在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23932


1081#
發表於 05-10-29 21:34 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

回應後
在下面按引文即成
stellalwy 寫道:
請問.......我能如何做到, 想回應那個文章下面回應呢???? 是不是要copy 想回應的那個文章, 然後貼上呢???? 請指教, 謝謝!


男爵府

積分: 7413


1082#
發表於 05-10-30 10:55 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

ok

maytmchan 寫道:
Kruson, 我入咗數俾你啦, 你車車啦


男爵府

積分: 7413


1083#
發表於 05-10-30 10:55 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

栗子媽, 今次辛唔辛苦呀?


侯爵府

積分: 23932


1084#
發表於 05-10-30 13:30 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

時差橙d [quote]


別墅

積分: 549


1085#
發表於 05-10-30 23:28 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

栗子媽媽, THX!

栗子媽媽 寫道:
回應後
在下面按引文即成 [quote]
stellalwy 寫道:
請問.......我能如何做到, 想回應那個文章下面回應呢???? 是不是要copy 想回應的那個文章, 然後貼上呢???? 請指教, 謝謝!
[/quote]


男爵府

積分: 7413


1086#
發表於 05-10-31 09:07 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

早晨~


男爵府

積分: 7413


1087#
發表於 05-10-31 09:16 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

tungmimi, 今日send 返張card 比你, 唔該晒


子爵府

積分: 12599


1088#
發表於 05-10-31 09:19 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

mycathy 寫道:
[size=large]早晨呀~! 天氣明顯涼左 大人細路都要記得著多件衫呀~!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7050


1089#
發表於 05-10-31 09:24 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

栗子媽媽 寫道:
時差橙d

[size=xx-large]WELCOME BACK!!!
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 10877


1090#
發表於 05-10-31 09:25 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

kruson,
唔使唔該......妳買唔買到心水野呀

cathy,
係涼左.....不過星期三又開始暖返好多


子爵府

積分: 12599


1091#
發表於 05-10-31 09:37 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

tungmi,
係喎, 尤其weekend好好天氣呀~!
Tungmimi 寫道:
cathy,
係涼左.....不過星期三又開始暖返好多
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 5063


1092#
發表於 05-10-31 09:38 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

早晨.
[/url]


男爵府

積分: 7413


1093#
發表於 05-10-31 09:39 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

cathy, 係呀今朝凍返好多不過星期六好似又冇咁凍喎

tungmimi, 我冇買到呀不過個friend 就買左件褸


子爵府

積分: 12599


1094#
發表於 05-10-31 09:53 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

kruson,
係呀, 諗住星期六會涷, 點知都普通啫喎。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


子爵府

積分: 12599


1095#
發表於 05-10-31 09:54 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

晏奏帶阿囡去睇牙醫, 已經催眠左佢成個星期, 希望公主乖乖打開個咀俾牙醫叔叔檢查啦~!
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。


男爵府

積分: 7050


1096#
發表於 05-10-31 09:59 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

mycathy 寫道:
晏奏帶阿囡去睇牙醫, 已經催眠左佢成個星期, 希望公主乖乖打開個咀俾牙醫叔叔檢查啦~!

你可以同公主做定rehearsal先, 佢咁叻叻, 一定成功

啫喱擒日比蚊針呀, 好慘, 腫咗好大舊呀, 你o地話搽咩好呀? 我老公同佢搽咗無比膏, 唔知得唔得呢 :-(
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


侯爵府

積分: 23932


1097#
發表於 05-10-31 10:02 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

good morning


伯爵府

積分: 17559


1098#
發表於 05-10-31 10:08 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

啫喱媽

啫喱擒日比蚊針呀, 好慘, 腫咗好大舊呀, 你o地話搽咩好呀? 我老公同佢搽咗無比膏, 唔知得唔得呢 ...........用cheap cheap 皂 洗可止痕,因越R得多越腫會出水卜tim。


男爵府

積分: 7050


1099#
發表於 05-10-31 10:16 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

wensi 寫道:
用cheap cheap 皂 洗可止痕,因越R得多越腫會出水卜tim。

已經唔比佢R o架啦, 就咁用番梘水洗, 好似沖涼咁, 係咪?
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


子爵府

積分: 12599


1100#
發表於 05-10-31 10:21 |只看該作者

Re: ~齊齊返工齊上網~(Part 7)

啫喱媽,
最緊要唔好"r", 勤d同佢搽/洗, 止痕。
您好!由於親子王國及教育王國已禁止用戶於簽名檔內張貼來自其他網站之網誌、facebook群組或相簿等之連結,因此閣下簽名檔內容已被刪除。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo