烹飪搵食

跳至

首頁
34567...10

尾頁
   711


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


81#
發表於 13-3-1 14:09 |只看該作者
fitfish 發表於 13-2-28 21:59
Amazon都有唔同款菌種賣

我睇過
以前真係平,而家都貴咗好多,因為油貴,而家燃油要4.XX一加侖,
所以連帶所有其他嘢都貴,奶已經去到5至6一加侖,不過減價可以去到6兩盒,
去大型warehouse supermarket買仲平,乳酪平到去1.XX兩杯到1.XX一杯都有,
雪糕算好平,家庭裝大大盒只要幾蚊,Haagen Dazs呢邊係中價嘢,
所以美國人好多都肥。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


珊瑚宮

積分: 107226


82#
發表於 13-3-1 14:19 |只看該作者
回覆 rose-mag 的帖子

去到Costco.....就知乜野叫一桶桶.,仲要買一送一....通常食一半掉一半.

加州, 紐約D人算唔肥.....

其他州的人,個 hip 普通度,,,平均個個36吋......係橫量.....
玩具萬歲!


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


83#
發表於 13-3-1 15:38 |只看該作者
fitfish 發表於 13-2-28 22:19
回覆 rose-mag 的帖子

去到Costco.....就知乜野叫一桶桶.,仲要買一送一....通常食一半掉一半.
Costco而家都唔算平啦,始終你要有地方放至得,計埋油錢,
有時去附近超市仲化算,以前個個星期去當行街,而家一個月一次,
主要買蛋、減價貨、維他命丸、肉類,其他都係local market平D。

點評

fitfish  食唔哂拿去掉又係一條數!  發表於 13-3-1 16:32
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


大宅

積分: 1854


84#
發表於 13-3-1 15:39 |只看該作者



珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


85#
發表於 13-3-1 15:47 |只看該作者

引用:超市乳酪...由十元八塊至七八十元都有菌種

原帖由 fitfish 於 13-03-01 發表
超市乳酪...由十元八塊至七八十元都有

菌種都好多款
我喺pk買meiji,寫明係乜菌,上網睇過係幾好的菌,你都可試試。


珊瑚宮

積分: 107226


86#
發表於 13-3-1 16:14 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 13-3-2 11:49 編輯

我試過用三花栢齡奶粉整,又試過用Anchor 合裝全脂奶整(用牛奶公司純味乳酪做種)

零失敗

我只係用個保溫杯.跟樓主方法.

我無計溫度,D奶求其微暖就得,室溫又得.但應係40度最好,夠暖快收成.

你預10小時就無走雞.其實7-8小時巳ok.

雪凍最好食,加糖整完雪凍又好食.

有時臨瞓食,有時天光空肚食(有胃病就小心)

每次約整一杯6-8安士咁多,得閒記得就整.

呢大半個月整咗十零次,個...便祕問題.....觧决咗,唔知関唔關D乳酪事.

整咗咁多次,食咗無肚痛

脫脂奶粉整是不好味的(好酸宿),又較潟身.

全脂奶就好味,滑.

玩具萬歲!


子爵府

積分: 14598


87#
發表於 13-3-1 16:24 |只看該作者


子爵府

積分: 11484

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


88#
發表於 13-3-1 17:06 |只看該作者
好方便喲,thx for sharing!


珍珠宮

積分: 44373


89#
發表於 13-3-1 18:55 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)





輸入搜索內容


珊瑚宮

積分: 107226


90#
發表於 13-3-1 21:43 |只看該作者
真係好鬼易整
玩具萬歲!


禁止訪問

積分: 21947


91#
發表於 13-3-1 22:54 |只看該作者

引用:+本帖最後由+EVA12478+於+13-2-16+15:04+編

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


92#
發表於 13-3-1 22:58 |只看該作者

引用:我試過用三花栢齡奶粉整,又試過用Anchor+

原帖由 fitfish 於 13-03-01 發表
本帖最後由 fitfish 於 13-3-1 16:34 編輯

我試過用三花栢齡奶粉整,又試過用Anchor 合裝全脂奶整(用牛奶 ...
我無大嘅保溫杯,又無真空煲果d,最後都淘咗部機仔,等收貨中


子爵府

積分: 11484

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


93#
發表於 13-3-1 23:01 |只看該作者
tensi819 發表於 13-3-1 22:58
我無大嘅保溫杯,又無真空煲果d,最後都淘咗部機仔,等收貨中

用P仔生種酵母mode整得唔得呢?


珊瑚宮

積分: 107226


94#
發表於 13-3-1 23:05 |只看該作者
prisyan 發表於 13-3-1 23:01
用P仔生種酵母mode整得唔得呢?

試一次味知羅!
玩具萬歲!


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


95#
發表於 13-3-1 23:06 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-3-1+22:58+我無

原帖由 prisyan 於 13-03-01 發表
用P仔生種酵母mode整得唔得呢?
可以,不過應該都幾嘥電,上次試過佢機內其實唔係好高溫,三十度左右咋,你有保溫杯真空煲就仲方便!


珊瑚宮

積分: 107226


96#
發表於 13-3-1 23:07 |只看該作者
tensi819 發表於 13-3-1 22:58
我無大嘅保溫杯,又無真空煲果d,最後都淘咗部機仔,等收貨中
初初想買那個$280 yogurt 壺,好在無買

佢的原理係室溫奶座滾水

玩具萬歲!


子爵府

積分: 11484

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


97#
發表於 13-3-1 23:10 |只看該作者
tensi819 發表於 13-3-1 23:06
可以,不過應該都幾嘥電,上次試過佢機內其實唔係好高溫,三十度左右咋,你有保溫杯真空煲就仲方便!

...

咁都係用番保温壺算啦


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


98#
發表於 13-3-1 23:11 |只看該作者

引用:Quote:tensi819+發表於+13-3-1+22:58+我無

原帖由 fitfish 於 13-03-01 發表
初初想買那個$280 yogurt 壺,好在無買

佢的原理係室溫奶座滾水
係㗎,前排睇網上有人話佢入面有發泡膠層,自己十二蚊店買個發泡膠盒都ok


子爵府

積分: 14749


99#
發表於 13-3-1 23:34 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)




珊瑚宮

積分: 107226


100#
發表於 13-3-2 00:02 |只看該作者
tensi819 發表於 13-3-1 23:11
係㗎,前排睇網上有人話佢入面有發泡膠層,自己十二蚊店買個發泡膠盒都ok

...

我試過用隻膠杯整咗杯室溫奶.加蓋.就咁座在熱水中(浸杯的一半)沒用真空煲,都整到.不過都要十個八個鐘.
玩具萬歲!

首頁
34567...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo