夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   4


瑪瑙宮

積分: 139607


81#
發表於 13-11-2 00:02 |只看該作者
樓主睇下呢度 D POST 就知比其他好多人幸福.


男爵府

積分: 8430


82#
發表於 13-11-2 22:03 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

羨慕你啊,你有既好多人都無,你無既好多人一樣無,珍惜你衣家擁有既所有野,


禁止訪問

積分: 4136


83#
發表於 13-11-3 15:27 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7772

好媽媽勳章 BK Milk勳章


84#
發表於 13-11-3 16:59 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

其實請個姐姐,搵d返半日既工,或者搵興趣班學下,有返自己既世界,總好過圍住老公係咁轉,你同佢都開心D



翡翠宮

積分: 87392


85#
發表於 13-11-3 16:59 |只看該作者

引用:羨慕你啊,你有既好多人都無,你無既好多人

原帖由 chengkwaiyung 於 13-11-02 發表
羨慕你啊,你有既好多人都無,你無既好多人一樣無,珍惜你衣家擁有既所有野,

...
我都想咁講,睇睇呢版,即使個老公唔算忙,仲要唔係搵得多,但咪一樣返到屋企做大爺,老馮乜都唔幫手,返到屋企淨係識睇電視、玩電腦、打機……個老婆就好似工人咁得個做字,個d老婆仲慘喇,都一樣得唔到老公關心,d老公又係唔細心唔體貼,有d老婆仲要返工,咁你又點睇呢??

其實,我都覺得你有少少身在福中不知福,或者你可能無乜朋友,個老公又少時間係屋企,所以你會覺得悶,其實你有咁多時間諗野已經證明你好幸福~


瑪瑙宮

積分: 139607


86#
發表於 13-11-3 17:58 |只看該作者
小manman 發表於 13-11-3 16:59
我都想咁講,睇睇呢版,即使個老公唔算忙,仲要唔係搵得多,但咪一樣返到屋企做大爺,老馮乜都唔幫手,返到 ...

果 D C6 仲係老婆出到聲都唔會理, 樓主 C6 都即刻做野, 計劃去旅行, 但樓主反應都係唔高興.


大宅

積分: 3693


87#
發表於 13-11-3 18:18 |只看該作者

回覆:gloriahilton 的帖子

有$就請多一個工人等自己可以行開下做自己野,老公要搵$無法啦!




禁止訪問

積分: 14553


88#
發表於 13-11-3 18:52 |只看該作者

引用:真係家家有本難唸的經家庭富裕+不愁衣食+就

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8430


89#
發表於 13-11-3 19:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chengkwaiyung+於+13-11-02+

原帖由 小manman 於 13-11-03 發表
我都想咁講,睇睇呢版,即使個老公唔算忙,仲要唔係搵得多,但咪一樣返到屋企做大爺,老馮乜都唔幫手,返到 ...
同人唔同命,


大宅

積分: 3709


90#
發表於 13-11-3 23:32 |只看該作者
我諗你老公係愛你的, 只不過佢唔識表達又或者係佢好小哄你講甜言蜜語令你覺得佢好似對你唔重視JE...


子爵府

積分: 10147


91#
發表於 13-11-4 01:07 |只看該作者

引用:+本帖最後由+gloriahilton+於+13-11-1+03:4

原帖由 gloriahilton 於 13-10-30 發表
本帖最後由 gloriahilton 於 13-11-1 03:41 編輯

我係FTM,有一個3歲大嘅仔。屋企人都係外國,62年紀老 ...
當時我同我ex 一樣系甘..好彩冇b..
完全覺得他當我系花瓶...仲要陪佢應酬
He even told me tht \" you can just sit there n look pretty \" diu 當我系乜!
返屋企要煮飯..早上仲要起身幫他沖coffee
諗得他著乜衫..襯咩tie..仲要幫佢打埋
好彩有工人.. 但好lonely 好悶
之後因為甘我頂唔順分左手
嫁左e+ 既老公.. 搬左去外國..
但系..冇曬以前有既奢華生活
真系有D後悔.. 我ex 有叫返我跟返佢
但唉..婚都結左..too late
So wat I\'m saying is cherish wat u hv now
When u loose ur fancy life u might regret ..




複式洋房

積分: 164


92#
發表於 13-11-4 01:21 |只看該作者

回覆:gloriahilton 的帖子

有時間探訪屋企人


大宅

積分: 2224


93#
發表於 13-11-4 01:36 |只看該作者

回覆:大C 的帖子

我都同意有時體諒系互相的。你試下畿日都唔好打俾他等他主動打俾你時他就會想起你。跟住就要多d同他講仔仔可愛開心野。話仔仔好掛住他之類所男人有時要似風箏時放時紧。但条線要揸的紧。


子爵府

積分: 11544


94#
發表於 13-11-4 08:22 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我完全明白,因為我有同樣經歷,嗰種痛苦不為人道。我最後選擇分手,而家要返工,詳情容後再分享。


大宅

積分: 3192


95#
發表於 13-11-4 08:58 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

呢個世界都係無個樣就要個樣,永遠都係隔離飯香。我明你要多啲關心,但如果老公日日坐係屋企無錢開飯,你會點揀?而且佢做野忙都會打俾你,有旅行會同你去,再咁落去,鬧走佢你唔好後悔


別墅

積分: 604


96#
發表於 13-11-4 15:58 |只看該作者
回覆 casyan 的帖子

我都系,落班仲要趕住翻去湊女做家務,真系超辛苦。


大宅

積分: 1186


97#
發表於 13-11-4 18:03 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

有錢已經好過好多家庭,請人睇住個細,自己出去發展自己既興趣或者生意。。你既世界唔係只有你老公,你係獨立個體,你老公無時間陪你,咪放多啲時間係自己仔仔身上,出去學多啲野,自然識到朋友,時間好快過又充實。。你成日chur 住個老公,只會令你兩個關係惡化。。




男爵府

積分: 5768


98#
發表於 13-11-4 18:32 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

我都知冇老公喺身邊係差D,但你老公出去搵錢都係為屋企,針冇兩頭利架,可能係你生活比較悶,不如試下將BB讀全日班,自己利用呢D時間去返兼職,得閒上興趣班,自己上又得,親子又得,例如親子甜品班,或者放假去下playhouse;至於你老公嗰方面,慢慢溝通下,你都識講老公就晒你,其實佢唔係話剩係比物質你,而係男人唔係咁識表達,如果你成日話佢反而會有反效果,下次佢打比你話傾生意,你可以話:老公,加油呀,你一定得架,唔使擔心我同BB,你傾完早D返!一個成功男人既背後好需要一個體諒又聰明既女人


侯爵府

積分: 20164


99#
發表於 13-11-4 18:41 |只看該作者

回覆:唔知可以同邊個講,我好唔開心。

睇完,可能你覺得對佢既要求唔高,但你有無意識到你無野做,但就將個焦點放系個老公度,佢未必都有甘既時間黎回應你!
我有時都忙到唔好話電話,就算一個信息都未必得閑發俾我老公,可能你會問系咪真系忙到連發個信息既時間都無?肯定唔系啦,去個廁所既時間都可以發啦。但真系忙起上黎時根本唔會諗呢d野,但並唔代表我唔關係個老公啵。
你地大家系個屋企既角色都唔同,你覺得佢唔夠關心你既同時,你又有無體諒佢為頭家付出既辛苦?你估做三陪去應酬真系甘開心咩。當你體諒到佢既辛苦,你只會覺得肉痛而唔系覺得佢唔關心你喇。
好好同老公傾下啦。


複式洋房

積分: 126


100#
發表於 13-11-4 19:38 |只看該作者
回覆 gloriahilton 的帖子

加油!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo