心聲留言

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 21395


10881#
發表於 05-6-3 09:54 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

miffy

你就好啦, 今個月又去旅行, 我都想去呀 :-( 你帶不帶侒侒去呀?

老公話一係就一齊去, 一係就全部都不好去, 甘即係不駛去 :-(


伯爵府

積分: 17559


10882#
發表於 05-6-3 09:55 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

miffy
今個月先去tokyo disneyland玩下先。.............. 幾時返吖?

MrsNg
有500g cream cheese 你要嗎?

尋晚去左八..............睇相


侯爵府

積分: 23932


10883#
發表於 05-6-3 09:59 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

mrsng
我今朝見到梨花帶雨.........................15秒....................既俊俊


侯爵府

積分: 23932


10884#
發表於 05-6-3 10:00 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

佢好似問人地長住幾時返咁ge [quote]
wensi 寫道:
miffy
今個月先去tokyo disneyland玩下先。.............. 幾時返吖?


侯爵府

積分: 21395


10885#
發表於 05-6-3 10:00 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi

點者, 佢話你好不好呀?


侯爵府

積分: 23932


10886#
發表於 05-6-3 10:00 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

點姐 ?-(
wensi 寫道:
尋晚去左八..............睇相


禁止訪問

積分: 30006


10887#
發表於 05-6-3 10:05 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17559


10888#
發表於 05-6-3 10:23 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy 栗子媽
點者, 佢話你好不好呀?....................我都話我有自知自明唔洗佢講啦!所以問左條春虫虫問題

老公..........對我好好好錫我但不知足
老公.........上好上進佢有我俊佢有福我係好老婆
對朋友父母...........好好,抵得諗,無所為,乜都攬上身,唔好做擔保人不論至親特別四十六果年
錢..................到四十歲前無錢盛因會有事用左去。
這三年最身苦

你估我問乜?


禁止訪問

積分: 30006


10889#
發表於 05-6-3 10:27 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17559


10890#
發表於 05-6-3 10:32 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

miffy
我好八, 想知你去邊樹睇相??? 我都想去呀。...........................我俾$100去做人板wor!


侯爵府

積分: 21395


10891#
發表於 05-6-3 10:33 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

對朋友父母...........好好抵得諗無所為,乜都上攬上身,悟好做人不擔保不論至親特別四十六--------呢句不明??

錢..................到四十歲前無錢盛因會有事用左去。
這三年最身苦 ----------05, 06, 07?????

不驚, 不差幾多年就到40, 好快有錢剩

你估我問乜? ---------幾時死? or 會不會生多個?


侯爵府

積分: 23932


10892#
發表於 05-6-3 10:35 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

你問仲有冇桃花
wensi 寫道:
你估我問乜?


侯爵府

積分: 23932


10893#
發表於 05-6-3 10:38 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

5好同人做擔保
特別46果年[quote]
hinhinmummy 寫道:
對朋友父母...........好好抵得諗無所為,乜都上攬上身,悟好做人不擔保不論至親特別四十六--------呢句不明??


伯爵府

積分: 17559


10894#
發表於 05-6-3 10:43 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy

對朋友父母...........好好,抵得諗,無所為,乜都攬上身,唔好做擔保人不論至親特別四十六果年

這三年最身苦 ----------05, 06, 07...............我夠知天兒上小學會好好多洗佢講

幾時死? .............我都無所為
會不會生多個?................我都唔生

栗子媽
有冇桃花 ........唔洗問我想有就會有 but係劫


侯爵府

積分: 21395


10895#
發表於 05-6-3 10:44 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

甘條春虫問題係乜者.

不通真係......有無第二春?


伯爵府

積分: 17559


10896#
發表於 05-6-3 10:45 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

栗子媽媽

5好同人做擔保
特別46果年...............give you five


侯爵府

積分: 23932


10897#
發表於 05-6-3 10:48 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi 寫道:
栗子媽媽

5好同人做擔保
特別46果年...............give you five


侯爵府

積分: 23722


10898#
發表於 05-6-3 10:49 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

wensi

車,我夠一早話左你係好老婆啦, 夠話你隻佬鍚你啦, but.......................... 擔保人就唔識睇啦, 不過我知唔做中唔做保唔做媒人三代好喎


伯爵府

積分: 17559


10899#
發表於 05-6-3 10:52 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

hinhinmummy

我問左尋日成日話想問ge問題,又係我不能預見ge!


侯爵府

積分: 21395


10900#
發表於 05-6-3 10:54 |只看該作者

Re: 講東講西吹水站 8-)

我問左尋日成日話想問ge問題,又係我不能預見ge! --------------你有講過咩? 臨收工呀? c啦, 我esc左出去一陣麻, 快d講啦

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo