興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1001#
發表於 10-5-9 23:23 |只看該作者
原帖由 wingogo 於 10-5-9 23:12 發表
我天日買
我見位元堂都出幾多呢d沖劑, 你睇清楚係for 咩先買, 我見有d感冒初, 感冒後期, 感冒未清 之類...

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1002#
發表於 10-5-9 23:29 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-9 23:21 發表
唔係...只係我做乍兩, 提醒一下各位, 實有變態佬潛入bk女人堆, 唔好講太多露骨c人野, 佢地應該有d 屎左入去"健康談性"果邊打躉, 所以我不會去。
嗰個無"人"爸爸己經係啦,個仔叫佢買DOMDOM,但佢响健康明明話自己個B得兩歲.


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1003#
發表於 10-5-9 23:32 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-9 23:29 發表
嗰個無"人"爸爸己經係啦,個仔叫佢買DOMDOM,但佢响健康明明話自己個B得兩歲.
hahaha...果條友, 你慌唔係膠dan d花生友咩... 可能2歲b都係流的

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1004#
發表於 10-5-9 23:33 |只看該作者
1定會
but買d睇門口do好
原帖由 牛精仔 於 10-5-9 23:23 發表
我見位元堂都出幾多呢d沖劑, 你睇清楚係for 咩先買, 我見有d感冒初, 感冒後期, 感冒未清 之類...


公爵府

積分: 26683

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1005#
發表於 10-5-9 23:36 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-9 23:32 發表
hahaha...果條友, 你慌唔係膠dan d花生友咩... 可能2歲b都係流的
一定係.


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1006#
發表於 10-5-9 23:43 |只看該作者
原帖由 AnnaFlower 於 10-5-9 23:36 發表
一定係.
可能呢d無聊友, 以為bk d mami好玩掛....在佢地眼中, 呢度係c9群。

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1007#
發表於 10-5-9 23:53 |只看該作者
李紅紅又走出黎嘞 !!! gogogo

http://forum.baby-kingdom.com/thread-3103849-1-1.html


港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1008#
發表於 10-5-10 00:46 |只看該作者
e+行雷閃電又落雨
你地有冇呀


水晶宮

積分: 55578

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


1009#
發表於 10-5-10 00:52 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-9 23:53 發表
李紅紅又走出黎嘞 !!! gogogo

http://forum.baby-kingdom.com/thread-3103849-1-1.html


真唔得佢c:;pppp:


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1010#
發表於 10-5-10 01:27 |只看該作者
原帖由 conniechan125 於 10-5-10 00:52 發表

真唔得佢c:;pppp:
幾有毅力...

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1011#
發表於 10-5-10 01:28 |只看該作者
原帖由 wingogo 於 10-5-10 00:46 發表
e+行雷閃電又落雨
你地有冇呀
在九龍, 有呀

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


公爵府

積分: 29981

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1012#
發表於 10-5-10 01:42 |只看該作者
聽朝5好落雨呀
我有好多野攞呀mouth:


原帖由 牛精仔 於 10-5-10 01:28 發表
在九龍, 有呀


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1013#
發表於 10-5-10 10:02 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-8 15:40 發表
抽到"好媽媽"章 嘞
me2


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1014#
發表於 10-5-10 10:03 |只看該作者
原帖由 sarahcow 於 10-5-8 22:54 發表


我考果個叫主任... 嘩... 夠多野考.....
筆試(一)-->體能-->group interview--->筆試(二)--->individual interview...

順利都要花五日時間請足五日假先會見得完.... ...
筆試都要2次


珍珠宮

積分: 49501

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1015#
發表於 10-5-10 10:05 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-9 09:05 發表
我第7次先抽到 仲要低b到, 唔知原來可以自己stop個轉盤....
係既咩


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1016#
發表於 10-5-10 12:52 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-9 23:53 發表
李紅紅又走出黎嘞 !!! gogogo

http://forum.baby-kingdom.com/thread-3103849-1-1.html



依 d 我唔敢點出聲 ....
一出聲 會 俾人話 ~~


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1017#
發表於 10-5-10 12:57 |只看該作者
你o地好勤力呀.... 個個都讀書考試...
我都想, 但係又要返工又要湊仔又要家務, 無時間剩....
遲 多幾年, 年齡更老, 都唔知有咩好讀....


伯爵府

積分: 16617


1018#
發表於 10-5-10 13:22 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-9 21:57 發表
農本方止咳沖劑? 得嗎 ? 試完上黎報下料吖


本來食左幾次見無咩咳以為好返,點知尋日坐一坐巴士吹一吹冷氣... 又咳過...


伯爵府

積分: 16617


1019#
發表於 10-5-10 13:31 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-9 21:59 發表
你未有小朋友讀都好d, 我有個b....有佢在, 根本冇可能讀到...攪攪震


我都唔好得你幾多... 你有個B,我有個巨B...
一訓醒又話要我同佢出街... 收工話買餸又話屋企有,到返到屋企要煮果陣又乜都無得煮要出街買...
你做功課溫書果陣呢佢就開始執屋... 然後就不停叫你執呢樣執果樣...
我坐定定溫書佢又走黎你面前聽歌打聽用電腦...
最過癮係同一樣家務佢係都要出動到兩個人先做到... 諗住放工返去佢煮飯我做野啦... 都未坐暖張櫈,得閒又叫你拎下盬,轉頭又叫你拎下碗,菜都未炒又叫你開飯 次次都用三個鐘煮我個零鐘煮到o既飯,仲要搞到我坐都無得坐...


伯爵府

積分: 16617


1020#
發表於 10-5-10 13:39 |只看該作者
原帖由 牛精仔 於 10-5-9 23:43 發表
可能呢d無聊友, 以為bk d mami好玩掛....在佢地眼中, 呢度係c9群。


佢地講d 野真係好鬼變態... 又無聊....
上次急住要將自己個body送出去果個已經睇到眼都突埋...mouth:

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo