心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5466


10701#
發表於 05-5-23 09:55 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

good morning.......

hinmum

家姐仔條痕退左未呀...


男爵府

積分: 5466


10702#
發表於 05-5-23 09:57 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi

收花呀..


伯爵府

積分: 17559


10703#
發表於 05-5-23 10:05 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

YYLam
收花呀.............d花開得唔係幾好有d失望。

hinhinmummy
成機返去食飯啦!以示擴意 :tongue:


侯爵府

積分: 23932


10704#
發表於 05-5-23 10:22 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

返 / 5返
你係咪打漏字
wensi 寫道:
hinhinmummy
成機返去食飯啦!以示擴意 :tongue:


男爵府

積分: 5466


10705#
發表於 05-5-23 10:23 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi

d花開得唔係幾好有d失望=====>係啦, 估唔到咁快會謝左...唯有遲d種過d靚ge比你..


侯爵府

積分: 21395


10706#
發表於 05-5-23 10:24 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

:-( 家姐仔隻腳d痕未退晒呀! 變左深紅色 :-(

我同家姐仔講, 下次個8婆再打你, 你即刻打比我

wensi

點不返去食呀! 我老公幫住佢老母呀! 佢話如果佢打, 會還大力wor, 我話點同wor, 你係佢老豆, 佢係你老母咋, 我先係家姐仔果阿媽呀! 要教我自己會教, 如果佢要教, 未打你law, 做乜打我個女wor.

星期六我自己買pizza食, 無過去食,


侯爵府

積分: 23932


10707#
發表於 05-5-23 10:30 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

係我一定會同D八婆講數
郁我個女,NO WAY


公爵府

積分: 25777


10708#
發表於 05-5-23 10:32 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

Good morning

hinhinmummy

Poor 家姐仔 :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 23722


10709#
發表於 05-5-23 10:37 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinma

你老公真係"孝順"啦 :-| :-| :-|


伯爵府

積分: 17559


10710#
發表於 05-5-23 10:54 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽媽
返 / 5返
你係咪打漏字............. 係!好左hinhinmummy明姐!

hinhinmummy
家姐仔隻腳d痕未退晒呀! 變左深紅色 ............. 諗起俾阿媽打添!

我同家姐仔講, 下次個8婆再打你, 你即刻打比我............打俾你都俾人打左啦!遲啦!

點不返去食呀! ..............咪叫小飛象買餸煮飼law!你老公要食就返去食咪鬼理佢還佢顏色。有事都唔好放家姐仔過去叫小飛象帶埋佢去,問家姐仔你想俾人打定乖乖跟住小飛象。


子爵府

積分: 10722


10711#
發表於 05-5-23 10:59 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

家姐仔真係慘,禽日返99度,佢地打麻雀,咁我餵俊俊食飯先,跟住到我地食,俊俊就走去玩麻雀,後尾佢姑媽同佢玩,俊俊就掉d麻雀落地,我同我老公嗌停佢,我99就開口話,佢咁細個邊識得吖,我已行到俊俊面前,我拎轉面舉起隻手指,示意我99收聲,跟住我問俊俊邊隻手掉,佢比左隻手仔我打,跟住我老公開口同我99講,你覺得佢宜家唔識聽,咁幾時先識聽,幾時先教吖,我99即刻唔出聲,自己仔女梗係自己教啦,指意佢地??? No way


子爵府

積分: 10722


10712#
發表於 05-5-23 11:02 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi 寫道:
點不返去食呀! ..............咪叫小飛象買餸煮飼law!你老公要食就返去食咪鬼理佢還佢顏色。有事都唔好放家姐仔過去叫小飛象帶埋佢去,問家姐仔你想俾人打定乖乖跟住小飛象===> good,橫掂一早都唔想過去食,一於叫小飛象買餸煮,自己攪掂


侯爵府

積分: 21395


10713#
發表於 05-5-23 11:02 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi

做training果度不比帶家姐入去架, 不通叫一個7歲的細佬女係門口坐一粒鐘咩?

佢嬲佢地管埋小飛象著乜野褲出街, 雖然我都不like佢著到拖地果d喇叭褲出街, 但係佢地成日係我耳邊鵝做乜者, 又不係佢地的工人, 要管未自己管自己果個law.

如果政府真係收樓, 吾該快d, 我下次買樓一定不會買正佢地隔離


伯爵府

積分: 17559


10714#
發表於 05-5-23 11:05 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy

佢地成日係我耳邊鵝做乜者..............叫佢同佢個仔講。
我下次買樓一定不會買正佢地隔離 ...............買我地格離啦!


伯爵府

積分: 17559


10715#
發表於 05-5-23 11:07 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy
做training果度不比帶家姐入去架, 不通叫一個7歲的細佬女係門口坐一粒鐘咩?..............帶書佢睇law!你問家姐仔濟唔濟。


侯爵府

積分: 21395


10716#
發表於 05-5-23 11:13 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

佢地成日係我耳邊鵝做乜者..............叫佢同佢個仔講。--------佢係同佢個仔講, but佢個仔返黎鵝我, 我尋日忍不住講粗口鬧佢個仔, 叫佢諗清楚先好再同我講....

我下次買樓一定不會買正佢地隔離 ...............買我地格離啦! -----要過海, 佢地點返工/返學? 同埋無錢買新樓 :-(


侯爵府

積分: 23932


10717#
發表於 05-5-23 11:23 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinma
至怕你老公5肯搬離大小寶


侯爵府

積分: 21395


10718#
發表於 05-5-23 11:28 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

至怕你老公5肯搬離大小寶 -----------甘佢自己同佢地住啦.


侯爵府

積分: 23932


10719#
發表於 05-5-23 11:31 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy 寫道:
至怕你老公5肯搬離大小寶 -----------甘佢自己同佢地住啦.


伯爵府

積分: 17559


10720#
發表於 05-5-23 11:48 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy
佢係同佢個仔講, but佢個仔返黎鵝我, 我尋日忍不住講粗口鬧佢個仔, 叫佢諗清楚先好再同我講.............開始有火啦!

要過海, 佢地點返工/返學? ...............我返9:30am,8:50am出門口好快吖!

同埋無錢買新樓..................居屋平dd。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo