在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1001#
發表於 04-4-7 10:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
個d 相我resize左, 等我今晚send個full size比你呀.. 好冇.. 晴晴佢好得意, 好可愛家.. :-P :-P

PakPakMaMi,
你有冇聽到你仔仔個肚有冇咕嚕聲先.. 如冇, 應該冇乜事既.. 食濟左
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1002#
發表於 04-4-7 10:48 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
乜你覺得我同晴晴好似樣咩 ?
因為大部份人都覺得佢似我老公

jojo :
唔該晒, 不過唔急架, 你搞掂你個囝, 有時間先啦
晴晴果幾幅單人照好靚呀, 多謝你呢個攝影師呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


1003#
發表於 04-4-7 11:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
justin,笑時似你,唔笑似你老公喎.
你個仔好返未呀,小朋友病就好痴身,我個都係,在屋企玩玩下都走埋來要我抱,lam 住佢在坐都唔得,要企呀.

lokching,
亞囡都幾似你.
呀仔d疹開始退,昨天已好精神,在屋企四維走.本來昨天同佢去ocean park 玩,就浪費了昨日的好天氣.

canau,
亞囡好淡定,似個淑女,又靚女.

5/4 的約會時間都好似太短了, 可惜亞仔唔來得,等下次一定要帶佢出來比大家見下呢個跩仔.

melvinma,
去遊行玩得開心d, 買多d野


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1004#
發表於 04-4-7 12:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
最鍾意melvin仔仔佢成日笑, 見人就笑.. 好可愛..

去旅行玩得開心d.. 影多d 相..買多d 野喎

lokching,
晴晴對眼似你家.. 多謝你讚我影得好喎..

JC,
你最中肯, 亦有人講過個仔笑時似我, 唔笑似我老公家..

下次一定要帶埋你個仔出黎呀.. :-P :-P

canau,
你個女好靚女家.. 又斯文.. 女仔咁樣唔錯呀..

主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 2155


1005#
發表於 04-4-7 12:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

睇完你地的相,好開心喎!希望下次可以join你地的gathering!我想問下,粉紅色衫同埋紅色衫兩個小妹妹,邊個係晴晴,邊個係canau's囡囡呀?


男爵府

積分: 5962


1006#
發表於 04-4-7 12:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
你張大頭照update 得好快喎.

蕉媽,
你睇下lokching張大頭照就知邊個係晴晴(粉紅色衫).邊個係canau個囡啦.下次你都要來呀.


男爵府

積分: 8348


1007#
發表於 04-4-7 12:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc :
heeee, 我係咪好快手呢 ?
阿囝好番d就好啦, ocean park復活節假期去啦, 你係咪買左annual pass呀 ?

蕉媽 :
果日真係好開心呀, 下次你同蕉仔一定要到呀

jojo :
事實上你真係影得幾好, 因我個囡好少咁定俾人影相架, 一係就周身郁, 一係就唔望鏡頭, 呢幾幅我真係好鐘意
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1008#
發表於 04-4-7 12:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
呵..呵..呵.. 你鍾意就好啦.. 仲咁快整埋大頭照添.. 我好開心呢.. :-P :-P

我最鍾意影下幕後花絮啦.. 夠自然呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 2155


1009#
發表於 04-4-7 19:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC~明白,粉紅色衫就係晴晴。

係囉,個日又要開會,去唔到,我份工好黑人憎架,得一日紅假的話,就無得放,之後先補番,如果幾日紅假,就最後一日紅假就返工架喇!不過都好,有時可以係閒日放假,同蕉仔、老公去下街。


男爵府

積分: 7286


1010#
發表於 04-4-7 19:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Hi,

I am on leave this afternoon due to send my daughter to join a free of charge playgroup at City Garden Shopping Mall (from Alliance Church). It's Ok! My daughter wanted to leave while inside the reception. When she saw more toys, she seems forget to leave.. ha!

JoJo,
I saw a milk powder in a medicine shop, $61.5 for 400g. You need to give the patient to your King (Justin)!
How can I save the photos?

蕉媽,
ching ching is very cute. she likes to play with JC ah!

canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1011#
發表於 04-4-8 00:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, JC, canau,
已send左full size相比你地, pls check email!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1012#
發表於 04-4-8 08:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
我諗你今日上左飛機啦.. 你仲未PM你個email address比我, 咁我點樣send返melvin & melody既靚相過你呀..

祝你一路順風, 玩得開心d.. shopping買野多d..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7286


1013#
發表於 04-4-8 09:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Received your photos lar! Thanks so much!
How about a little 'Justin'?
canau


大宅

積分: 1644


1014#
發表於 04-4-8 09:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位~~~~
我未飛o架!....不過尋晚上o左深圳...豪洗一千大元!
我做o左...2件干濕褸..一條西褲..2件裇衫..1條花裙!都係820咋!抵! ...我仲買o左6對鞋添! 下次一齊去呢!

JoJo
D相我以經save o左係yahoo度,仲會搵埋yahoo幫我晒相,如果ok...你吾駛mail比我喇!

JC....仔仔好番晒未呀?

lokching....你女好sweet呀...我都係鍾意BB女多D!

canau....你坐得遠..無咩機會交流下..下次我要同你坐!

can friend...我女仲好掛住你仔仔.....部遊戲機呢!

pakpakmami...我去東京呀,係12-15號..今次我係隨團領隊同導遊..一行9人自由行!星期一出發啦! 今次無埋吾緊要啦,下次一定有機會!

蕉媽....希望下次見埋你同蕉仔!


男爵府

積分: 8348


1015#
發表於 04-4-8 09:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
收到你d相啦, many thanks
你個囝好番未呀 ?

melvinma :
嘩, 你去深圳都買咁多野
咁你去到日本就......... 勁出血啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1016#
發表於 04-4-8 10:45 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
嘩!你就好啦..."合皮"啦去東京,玩得開心d啦

jojo,
我噚晚整左幅張啦,我識啦 :lol: :lol: (好低能呀 :-( )


大宅

積分: 1644


1017#
發表於 04-4-8 11:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching
而家yen 7.5啦...我唸都無咩可以買到!

PakPakMaMi
仔仔好俊呀!....天才音樂家!


男爵府

積分: 8348


1018#
發表於 04-4-8 12:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

mevlinma :
乜依家咁高水架 ?
買袋lor, agnis b / blue label咪平香港好多lor

pakpakmami :
你個仔開始學彈鋼琴 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7286


1019#
發表於 04-4-8 12:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
you are so efficiency to place the photos wor! ha! :-P

melvinma,
yen is so expensive. you will be lost more and more blood (money)!

pakpakmami,
a little pianist.....pak pak :-P
canau


大宅

積分: 3479


1020#
發表於 04-4-8 12:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,melvinma,

唔係呀!唔係呀!邊有咁快學琴呀 呢張相係扮野咋!係hotel飲時,佢自己係咁亂咁彈架,(好扮野架,似模似樣咁囉)

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo