懷孕前後

跳至

首頁
34567...8

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18610

醒目開學勳章 BK Milk勳章


81#
發表於 07-4-14 08:28 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

三月尾生
半麻開刀埋單$47xxx(2人房), 5day/4night package,醫生費$12000,麻師$3400,巡房余醫生$750一日,兒科醫生(Dr. Wan)$500一日,老公陪產,有影相,膳食散叫 (都食得幾大)
開刀傷口第一/二日痛d,用唔到腰力,一路食住止痛藥都ok
可以在落得床之後去餵奶

加左價就唔多清楚~因為我本身有d麻煩嘢,所以可能係咁會貴d



大宅

積分: 1872


82#
發表於 07-4-14 10:25 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

is it if no 4人房, must add money to change to 2人房? or free to upgrade? can husband take photo/video by himself?


大宅

積分: 3402


83#
發表於 07-4-14 13:31 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

star128 寫道:
is it if no 4人房, must add money to change to 2人房? or free to upgrade? can husband take photo/video by himself?


no free upgrade. U must pay the price for 2人房 if 4人房 are full. My husband take camera to delivery room and the nurse will take photo for u.
稀仔係一個為食b, 乜都要試下, 而家24磅!!


大宅

積分: 1253


84#
發表於 07-4-14 18:25 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

happyvv 寫道:
[quote]
sweetangels 寫道:
有冇人找余啟文醫生開刀?請分享經驗。

我好快就生啦,可能會找余啟文醫生開刀,應該係半麻。請問收費怎樣(連e生費全包) 出院總數?住幾多日?傷口痛幾耐?可否餵人奶?是否加左價?

謝謝


余醫生 excellent

半麻開刀埋單$39xxx,醫生費$10000,麻師$3400,巡房余醫生$600一日,兒科醫生$500一日,老公陪$800,開刀傷口第3日已得少少痛,2個星期後去覆疹傷口已埋晒口[/quote]

我仲諗緊應該開刀定順產,見多數mami去仁安生都係搵余醫生or袁醫生or註仁安醫生,但我個醫生唔係仁安本身註診醫生,唔知開刀手藝會唔會冇咁多呢?好擔心!
傷口嘅痛,其實係點痛法?可以用咩去形容?幾時先可以行動自如唔洗就住就住?湊bb同餵奶有冇問題?聽開刀d媽咪講,半麻開刀後會全身振,請問會振幾耐?
我從來冇參與過任何仁安講座,請問有冇需要去聽聽?可以從咩途徑?好多問題,唔好意思 :lol:


男爵府

積分: 9254


85#
發表於 07-4-14 18:53 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

nicky127 寫道:
[quote]
happyvv 寫道:
[quote]
sweetangels 寫道:
有冇人找余啟文醫生開刀?請分享經驗。

我好快就生啦,可能會找余啟文醫生開刀,應該係半麻。請問收費怎樣(連e生費全包) 出院總數?住幾多日?傷口痛幾耐?可否餵人奶?是否加左價?

謝謝


余醫生 excellent

半麻開刀埋單$39xxx,醫生費$10000,麻師$3400,巡房余醫生$600一日,兒科醫生$500一日,老公陪$800,開刀傷口第3日已得少少痛,2個星期後去覆疹傷口已埋晒口[/quote]

我仲諗緊應該開刀定順產,見多數mami去仁安生都係搵余醫生or袁醫生or註仁安醫生,但我個醫生唔係仁安本身註診醫生,唔知開刀手藝會唔會冇咁多呢?好擔心!
傷口嘅痛,其實係點痛法?可以用咩去形容?幾時先可以行動自如唔洗就住就住?湊bb同餵奶有冇問題?聽開刀d媽咪講,半麻開刀後會全身振,請問會振幾耐?
我從來冇參與過任何仁安講座,請問有冇需要去聽聽?可以從咩途徑?好多問題,唔好意思 :lol: [/quote]

個傷口到左出院o個日都參唔多行動自如啦,只係要行慢o的咁啦,傷口既痛我講唔出喎!第2日落床都幾痛下架,行幾步都要老公扶住.

返到屋企湊bb無問題.

打完半麻針後我自己就係上半身包括個口都係咁陣(陣既感覺就好似冬天凍O個一隻)

我都無聽過任何講座架(包括政府),無問題


伯爵府

積分: 18372


86#
發表於 07-4-14 18:54 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

想問下如果依加先至搵余醫生, 我27weeks喇, 因為我睇開個個dr.突然間又話5月尾至7月1號out town ah, 我due date of 17/7, 驚阿b 突然間早過7月3號出黎, 我真係吾知點好喇, 所以睇下可吾可以搵定個後備, 你地知吾知余醫生會吾會吾接我單case呢... 同埋仁安收費係點架.


大宅

積分: 1872


87#
發表於 07-4-14 21:21 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

噢,為什麼會震? 正常嗎?


大宅

積分: 1253


88#
發表於 07-4-14 21:32 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

happyvv,
會振幾耐呀?食咗止痛藥落床都會好痛?裡面個傷口幾時先埋哂?


洋房

積分: 178


89#
發表於 07-4-14 21:52 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

我想問下有無人用過無痛分娩?
29個惠康印花=$15 網褲4條=$40;高潔絲產婦衞生巾(全新未開過)10條,送1片佩儷試用裝=$15 Pampers甜睡BB年曆=FREE;Friso美素樂no.2 $8 coupon 4張=$10 以上物品可用 pampers M/L片或思詩樂乾/濕棉或其他bb用品同我交換,馬鞍山交換.


男爵府

積分: 9254


90#
發表於 07-4-14 22:25 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

Little_cy 寫道:
想問下如果依加先至搵余醫生, 我27weeks喇, 因為我睇開個個dr.突然間又話5月尾至7月1號out town ah, 我due date of 17/7, 驚阿b 突然間早過7月3號出黎, 我真係吾知點好喇, 所以睇下可吾可以搵定個後備, 你地知吾知余醫生會吾會吾接我單case呢... 同埋仁安收費係點架.


應該無問題,我3月生,都係06年12月先睇佢


男爵府

積分: 9254


91#
發表於 07-4-14 22:27 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

nicky127 寫道:
happyvv,
會振幾耐呀?食咗止痛藥落床都會好痛?裡面個傷口幾時先埋哂?


我就振離開手術室就振完啦.

第二日落床就萛塞左止痛藥都會痛,但可忍受(因為我都係個超級怕死的人)

子宮個傷口在開刀後2星期睇醫生已埋了口.表面傷口在出院當日已埋口.


男爵府

積分: 9254


92#
發表於 07-4-14 22:30 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

star128 寫道:
噢,為什麼會震? 正常嗎?


yes,正常反應


伯爵府

積分: 18372


93#
發表於 07-4-14 22:38 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

happyvv,
咁等我同我老公再商量下應該點好, 再打電話去余醫生到.
想問下余醫生係米只係去仁安架咋, 同埋佢收費如何呢


伯爵府

積分: 18372


94#
發表於 07-4-14 22:39 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

happyvv,
咁等我同我老公再商量下應該點好, 再打電話去余醫生到.
想問下余醫生係米只係去仁安架咋, 同埋佢收費如何呢. 同埋你個時第1次睇佢, 佢有冇問你點解咁遲至搵佢睇呀

happyvv 寫道:
[quote]
Little_cy 寫道:
想問下如果依加先至搵余醫生, 我27weeks喇, 因為我睇開個個dr.突然間又話5月尾至7月1號out town ah, 我due date of 17/7, 驚阿b 突然間早過7月3號出黎, 我真係吾知點好喇, 所以睇下可吾可以搵定個後備, 你地知吾知余醫生會吾會吾接我單case呢... 同埋仁安收費係點架.


應該無問題,我3月生,都係06年12月先睇佢[/quote]


大宅

積分: 2147


95#
發表於 07-4-15 01:41 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

放心啦!余醫生好好人架,我34週先轉俾佢(因為我之前跟開個醫生攞唔到位),佢都無唔高興,仲好幫我呀!我2月中開刀,大概$40000出院,余醫生手勢好好,傷口唔痛同埋好靚!


伯爵府

積分: 19788


96#
發表於 07-4-16 02:04 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

請問有無mami 開頭買順產plan 後來臨時改開刀生,收費幾多?
我六年前都是在仁安生b,開頭買順產plan,後來生唔到臨時改開刀,當時埋單要四萬五到 .現在心郁郁想生多個,想知道現時大約要多少錢.
個個ma ma 都話仁安 d 姑娘好好,但我覺得其實要睇自己好唔好彩,當年生b時,我遇到好的姑娘只有1個.
當時需要插尿喉,我覺得很痛,自然就"叔", 個死人肥姑娘就鬼咁惡同我講,太太無野痛得過生仔,你仲插唔插呀!插就唔好再"叔"啦!
生完b後, 我出唔到奶,個姑娘話個b啜得唔好,佢猛力 mon 我個乳頭放落亞b個口到,mon到我十分痛,個b最終又係飲唔到不停cry.
後來我先知喂奶前要按摩個胸 & 要用熱毛巾"孚"個胸,但 d 姑娘從無教我.
因隻腳出了很多紅點,要抽血驗.我 d 血管一向好粗,從來抽血都好易, ka, 個姑娘居然要 "new"左幾下先抽到.
我真係唔好彩
:-( :-( :-(


大宅

積分: 2026


97#
發表於 07-4-16 11:09 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

ivyko,
六年前的情況又真係幾差喎, 我三年前生就好好. 教餵奶的姑娘好細心. 個時又無咁多大陸人, 住四人房都好清靜.


大宅

積分: 1253


98#
發表於 07-4-17 12:59 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

heiheishum,
聽你地個個都讚余醫生咁好,我都心郁郁想轉,但我睇開個醫生已經幫我book哂位,如果而家轉(今個禮拜5就34週)醫生,會唔會唔係咁好,同埋book位方面有冇問題呢?可唔可以比余醫生tel & add我呀?


大宅

積分: 2873


99#
發表於 07-4-18 12:06 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

你好,

我知仁安係要自己帶睡衣...所以我要買, 因為我係home 係著 T-shirt and 褲, 所以想問下我應該買睡裙定係睡衣好呢..因為我會係7月中余醫生半身麻醉生囡囡..現在諗醫要買定入院用既野...同埋邊度買會平d 呢....同埋買幾多件好呢...

唔該...


男爵府

積分: 7039


100#
發表於 07-4-18 12:42 |只看該作者

Re: 我2月1日係仁安生左, 歡迎發問

smilebaboo

睡衣我係買開樓衫及褲係佐敦寶靈街買約$39-$79一套,我係花園街都見到有就$39一套。唔駛買咁貴的,買完洗乾淨先著囉!

首頁
34567...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo