心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21395


10681#
發表於 05-5-21 08:47 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

am

幫你問左啦, 我老公係上年買落架, 果時的息口比港紙息高, 0.75, 但依家就差不多law, 至於差價, 佢話驚出邊有假人仔,所以高d都要係銀行換. 佢係穩陣派.

我問佢時, 佢成日問我點解問佢呢d野, 因為平時都不問既.


侯爵府

積分: 21395


10682#
發表於 05-5-21 09:03 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

如果有一日, 你62/99, 用籐條打你個女/仔, 打到隻小退有5條紅印, 你會點做?


公爵府

積分: 25777


10683#
發表於 05-5-21 09:12 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy

呢件事唔係發生係你身上呀
如果係我.....我會叫老公出聲話佢地 & 唔返去99屋企一排


侯爵府

積分: 21395


10684#
發表於 05-5-21 09:16 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

mrs ng

正是, 我返到屋企, 見到個女隻腳有5條痕, 我問佢, 佢初初不肯講, 跟住小飛象話頭先佢帶軒軒去做training, 放低家姐係99度, 家姐扭計, 99就打佢.

我即刻同老公講, 就算佢點扭計/蟻都好, 都同我講, 不可以打佢, 還要用d不知乜野竹(都好粗, 看條痕)黎打佢? 我係佢阿媽都未試過打到佢甘啦, 何況佢係阿麻咋

老公又話, 有時佢扭起計上黎, 佢都會好蚊......

跟住尋晚去食飯, 我去到同走都無叫過去

今晚老公去飲, 我自己叫pizza, 不過去食


公爵府

積分: 25777


10685#
發表於 05-5-21 09:19 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy

好過份喎......打到家姐仔咁
只係一個小朋友, 仲要係佢個孫....點可以打到咁傷, 我聽到都好心痛呀, 何況係你 :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 21395


10686#
發表於 05-5-21 09:28 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

mrs ng

其實我個心都好茅盾, 都不知佢地甘做岩不岩? 家姐仔係要教, 但我不讚成體罰, 還要由阿麻黎打?

由下晝到我放工臨食飯條痕都還係度, 你話啦.

但我隻衰佬又好似無野甘, 呢下先激氣.

個c人小寶還要加多句, 你看, 你媽咪都不要你啦 其實果時我個心係在度諗緊, 點對付佢地


公爵府

積分: 25777


10687#
發表於 05-5-21 09:34 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy

打我可以接受, 但唔係咁打法ma
你hubby緊係覺得冇乜野, 因為果個係佢阿媽, 佢由細到大都慣左.
如果我見到俊俊比我99咁打法, 我一定喊到豬頭


禁止訪問

積分: 30006


10688#
發表於 05-5-21 10:12 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 23932


10689#
發表於 05-5-21 10:16 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

你就有得閃,HINMA點閃 :-( :-( :-( :-(
MrsNg 寫道:
hinhinmummy

呢件事唔係發生係你身上呀
如果係我.....我會叫老公出聲話佢地 & 唔返去99屋企一排


侯爵府

積分: 23932


10690#
發表於 05-5-21 10:18 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

我而家至知yyl同yym係兩個人黎。.......O下
咁你知5知有栗子媽媽 同 栗子 呢
miffy 寫道:
栗子

我而家至知yyl同yym係兩個人黎。


公爵府

積分: 25777


10691#
發表於 05-5-21 10:18 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

miffy & 栗子媽

Hello

栗子媽

但真係好鬼肉赤ma :evil: 我一定會開口叫佢以後唔好再用個支棍去打小朋友


侯爵府

積分: 23932


10692#
發表於 05-5-21 10:20 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

比會開心見誠但強硬咁表態
多謝你同我教女
但打就留番我
先小人後君子,打開再打就水啦

hinhinmummy 寫道:
個c人小寶還要加多句, 你看, 你媽咪都不要你啦 其實果時我個心係在度諗緊, 點對付佢地


侯爵府

積分: 23932


10693#
發表於 05-5-21 10:28 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

比我,62/99 唔水,栗BA都水緊
MrsNg 寫道:
miffy & 栗子媽

Hello

栗子媽

但真係好鬼肉赤ma :evil: 我一定會開口叫佢以後唔好再用個支棍去打小朋友


侯爵府

積分: 23722


10694#
發表於 05-5-21 10:30 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

早呀

栗子媽, 粒栗子真ge唔係你ge化身呀, 早排見佢比人鋤得好淒慘架, 又話佢同你住埋同一度咁架


侯爵府

積分: 23932


10695#
發表於 05-5-21 10:36 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

我家栗子小主梗係跟我啦
拔,栗子就...............
Alexismama 寫道:
早呀

栗子媽, 粒栗子真ge唔係你ge化身呀, 早排見佢比人鋤得好淒慘架, 又話佢同你住埋同一度咁架


侯爵府

積分: 23722


10696#
發表於 05-5-21 10:58 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽

你咪話, 我初初都以為係你嚟架,所以先入去睇, 就見佢係咁比人鋤, 咁佢都唔知好嬲定好笑囉


男爵府

積分: 5466


10697#
發表於 05-5-21 11:01 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

早呀, 打完招呼要做野la...

hinmum

你99唔係嘛, 打到家姐仔咁, 比我實嘈到拆天, 咁依家家姐仔d痕退晒未, 真係心痛c人...


侯爵府

積分: 21395


10698#
發表於 05-5-21 13:18 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

我老公還幫住佢呀! 話比著佢佢都會打到家姐甘wor, but, 我老公係佢老豆, 佢不係呀!


侯爵府

積分: 21395


10699#
發表於 05-5-21 13:20 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

miffy

收花


侯爵府

積分: 23932


10700#
發表於 05-5-22 22:11 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hm,
家姊仔點呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo