心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21395


10561#
發表於 05-5-17 12:24 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy
佢話有人幫你好快甘check左單, 係20元一個.................邊個check單?大小寶?--------叻叻比10個叻你


侯爵府

積分: 23722


10562#
發表於 05-5-17 12:33 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinma

你又話大小寶無出現ge


侯爵府

積分: 21395


10563#
發表於 05-5-17 14:40 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

am

你聽乜野呀? wensi提小寶的時侯, 我話叫佢細聲d, 佢坐係角落呀!


侯爵府

積分: 23722


10564#
發表於 05-5-17 14:45 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinma

oh, 咁你應該話我知佢地係邊, 等我見識下佢地廬山真面目呀嘛

有個瘦瘦工人跟住果個係咪大寶呀????


侯爵府

積分: 21395


10565#
發表於 05-5-17 14:58 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

AM

成頭白髮果個咪大寶lor


侯爵府

積分: 23722


10566#
發表於 05-5-17 14:59 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinma

件衫紅紅黑黑咁架嘛, 但我估wensi都聽錯喎, 我仲問佢果個會唔會係你阿媽, 如果大小寶都無嚟的話


伯爵府

積分: 17559


10567#
發表於 05-5-17 14:59 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

Alexismama
有個瘦瘦工人跟住果個係咪大寶呀????...............無認錩就係yes啦!佢工人好似好純禁比起小飛象!


伯爵府

積分: 17559


10568#
發表於 05-5-17 15:01 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

Alexismama
件衫紅紅黑黑咁架嘛, 但我估wensi都聽錯喎, 我仲問佢果個會唔會係你阿媽, 如果大小寶都無嚟的話.................我似為你問另一張枱無工人 個個。


侯爵府

積分: 21395


10569#
發表於 05-5-17 15:08 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

我阿媽要返工呀! 無黎到呀! 佢要返shift架. 我甘後生, 我阿媽邊到有大寶甘老呀

果日返到屋企, 以前再以前個工人打比我, 叫我幫佢搵老細wor, 佢都百痴兼低能, 臨走同我d關係甘差, 居然叫我幫佢搵老細? 後尾同老公再仔細分柝, 搵老細就假的, 佢想試探我, 看下我會不會請返佢, 因為佢一聽到我話幫佢留意下, 我都不想同佢講, 叫左家姐仔同佢講, 佢都費事晒電話費, cut家姐仔線


侯爵府

積分: 21395


10570#
發表於 05-5-17 15:11 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

大寶個工人係純過小飛象架, 但甘未比佢兩個恰law, 變相好似我不管小飛象甘law.

你們話啦, day-off, 有邊個會肯4點返屋企湊佢落樓, 再放低佢, 6點再返黎湊佢返屋企, 跟手煮飯呀? 我都不好意思甘叫小飛象啦, 所以佢地成日話要叫小飛象6點返屋企, 我就叫不出口啦, 佢甘叻, 佢叫law


伯爵府

積分: 17559


10571#
發表於 05-5-17 15:23 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy
你們話啦, day-off, 有邊個會肯4點返屋企湊佢落樓, 再放低佢, 6點再返黎湊佢返屋企, 跟手煮飯呀? 我都不好意思甘叫小飛象啦, 所以佢地成日話要叫小飛象6點返屋企, 我就叫不出口啦, 佢甘叻, 佢叫law.............俾我啋佢都有味!完約唔續請個過佢地就知味道啦!

你舊工人short 左吖!


侯爵府

積分: 21395


10572#
發表於 05-5-17 15:27 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

以前果個工人未恰佢地law, 成日係我們面前呻佢點衰點衰, 依家又話佢好.


侯爵府

積分: 21395


10573#
發表於 05-5-17 15:29 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi

未係law, 我已經寫左信去入境處black list佢, 依家話請返佢, 未即係話比入境處聽我講大話? 佢都short


伯爵府

積分: 17559


10574#
發表於 05-5-17 15:32 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy
以前果個工人未恰佢地law, 成日係我們面前呻佢點衰點衰, 依家又話佢好........................lee d 叫返賤,要俾人食住


侯爵府

積分: 21395


10575#
發表於 05-5-17 15:37 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

問你們一個問題.

如果屋企個電視機壞左, 甘叫人黎整, 點知想整的時侯, 一開就著無事, 個師傅乜都無掂過, 你們會不會比錢? 但個師傅無話要收錢?


侯爵府

積分: 23722


10576#
發表於 05-5-17 15:45 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinma

depends使唔使比上門費, 如果要都要比架啦, 咁師父無話要收, 咁我又唔會主動比佢ge


伯爵府

積分: 17559


10577#
發表於 05-5-17 16:12 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy
如果屋企個電視機壞左, 甘叫人黎整, 點知想整的時侯, 一開就著無事, 個師傅乜都無掂過, 你們會不會比錢? 但個師傅無話要收錢?......................拿!我老公去開鎖,去到先話唔洗開都要收錢,除非好熟啦! 好多人玩嘢ga!


侯爵府

積分: 21395


10578#
發表於 05-5-17 16:21 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi, am

甘佢係整完大寶個機, 行過黎, 我們一開, 部機就著啦, 甘佢無掂過wor.

佢都係順路者, 同埋佢無上門費既. 不過大寶同佢熟, 佢覺得不好意思之麻, 甘佢覺得不好意思咪佢比law. 人地都問我拿.


侯爵府

積分: 23722


10579#
發表於 05-5-17 18:00 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

收工


禁止訪問

積分: 30006


10580#
發表於 05-5-18 09:15 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo