跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7703


1081#
發表於 09-8-11 14:07 |只看該作者
1week咋咩.. 7月無左嬉水日.希望8月有啦.
原帖由 小倩 於 09-8-11 12:56 發表


唔係喎, 年年都係得一星期經周之嘛
月尾仲有一次嬉水日, 唔知今年會唔會因為h1n1而取消啦
http://hk.myblog.yahoo.com/tantaub/
http://www.fotop.net/tantaub
http://www.pugmart.com/portal/?uid/16


王國長老

積分: 144537

馬年勳章 2026勳章 2025中秋節勳章 父親節2025勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 玩具勳章 畀面勳章 叻叻勳章 有「營」勳章 趣教勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 2011至尊種植勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 wyeth冷知識勳章 睛靈勳章 王國長老 遊學勳章 BK猜猜猜慶中秋 冬日勳章 春季勳章 炎夏勳章 秋日勳章 hashtag影視迷勳章


1082#
發表於 09-8-11 17:47 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-8-11 13:47 發表
咁正有嬉水日, 咁D老師咪好忙, 玩完要同佢哋抺身換衫.

依排返學仲洗唔洗帶口罩架!



會有3名家長義工幫手㗎
(啲義工會掛住影相)
            


大宅

積分: 1455


1083#
發表於 09-8-12 09:14 |只看該作者
咁....今年幾時有"嬉水日"呀?
學校會出通告嗎?


原帖由 小倩 於 09-8-11 17:47 發表


會有3名家長義工幫手㗎
(啲義工會掛住影相)


大宅

積分: 1455


1084#
發表於 09-9-22 13:44 |只看該作者
學校有新相post左喇!~

[ 本帖最後由 klam 於 09-9-28 10:02 編輯 ]


男爵府

積分: 5465


1085#
發表於 09-9-22 22:58 |只看該作者
飲雜果冰D相好得意! 見到N1小朋友D樣真係好B.

原帖由 klam 於 09-9-22 13:44 發表
有新相post左喇!~
http://picasaweb.google.com.tw/agns.elchk/ipIJvC?authkey=7TmtbOX2N9Q#


大宅

積分: 1455


1086#
發表於 09-9-28 10:03 |只看該作者
原帖由 cl76215 於 09-9-22 22:58 發表
飲雜果冰D相好得意! 見到N1小朋友D樣真係好B.


大宅

積分: 1455


1087#
發表於 09-9-28 10:04 |只看該作者
今年n1好得意呀!~

原帖由 cl76215 於 09-9-22 22:58 發表
飲雜果冰D相好得意! 見到N1小朋友D樣真係好B.


男爵府

積分: 5465


1088#
發表於 09-9-28 22:12 |只看該作者
12MA, 咁星期五放學後嘅中秋活動去唔去啫, 我請左假諗住同希希一齊玩猜燈謎呀!

原帖由 klam 於 09-9-28 10:04 發表
今年n1好得意呀!~


大宅

積分: 1455


1089#
發表於 09-9-30 14:20 |只看該作者
岩岩問左老師, 2/10既提燈會, 係放學時間4:30開始....
我地要請假喇.....我諗我去到呱~


原帖由 cl76215 於 09-9-28 22:12 發表
12MA, 咁星期五放學後嘅中秋活動去唔去啫, 我請左假諗住同希希一齊玩猜燈謎呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo