在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


1021#
發表於 04-4-8 12:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我見到晴晴好想抱下佢呀! 因為佢好可愛呀 :-P (我勁鐘意囡架)


男爵府

積分: 5962


1022#
發表於 04-4-8 13:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakmami,
PakPak 又真係似模似樣喎. 晴晴又真係幾鍾意我,佢鍚左我兩啖,又比我抱,佢臉朱仔好好肉架.

melvinma,
亞囝都好得七七八八,臉已經唔紅,剩下身同腳d紅印.你玩得開心d,唔駛掛住我地, melody平時好少打機呢.係呀d yen好貴.你睇怕都止唔到血架啦.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1023#
發表於 04-4-8 14:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
我想講我d 相係resize左, 所以你拎去晒可能唔係咁靚家.. 你最好都係比個email我, 等我比個full version你會好d..

PakPakMaMi,
唔好話自已Stupid.. PakPak佢好叻喎, 係度彈琴..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1024#
發表於 04-4-8 16:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

哎呀!今日咁既天氣真係幾悶下呀 :-( 仲有聽日開始放假,攪到我無晒mood做野呀,想快d放工呀 :-P :-P

jojo,
係呢!我都係唔識整點樣post 條link去URL度之後再打字上去bor 而打完字又點樣將佢放大..又加color上去啦.. (我好死蠢架,電腦白痴,你唔好怪我bor :-P :-P )


男爵府

積分: 7288


1025#
發表於 04-4-8 17:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
有我陪妳. 我連貼張相在簽名處都不成功!

JoJo,
help me...
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1026#
發表於 04-4-8 17:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
首先教你打字有顏色先, 你post message , 個message box上面你會見到有B I U 同埋隔離有個bar,

你先係個bar到打d 字, 再揀佢B I U (Bold, Italian , Underline), 上面仲有字型大小, 字型顏色等, 你揀好左之後, 按 "加入" 咁就會出到呢個字[size=large]Testing Message to PakPakMaMi

係你按下呢個"加入"icon同時, 係message box到會見到一D 字

()=[]
(color=0000FF)<=代表字體顏色, 你見d 0000FF係顏色code, 係仔按下字型顏色呢個icon時你每選個顏色都會見到個code..

(b)<=字型係bold/italian/underline
(size=large)<=字既大小

以上為之HTML language, 你要佢有效咁出現, 你打左呢個同時, 亦要打返個尾即要打返(/color)(/b)(/size)

你先學左呢個, 你明白之後我再教你點樣post條link

希望我講得你明啦
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1027#
發表於 04-4-8 17:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你應該咁, 按下Img button, 然後佢會叫你post條link, 你照paste, 跟住佢再問你野, 你就咁按okay就得. 你可以按回應, 跟住按引文, 咁就會出到我整個條link啦..

主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7288


1028#
發表於 04-4-8 17:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Sorry for my stupid understanding. My step is:
click 'my personel edit'
click 'IMG'
paste the link, then press 'OK'
type R or L or Space, then press 'OK'
but it shows more and more words under my signature!
canau


男爵府

積分: 5962


1029#
發表於 04-4-8 23:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
imagestation 已經唔可以link到相, 要用http://www.albumtown.com 至得.
每幅相開頭同尾都要有[img]
不過有時我都整唔到

jojo,
收到你d 相,唔該哂


男爵府

積分: 8348


1030#
發表於 04-4-9 13:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位, 你地easter會同小實貝去邊樹玩呀 ?

pakpakmami :
鐘意囡就生多個啦
下次gathering時叫晴晴鍚你幾啖啦, 好唔好 :-P

jc :
阿囝好番就安心啦, happy easter啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1031#
發表於 04-4-9 16:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
好多謝你呀,咁好心機慢慢講比我聽,thank you! 我得閒會識下先,得唔得再同你講啦!

lokching,
包生女咩 :-x 如果又生仔咁點算bor,我咪"虛脫".... :-P :-P


男爵府

積分: 8348


1032#
發表於 04-4-9 23:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Pakpakmami :
唔試下又點知呢 ?
咁其實你會唔會生多個呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1033#
發表於 04-4-9 23:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
即係咁.. 你用返我有張相個message box按下回應先..

緊住呢你見到有個叫引文既icon..一click會出左返我之前既message同埋一堆字..

將()變[]
(img)http://www.imagestation.com/picture/sraid102/p16a7a976da711076e25d4929c689b749/f9b3f7b7.jpg(/img)

你照copy返然後paste 係你signature位到, 一定得既.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1034#
發表於 04-4-9 23:48 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我可節目豐富.. 今日就去左赤柱玩啦.. 之後11 及12號去人地屋企Gathering...
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


1035#
發表於 04-4-10 01:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我都想呀,最好梗係1囝1囡啦!不過唔係依家,等我個仔大少少先啦 :-P (不過可能到時年紀太大囉 :-( )

jojo,
嘩!型仔justin呀


大宅

積分: 1644


1036#
發表於 04-4-11 00:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami, JC, JoJo, lokching, canau.....hi hi~~~
吾好唸住去日本我一定會買貴o野,其實我係會買埋晒D無謂o野o架!....所以成日比佬丙!
例如....零食,人形餅,波鞋,木薯貼同7味粉!...反而香港專買果D...Blue Label & Fancl我就吾會買啦!....不過今次都要幫人帶貨,所以都係要去!...你地有無咩心水呀!
我唱o左十五萬yen去.....我唸都夠啦掛....不過果時唱$7蚊..都慳o左成500蛟呀!都算有收穫啦!
星期一上機啦!.....好鬼掛住BK同你地...一定手痕死啦! :cry:


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1037#
發表於 04-4-11 00:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
唔緊要啦.. 咪當忍下手囉. 玩得開心d..

乜咁好問埋我地有冇乜野想買呀..我冇既.. 我只係想食下日本出名既野咋.. (呢.. 零食.. )留返兩件過我吃好嗎? :-P :-P

PakPakMaMi,
係呢.. Justin好型呢.. 昨日去左赤柱玩沙呀. 好開心呀.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1038#
發表於 04-4-11 13:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
真羨慕你啦, 玩得 & 買得開心d啦

jojo :
嘩, 你d節目都好豐富wo, 去赤柱玩沙, 有無順便入夏天衫俾justin呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1039#
發表於 04-4-11 16:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
梗係有啦..不過硬係買唔落手, 好似貴左d.. 我只係買左兩條工人褲過佢著咋..

原本今日去人地屋企, 不過因為朋友個仔病左, 怕傳染, 所以Cancel左. Anyway.. 唔緊要啦.. 因為今朝都夠我忙.. 俊廷今日領洗, 成為天主教徒.. 好開心呀.. 佢好乖呀.成個過程都好聽話. 或許佢真係明.. 因為早幾日我已開始同佢講會有個儀式要做, 神父會倒水係佢額頭到, 怕佢會郁, 所以同佢講定等佢有定心理準備, 佢真係好乖喎..我覺得好神奇
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1040#
發表於 04-4-11 17:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=large]Apr 11 俊廷領洗相片簿
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo