心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8857


10841#
發表於 05-5-31 11:36 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

打個招呼先!!!

我放緊假溫書考試.考埋sat就考完! 好鬼死辛苦.再加埋工人走左! 但佢走左我一天都光晒.從未試過咁開心.唔駛賠錢比佢不特止.佢仲要賠錢比我~~哈~~抵佢死!!

我下星期一先返工.到時再上來同大家傾~~~


伯爵府

積分: 17559


10842#
發表於 05-5-31 11:39 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

CPY

我下星期一先返工.到時再上來同大家傾~~~ .............快D啦!好心急吖!


男爵府

積分: 8857


10843#
發表於 05-5-31 11:44 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi
你仲乜咁心急

hinmum
我細個都係一上車就嘔.而家有時都會.短程仲ok.但taxi,私家車,巴士,小巴都係咁.mtr,kcr就冇問題.好彩搭飛機冇事!!! :mrgreen:


侯爵府

積分: 21395


10844#
發表於 05-5-31 11:52 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

cpy

我都好心急

嘻嘻又搵多一個耳水不平衡啦


男爵府

積分: 8857


10845#
發表於 05-5-31 11:58 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

我唔明你地仲乜咁心急?想聽古仔??? 哈..係就吊下你地引先~~下星期一先講你地知~~~

我要溫書啦~~88


侯爵府

積分: 21395


10846#
發表於 05-5-31 12:07 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

cpy



比心機溫書呀!


男爵府

積分: 5466


10847#
發表於 05-5-31 14:36 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

Good afternoon.....

cpy, 加油, 加油, 快d返黎講故...


伯爵府

積分: 17559


10848#
發表於 05-6-1 09:51 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

今日輪到我蘿白炆牛腩


侯爵府

積分: 23722


10849#
發表於 05-6-1 09:55 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

好味道, 好耐無食


侯爵府

積分: 23932


10850#
發表於 05-6-1 09:59 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi 寫道:
今日輪到我蘿白炆牛腩


男爵府

積分: 5466


10851#
發表於 05-6-1 10:01 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

morning.........

wensi, 引到我流晒口水呀....衰鬼 你今日唔係約左emily_bb lunch咩, 唔通我又記錯.. ?-( ?-(


侯爵府

積分: 23932


10852#
發表於 05-6-1 10:04 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

佢5係今晚食咩 ?-(
YYLam 寫道:
morning.........

wensi, 引到我流晒口水呀....衰鬼 你今日唔係約左emily_bb lunch咩, 唔通我又記錯.. ?-( ?-(


侯爵府

積分: 21395


10853#
發表於 05-6-1 10:05 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽

你返黎啦??

羅白蚊牛腩 :-( 好耐無食過啦. 成日食d一pat c甘的送, 想c :-(


公爵府

積分: 25777


10854#
發表於 05-6-1 10:06 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

Good morning

Wensi

正正正喎

栗子媽

你d野攪掂喇


侯爵府

積分: 23932


10855#
發表於 05-6-1 10:07 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

琴日回來啦
係你呢個好心抱至5起革命姐

hinhinmummy 寫道:
栗子媽

你返黎啦??

羅白蚊牛腩 :-( 好耐無食過啦. 成日食d一pat c甘的送, 想c :-(


侯爵府

積分: 23932


10856#
發表於 05-6-1 10:11 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

6月20號前未博完40萬條褲(100萬美金飛機費)既貨係embargo 前 ex hk 都未攪掂
美國佬出術話由5/23後只可以入43萬打褲入美國,我地e+日日count數,走5到變rubbish
MrsNg 寫道:
你d野攪掂喇


侯爵府

積分: 21395


10857#
發表於 05-6-1 10:11 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽

不係呀, 尋日塞左佢一句, 不知係不係過份左d呢?

呢幾日, 軒軒晚晚一係臨天光起身要飲奶奶. 尋晚去佢度食飯, 軒軒食緊apple, 甘我同軒軒講, 啦, 食多d啦, 不好半夜再起身飲奶奶啦, 媽咪好倦架.

甘小飛象就話啦, 佢起身又飲奶wor, 還要8oz飲晒wor.

跟住個大寶就話啦, 只係飲奶, 日飲夜飲, 飲到無胃口食飯, 無營養........下刪百幾字.

跟住我咪塞佢law, 佢食飯食得多過你呀! 邊個話佢不食飯呀?

大寶即刻收聲, 跟住小寶就同佢老母講: 人地食飯多過你呀!, 食飯啦, 甘多野講

跟住無晒聲......係不係過份左d呢?

但老公無鬧我wor


侯爵府

積分: 21395


10858#
發表於 05-6-1 10:13 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽

不會變rubbish架, 拿去賣law, 好多出口店都收既. 不過好賤, 斷斤計.


侯爵府

積分: 23932


10859#
發表於 05-6-1 10:34 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

實話賁說姐,理得佢
hinhinmummy 寫道:
栗子媽

不係呀, 尋日塞左佢一句, 不知係不係過份左d呢?

呢幾日, 軒軒晚晚一係臨天光起身要飲奶奶. 尋晚去佢度食飯, 軒軒食緊apple, 甘我同軒軒講, 啦, 食多d啦, 不好半夜再起身飲奶奶啦, 媽咪好倦架.

甘小飛象就話啦, 佢起身又飲奶wor, 還要8oz飲晒wor.

跟住個大寶就話啦, 只係飲奶, 日飲夜飲, 飲到無胃口食飯, 無營養........下刪百幾字.

跟住我咪塞佢law, 佢食飯食得多過你呀! 邊個話佢不食飯呀?

大寶即刻收聲, 跟住小寶就同佢老母講: 人地食飯多過你呀!, 食飯啦, 甘多野講

跟住無晒聲......係不係過份左d呢?

但老公無鬧我wor


侯爵府

積分: 23932


10860#
發表於 05-6-1 10:35 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

你想我水咩
hinhinmummy 寫道:
栗子媽

不會變rubbish架, 拿去賣law, 好多出口店都收既. 不過好賤, 斷斤計.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo