Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
PakPakMaMi,
首先教你打字有顏色先, 你post message , 個message box上面你會見到有B I U 同埋隔離有個bar,
你先係個bar到打d 字, 再揀佢B I U (Bold, Italian , Underline), 上面仲有字型大小, 字型顏色等, 你揀好左之後, 按 "加入" 咁就會出到呢個字[size=large]Testing Message to PakPakMaMi
係你按下呢個"加入"icon同時, 係message box到會見到一D 字
()=[]
(color=0000FF)<=代表字體顏色, 你見d 0000FF係顏色code, 係仔按下字型顏色呢個icon時你每選個顏色都會見到個code..
(b)<=字型係bold/italian/underline
(size=large)<=字既大小
以上為之HTML language, 你要佢有效咁出現, 你打左呢個同時, 亦要打返個尾即要打返(/color)(/b)(/size)
你先學左呢個, 你明白之後我再教你點樣post條link
希望我講得你明啦
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。