心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


公爵府

積分: 25777


10741#
發表於 05-5-23 15:59 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

Wensi

:-( :-( :-( :-( :-(


侯爵府

積分: 21395


10742#
發表於 05-5-24 09:40 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi

你今日有無返工呀? 天兒點呀?


侯爵府

積分: 23932


10743#
發表於 05-5-24 10:19 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

琴晚打比WENSI佢話見到個仔時己冇FEVER啦
我仲聽到天兒嗲WENSI把聲
路人甲上


侯爵府

積分: 21395


10744#
發表於 05-5-24 10:20 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

oh

甘就好啦, but點解今日還未見人影?


侯爵府

積分: 23722


10745#
發表於 05-5-24 10:22 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

早~~

可能曬一曬個人仔"慶"d啫, 應該無乜事ge。我估wensi係到遊緊其他topic.


侯爵府

積分: 23932


10746#
發表於 05-5-24 10:27 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

AM又轉相


伯爵府

積分: 17559


10747#
發表於 05-5-24 10:28 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy
呢個就係我不敢帶佢地去沙灘的原因, 因為試過家姐仔細過的時侯, 帶佢地玩沙, 第二日發高燒, 所以以後怕怕...............小朋友唔病唔大ge!

各位
天兒無事大家有心啦!去到無燒,保母又到佢沖涼又貼退熱貼。


侯爵府

積分: 23722


10748#
發表於 05-5-24 10:38 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽,

呢幅相等左幾日架啦, 要由頭執過先post到, 所以今日先出場


侯爵府

積分: 21395


10749#
發表於 05-5-24 10:38 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi

不知啦, 總之有陰影啦


公爵府

積分: 25777


10750#
發表於 05-5-24 10:40 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

Good morning


侯爵府

積分: 21395


10751#
發表於 05-5-24 10:49 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

問你們一個問題

買一份教育保險. 每年供12,458.5, 15年後供左186,878

跟住guarantee有187,265, 預期可得79,492 total 266,757

之後就不駛再供

如果到時不拿錢, 多5年就保証有215,351, 預期得144,517 total 359,867

你們覺得抵不抵?


侯爵府

積分: 23932


10752#
發表於 05-5-24 11:09 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

你呢個題目好深喎
我供 24000 / YEAR * 10 年 = 240,000
NO GUARANTEE RETURN
BUT BASE ON PASS PERFORMACE, IF I DO NOT GET BACK THE MONEY AFTER 10 YEARS, BUT GET BACK ON 栗子 18 YEARS OLD, I.E. 供10年 + 等6年, I MAY GET 480,000


侯爵府

積分: 21395


10753#
發表於 05-5-24 11:15 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽

你幫邊間? 我問manuxxxxx, 佢比左個退休計劃我

供10年, 栗子10歲+10年=20歲?

無guarantee? 有無一定拿得返240000先? 不會連供左果24萬都無左卦?


侯爵府

積分: 23932


10754#
發表於 05-5-24 11:25 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

1/ 保誠+渣打
2/ TYPING MISTAKE, I START FROM 栗子 2 YEARS OLD, SO, 供10年 + 等 6年
3/ 水啦, 有冇 GUARANTEE ?-( ?-( ?-(, 下次問下個FRIEND 先, BUT THE RETURN REPORT LAST YEAR SEEMS OK LA


侯爵府

積分: 21395


10755#
發表於 05-5-24 11:27 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

甘軒軒依家3歲, 我咪要供10年等5年, 回報咪還小?

無guarantee, 可大可小, 一個黎多次金融風暴, 臨尾幾年, 業續先差, 甘未......得個吉?


侯爵府

積分: 23932


10756#
發表於 05-5-24 11:31 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

5會既,仲有到時可以後羅架,CARRY比栗子做人壽,E+我有咩冬瓜豆腐,栗子大d都照比架
因為方向比較保守,一定有部份係BONDS既
等我搵日再CC REPORT 過你啦
*** 你買比軒軒,家姐仔呢
hinhinmummy 寫道:
甘軒軒依家3歲, 我咪要供10年等5年, 回報咪還小?

無guarantee, 可大可小, 一個黎多次金融風暴, 臨尾幾年, 業續先差, 甘未......得個吉?


侯爵府

積分: 21395


10757#
發表於 05-5-24 11:39 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

家姐仔有一份連住院的.

買比軒軒, 因為好擔心軒軒的將來

我又不想逐間公司打去問, 一問親就比d sales跟實, 好難甩身.


伯爵府

積分: 17559


10758#
發表於 05-5-24 11:42 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy

SORRY!我唔識


侯爵府

積分: 23932


10759#
發表於 05-5-24 11:44 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

我都係同friend買咋
hinhinmummy 寫道:
家姐仔有一份連住院的.

買比軒軒, 因為好擔心軒軒的將來

我又不想逐間公司打去問, 一問親就比d sales跟實, 好難甩身.


侯爵府

積分: 21395


10760#
發表於 05-5-24 11:48 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

我有一個friend係manuxxxx

一個係aix

一個係axx

一個係prudxxxxxx

但還衰, 問左不幫佢地買.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo