在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7050


1061#
發表於 05-10-28 16:31 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

poohpooh1668 寫道:
你去左邊樹,個檔口執左你都未知呀

咦..........好忙呀

我信得過你o地, 點會執, 追屎我就真係
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10722


1062#
發表於 05-10-28 16:31 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

未係時侯呀,過多兩個月先啦

我出去喇,聽日再傾啦 [quote]
Tungmimi 寫道:
空歡喜一場

係咁妳勤力d 囉


子爵府

積分: 10722


1063#
發表於 05-10-28 16:33 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

皇后收花


子爵府

積分: 10877


1064#
發表於 05-10-28 16:35 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

有分時候架咩

poohpooh1668 寫道:
未係時侯呀,過多兩個月先啦


男爵府

積分: 7050


1065#
發表於 05-10-28 16:36 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

poohpooh1668 寫道:
皇后收花
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 12599


1066#
發表於 05-10-28 17:00 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

有架有架, 天時地利人和
Tungmimi 寫道:
有分時候架咩

[quote]
poohpooh1668 寫道:
未係時侯呀,過多兩個月先啦
[/quote]
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7413


1067#
發表於 05-10-28 17:28 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

執野準備走人, 一陣見


男爵府

積分: 7050


1068#
發表於 05-10-29 09:01 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

乜無唱k報告睇o既
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


伯爵府

積分: 17559


1069#
發表於 05-10-29 10:29 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

啫喱媽

乜無唱k報告睇o既...............唱k果D唔係唔洗做,就係偷走。


子爵府

積分: 10877


1070#
發表於 05-10-29 10:45 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

早.....

好似cathy 都有份.....佢今日都好似要返工架喎 唔通就係 wensi 講o既偷走 ?-( ?-(


男爵府

積分: 7050


1071#
發表於 05-10-29 10:54 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

Tungmimi 寫道:
早.....

好似cathy 都有份.....佢今日都好似要返工架喎 唔通就係 wensi 講o既偷走 ?-( ?-(

好心你咪講到咁白啦

一陣比人 , 我保你唔住o架
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


1072#
發表於 05-10-29 11:09 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

係喎

[quote]


大宅

積分: 1141


1073#
發表於 05-10-29 12:04 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

Kruson, 我入咗數俾你啦, 你車車啦


子爵府

積分: 12599


1074#
發表於 05-10-29 12:33 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

殊~!
Tungmimi 寫道:
早.....

好似cathy 都有份.....佢今日都好似要返工架喎 唔通就係 wensi 講o既偷走 ?-( ?-(
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 12599


1075#
發表於 05-10-29 12:34 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

嘩,tungtung張大頭相好過癮呀~! [quote]
Tungmimi 寫道:
係喎

[quote]
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


侯爵府

積分: 23932


1076#
發表於 05-10-29 13:16 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

hi,

i am back


侯爵府

積分: 23932


1077#
發表於 05-10-29 13:17 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

你見到tungtung個頭咩
我只係見到半個kitty頭咋喎 [quote]
mycathy 寫道:
嘩,tungtung張大頭相好過癮呀~! [quote]
Tungmimi 寫道:
係喎


子爵府

積分: 12599


1078#
發表於 05-10-29 18:22 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

栗子媽,
妳返來啦~!

您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


別墅

積分: 549


1079#
發表於 05-10-29 21:18 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

請問.......我能如何做到, 想回應那個文章下面回應呢???? 是不是要copy 想回應的那個文章, 然後貼上呢???? 請指教, 謝謝!


侯爵府

積分: 23932


1080#
發表於 05-10-29 21:33 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

我返黎啦,有冇掛住我呢
mycathy 寫道:
栗子媽,
妳返來啦~!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo