在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7286


1041#
發表於 04-4-11 22:59 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Hi JoJo,

Did Justin recover?
Browsed to Justin's album. He is going to another stepping stone.
I find a person in picture 6933 that it seems may be I know. He stands in right hand side with glasses. His name is Philip Yu?
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1042#
發表於 04-4-12 14:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
呢位弟兄我唔知喎.. 因為返慕道班佢唔係同我一班家.. 所以我都唔係好清楚sorry!!!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1043#
發表於 04-4-12 22:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
恭喜你, 終於成功整到大頭照, 你囡囡張相好得意

jojo :
俊廷好乖呀, 好抵鍚, 可能佢真係明架, 你2公婆都係天主教徒 ?

係咩, stanley d衫貴呀 ? 我都諗住月尾入去入貨俾囡囡, 聽聞好多花裙仔呀, 好心急去買呀, 希望唔好咁貴啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1044#
發表於 04-4-12 23:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你女女張大頭照好可愛呢.. :-P :-P

lokching,
我早俊廷一日領洗 (Apr 10), 佢跟我尾 Apr 11領洗囉.. 我老公未係天主教徒呀.. 不過我會向著聖家為目標, 希望聖神降臨在我地一家, 使我老公都成為天主教徒啦..

赤柱d 衫係好靚.. 尤其係女仔個d.. 花花背心裙好靚家.. 我地有位媽咪生左個女, 佢成日買衫比個女, 佢都知d 衫多到個女著唔晒.. 不過實在太靚啦.. 又見到我地買喎, 手痕又買幾件..

主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7286


1045#
發表於 04-4-13 09:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
I am not yet to make the photo under the signature successfully.

lokching,
I will go to Stanley Market in coming Sunday and go to Wanchai in this week to buy children's clothes.
canau


男爵府

積分: 8348


1046#
發表於 04-4-13 09:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
我好想買d性感既夏天裙俾晴晴呀, heee

canau :
你今個星期去入貨呀....希望你買到多d岩心水既靚衫俾囡囡啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1047#
發表於 04-4-13 12:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你個囡囡幅張比真人大好多bor,好成熟呀,好lady呀

all,
好忙呀,咁快又放完個假期啦,今日開始又要"捱"世界lar.. :-P一陣再上...88先


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1048#
發表於 04-4-13 13:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
Justin佢仲食緊O-Lac奶粉..我想佢食多一個星期至比返雪印佢食.. 因為我想佢個腸胃休息下..

不過個肚腩仔細左少少冇之前咁恐怖, 脹得好恐怖.. 可能有風呀..

點解整唔到siganture相.. 你冇copy返我個條link將() 變做[]嗎?
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7286


1049#
發表於 04-4-13 15:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
希望Justin快d好返!
妳條link無左.copy唔到.
canau


男爵府

積分: 7286


1050#
發表於 04-4-13 15:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo, lokching,
I can't upload the photo for 大頭相ah! :-(
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1051#
發表於 04-4-13 16:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
首先講一講大頭照先.我昨都見你成功咁post左上網.. 我想講BK 有d 問題, 你係未返到公司login發覺唔見張相呢. 呢個問題我都唔係好清楚, 我正係知起碼要過幾日至得..

或者你可以用公司機upload大頭照去BK度.. 你睇到啦.. 唔好理佢幾日, 張新相自然會出現, 你試下先..

另外signature相.. imagestation已經唔比人linkup, 所以有時睇到有時睇唔到..我幫你upload左相去左一個photo album, 條link 如下 將() 變做[]

(img)http://www.enjoyalbum.net/ealbums/userpics/12495/cannau.jpg(/img)

JC,
我想講尾部係要打(/img], 而唔係就咁(img]呀.. 欠"/"呢
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7286


1052#
發表於 04-4-13 17:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
thanks for your advise.
i tried to upload a big head photo but unsuccessful.
for signature's photo, i will try it agin.

thanks!
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1053#
發表於 04-4-13 17:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
我會suggest你明日至好攪.. 因為BK今晚有個工程要做喎.. 6點開始做到10點呀.. 所以點解今日upload唔到大頭照, 可能係呢個原因..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


1054#
發表於 04-4-14 13:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Justin 好叻仔呀,有咁多小朋友一齊領洗,好大場面.

canau,
Kelly張相好靚,佢影相都好多表情.

lokching,
你咁快又換相,晴晴d相好可愛呀.


男爵府

積分: 7286


1055#
發表於 04-4-14 22:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
My daughter's name is Kaylie ah! :-P
She also know who is Kelly.
canau


男爵府

積分: 8348


1056#
發表於 04-4-15 15:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

bk終於得番啦, 好掛住你地呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1057#
發表於 04-4-15 16:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
嬰兒領洗只得15位小朋友, 我地大人既有成120幾人呀.. 咁咪仲勁

lokching,
係啦.. BK 由昨晚short到今日.. 唉.. 我都好掛住你地..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1058#
發表於 04-4-15 17:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
無左bk真係悶到我嘔電呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7286


1059#
發表於 04-4-15 17:59 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
my daughter's photo is disappeared lar! :-(
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1060#
發表於 04-4-15 23:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
我想問下你係你個個人帳號到, 近最後個度有個icon比你"Tick"用作appear signature.. 咁你張相至可以show 出黎,otherwise係睇唔到家.. 試下呀.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo