在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 12599


1021#
發表於 05-10-28 15:43 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

POOH,
頭先add到妳架, 點解屋企msn唔得 ?-( ?-(
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10722


1022#
發表於 05-10-28 15:44 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

我唔敢比牙簽佢喎,我驚拮親呀,tungtung呀? 大個女喇喎 [quote]
Tungmimi 寫道:
妳見過歲幾o既小朋友 撩牙未呀


子爵府

積分: 13135


1023#
發表於 05-10-28 15:47 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

牙仔都未出齊學人撩牙.......腰果真係有型......
[quote]
Tungmimi 寫道:
妳見過歲幾o既小朋友 撩牙未呀


子爵府

積分: 10722


1024#
發表於 05-10-28 15:47 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

係web msn成日kick走我,我放棄喇
mycathy 寫道:
POOH,
頭先add到妳架, 點解屋企msn唔得 ?-( ?-(


子爵府

積分: 12599


1025#
發表於 05-10-28 15:48 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

pooh,
大裝, 大工程
poohpooh1668 寫道:
隻智慧牙蛀晒,仲有5隻下次要補 :-( :-( [quote]
Tungmimi 寫道:
牙虫穿左邊呀 :-|
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 12599


1026#
發表於 05-10-28 15:48 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

我都要搵下去洗衣順便check牙。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10722


1027#
發表於 05-10-28 15:48 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

我又無諗到佢未出齊牙喎 你係得既[quote]
mr1212 寫道:
牙仔都未出齊學人撩牙.......腰果真係有型......


子爵府

積分: 10877


1028#
發表於 05-10-28 15:49 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

嘩......咁多隻蛀左 聽到都 "鄧" 妳橙囉 :-|

poohpooh1668 寫道:
隻智慧牙蛀晒,仲有5隻下次要補 :-( :-(


子爵府

積分: 10722


1029#
發表於 05-10-28 15:50 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

我都唔想做工程呀 :-( :-( [quote]
mycathy 寫道:
pooh,
大裝, 大工程 [quote]


子爵府

積分: 13135


1030#
發表於 05-10-28 15:50 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

不如install返個msn係部pc到咪得囉
[quote]
poohpooh1668 寫道:
係web msn成日kick走我,我放棄喇[quote]


子爵府

積分: 10722


1031#
發表於 05-10-28 15:51 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

唔定期車住係咁嫁喇,第時要乖乖地喇[quote]
Tungmimi 寫道:
嘩......咁多隻蛀左 聽到都 "鄧" 妳橙囉 :-|


子爵府

積分: 10877


1032#
發表於 05-10-28 15:53 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

唔係我俾佢.......係佢爬去


子爵府

積分: 10722


1033#
發表於 05-10-28 15:56 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

你越唔比佢個d,佢係要去拎,叫佢唔好入廚房,係要入 學人著拖鞋tim呀[quote]
Tungmimi 寫道:
唔係我俾佢.......係佢爬去


子爵府

積分: 10877


1034#
發表於 05-10-28 15:57 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

咪係囉.....食d 野又唔方會痴牙

mr1212 寫道:
牙仔都未出齊學人撩牙.......腰果真係有型......


子爵府

積分: 10877


1035#
發表於 05-10-28 16:00 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

腰果自己對拖鞋就唔係成日著,不過硬係要著我d 返工鞋 仲要踢下踢下咁行

poohpooh1668 寫道:
你越唔比佢個d,佢係要去拎,叫佢唔好入廚房,係要入 學人著拖鞋tim呀


子爵府

積分: 13135


1036#
發表於 05-10-28 16:01 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

haha....你地唔好係佢面前撩牙囉
皇馬仔又係一見kitchen/toilet開門就9秒9行過黎架喇, 佢仲要識開門(因為我地用"湯"門), 只要有少少"la", 佢就開到, 除非佢知入面無人.
[quote]
Tungmimi 寫道:
咪係囉.....食d 野又唔方會痴牙


子爵府

積分: 10722


1037#
發表於 05-10-28 16:02 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

佢係著我對拖鞋,好似滑雪咁 :lol: :lol: [quote]
Tungmimi 寫道:
腰果自己對拖鞋就唔係成日著,不過硬係要著我d 返工鞋 仲要踢下踢下咁行


子爵府

積分: 12599


1038#
發表於 05-10-28 16:03 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

pooh,
做咩唔download msn係屋企啫
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 10831

好媽媽勳章 環保接龍勳章


1039#
發表於 05-10-28 16:04 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

見過、我亜B咪係!

Tungmimi 寫道:
妳見過歲幾o既小朋友 撩牙未呀

[quote]
mr1212 寫道:
你地都講到好不可思議呀
[/quote]


子爵府

積分: 10722


1040#
發表於 05-10-28 16:05 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

入到去,又開柜門,我個gas爐係按個d,成日想按,真係幾驚上報紙呀,如果加閘,要襯佢訓左先可以加,唔係係佢面前加,佢會喊嫁,都唔知佢驚乜[quote]
mr1212 寫道:
haha....你地唔好係佢面前撩牙囉
皇馬仔又係一見kitchen/toilet開門就9秒9行過黎架喇, 佢仲要識開門(因為我地用"湯"門), 只要有少少"la", 佢就開到, 除非佢知入面無人.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo