立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 7703
原帖由 小倩 於 09-8-11 12:56 發表 唔係喎, 年年都係得一星期經周之嘛 月尾仲有一次嬉水日, 唔知今年會唔會因為h1n1而取消啦
王國長老
積分: 144537
原帖由 cl76215 於 09-8-11 13:47 發表 咁正有嬉水日, 咁D老師咪好忙, 玩完要同佢哋抺身換衫. 依排返學仲洗唔洗帶口罩架!
大宅
積分: 1455
原帖由 小倩 於 09-8-11 17:47 發表 會有3名家長義工幫手㗎 (啲義工會掛住影相)
積分: 5465
原帖由 klam 於 09-9-22 13:44 發表 有新相post左喇!~ http://picasaweb.google.com.tw/agns.elchk/ipIJvC?authkey=7TmtbOX2N9Q#
原帖由 cl76215 於 09-9-22 22:58 發表 飲雜果冰D相好得意! 見到N1小朋友D樣真係好B.
原帖由 klam 於 09-9-28 10:04 發表 今年n1好得意呀!~
原帖由 cl76215 於 09-9-28 22:12 發表 12MA, 咁星期五放學後嘅中秋活動去唔去啫, 我請左假諗住同希希一齊玩猜燈謎呀!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy