心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


10801#
發表於 05-5-27 17:06 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

Happy Birthday...........祝你永遠咁省鏡, 栗子聽聽話話, 件餅錫晒你...........THANKS

hinmum, 我諗mrs ng就好想帶俊俊同栗子, 天兒佢地玩, 咁可以擴闊社交圈子嘛............係啦,駛咩去PLAYGROUP喎


公爵府

積分: 25777


10802#
發表於 05-5-27 17:39 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

YYLam

你講得岩呀
但我件餅只會容許我weekend先可以咁....weekdays就要留番比佢同個仔親子


伯爵府

積分: 17559


10803#
發表於 05-5-28 10:17 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

又有人賴抵野啦!


侯爵府

積分: 23932


10804#
發表於 05-5-28 10:23 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

邊個 ?-( ?-(
wensi 寫道:
又有人賴抵野啦!


伯爵府

積分: 17559


10805#
發表於 05-5-28 10:25 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽媽

Breaky 賴抵 你買ge野!


侯爵府

積分: 23932


10806#
發表於 05-5-28 10:55 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

好彩5係又係我姐
wensi 寫道:
栗子媽媽

Breaky 賴抵 你買ge野!


侯爵府

積分: 23932


10807#
發表於 05-5-28 11:52 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

BINGO :-( :-(
I WILL GO TO 台山 MONDAY


男爵府

積分: 7050


10808#
發表於 05-5-28 12:00 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽媽 寫道:
BINGO :-( :-(
I WILL GO TO 台山 MONDAY

我仲以為你話o個o的bingo o忝 :mrgreen:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23932


10809#
發表於 05-5-28 12:05 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

I TOLD WENSI YESTERDAY THAT I HAVE HIGH POSSIBILITIES TO GO TO 台山 :-( :-( :-( :-(
啫喱媽 寫道:
[quote]
栗子媽媽 寫道:
BINGO :-( :-(
I WILL GO TO 台山 MONDAY

我仲以為你話o個o的bingo o忝 :mrgreen: [/quote]


男爵府

積分: 7050


10810#
發表於 05-5-28 12:07 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽媽 寫道:
I TOLD WENSI YESTERDAY THAT I HAVE HIGH POSSIBILITIES TO GO TO 台山 :-( :-( :-( :-(

c..c.. 我無溫書嘛

咁幾時返呀陰公 :cry:
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


伯爵府

積分: 17559


10811#
發表於 05-5-28 12:31 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

啫喱媽
c..c.. 我無溫書嘛 ................放心!佢同我電聯時講ge!
咁幾時返呀陰公 .................一兩天

栗子媽媽
算啦唔去"cambolia"(唔知係咪禁寫)偷笑law!


侯爵府

積分: 23932


10812#
發表於 05-5-28 13:10 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

WENSI 代言人


侯爵府

積分: 23932


10813#
發表於 05-5-29 00:25 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

WENSI
天兒哥哥玩水你未呀


侯爵府

積分: 23932


10814#
發表於 05-5-29 00:25 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

吳太

小女子無以為報
叫栗子咀啖妳呀


公爵府

積分: 25777


10815#
發表於 05-5-29 21:17 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽

你唔好咁客氣啦

Wensi & 栗子媽

俊俊今日玩得好開心呀....返左屋企後一撻落床就做左豬仔喇


侯爵府

積分: 23932


10816#
發表於 05-5-29 22:33 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

最橙栗子到我離開婆婆到10:00pm都冇州訓過呢
俊俊都係好q呀,等我地sunday將佢c有化先
MrsNg 寫道:
俊俊今日玩得好開心呀....返左屋企後一撻落床就做左豬仔喇


公爵府

積分: 25777


10817#
發表於 05-5-30 09:10 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

Good monring

栗子媽

栗子冇訓過
Sundy將俊俊私有化....舉埋腳贊成


男爵府

積分: 5466


10818#
發表於 05-5-30 10:23 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

good morning.....

hinmum

你去左邊機呀! 卦c人啦=====>我上2星期好b呀, 連sunday都返埋工, 係上星期五老細飛左至好ddd law, 佢聽日返la, 所以我free埋今日咋...


侯爵府

積分: 21395


10819#
發表於 05-5-30 10:37 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

yy

oh ic, 我老闆星期四又飛lor


伯爵府

積分: 17559


10820#
發表於 05-5-30 11:09 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

MrsNg 栗子媽
俊俊今日玩得好開心呀返左屋企後一撻落床就做左豬仔喇..............天兒要哦一輪到四點幾先訓!

栗子媽
checked e-mail........ok!你問MrsNg邊日俊俊可私有化。



首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo