Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
哎呀.. 點解我打個遍message冇左既
lokching,
我想講, Justin佢由出世至今都係健康院打既.. 唯獨係今次呢支歲半針我係私家打.. 因為我見到好多case, 話呢支針好勁家..連我朋友個仔.. 次次打針都冇事, 係呢支就出事 (發燒呀.. 燒左幾日, 後尾仲病埋) 好恐怖呀.. 雖然可能唔關支針事..但保險起見, 我都係去私家打.. 同埋我見個醫生係咁講佢打針手勢好, 針水靚..同埋5合1有埋腦膜炎..咁我咪帶個仔去打囉.. 我見上次打水痘又冇乜事喎..
Touch Wood佢只係即晚燒, 之後到而家都冇野.. 佢到夜晚開始扭計呀..
我問過健康院姑娘, 佢話會即日有反應.. 唔記得講健康院個支係3合1 同埋食小兒麻痺加強劑..而私家呢..就會變成4合1, 唔駛食小兒麻痺, 因為變做針水打埋落去囉.. 醫生話外國而家已經唔會食.. 因為十萬個入面會有一個因為食左而有小兒麻痺症..相反打落去就可以避免呢十萬份之一既機會喎..
你諗一諗啦
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。