star128 寫道:
is it if no 4人房, must add money to change to 2人房? or free to upgrade? can husband take photo/video by himself?
happyvv 寫道:
[quote]
sweetangels 寫道:
有冇人找余啟文醫生開刀?請分享經驗。
我好快就生啦,可能會找余啟文醫生開刀,應該係半麻。請問收費怎樣(連e生費全包) 出院總數?住幾多日?傷口痛幾耐?可否餵人奶?是否加左價?
謝謝
nicky127 寫道:
[quote]
happyvv 寫道:
[quote]
sweetangels 寫道:
有冇人找余啟文醫生開刀?請分享經驗。
我好快就生啦,可能會找余啟文醫生開刀,應該係半麻。請問收費怎樣(連e生費全包) 出院總數?住幾多日?傷口痛幾耐?可否餵人奶?是否加左價?
謝謝
happyvv 寫道:
[quote]
Little_cy 寫道:
想問下如果依加先至搵余醫生, 我27weeks喇, 因為我睇開個個dr.突然間又話5月尾至7月1號out town ah, 我due date of 17/7, 驚阿b 突然間早過7月3號出黎, 我真係吾知點好喇, 所以睇下可吾可以搵定個後備, 你地知吾知余醫生會吾會吾接我單case呢... 同埋仁安收費係點架.