Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
canau,
首先講一講大頭照先.我昨都見你成功咁post左上網.. 我想講BK 有d 問題, 你係未返到公司login發覺唔見張相呢. 呢個問題我都唔係好清楚, 我正係知起碼要過幾日至得..
或者你可以用公司機upload大頭照去BK度.. 你睇到啦.. 唔好理佢幾日, 張新相自然會出現, 你試下先..
另外signature相.. imagestation已經唔比人linkup, 所以有時睇到有時睇唔到..我幫你upload左相去左一個photo album, 條link 如下 將() 變做[]
(img)http://www.enjoyalbum.net/ealbums/userpics/12495/cannau.jpg(/img)
JC,
我想講尾部係要打(/img], 而唔係就咁(img]呀.. 欠"/"呢
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。