40292


100#
發表於 12-10-30 10:25 |只看該作者

回覆:林小虎 的帖子

心酸


首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo