在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1644


1081#
發表於 04-4-20 13:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching
我地有3女一男小朋友,呀女又特別firend果位男仔,仲成日手拖手添....挍到比其他人笑....要結婚o罹! 果4日就慘啦,一落機陽光普照23度,點知第2日會得十度,第3日仲加埋落雨! ....第4日byebye啦...竟然又出太陽20度!...真係! no i c!

jojo
仔重咪好o罹,睇落去仲係實肉,安落晒啦!
上次我yahoo比人炸o左,可以mail多一次相比我嗎?

canau
終於見到你女張大頭相啦!

***幾位靚女,我聽日去上次果間"福彩"lunch呀,要book位嗎?有無tel no. :-P


大宅

積分: 1644


1082#
發表於 04-4-20 13:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽
12月果次有帶仔去呀,我去8日仲過o左"塔淡島"住3日添!吾駛唸啦....係咪CX果隻$990package呀!.....5月去啦...好天氣呀果邊!帶仔仔去行下,買下,吾好太趕...開開心心玩一次啦!....無咩要預備..係...小朋友藥水..防蚊用品..風褸仔..最緊要帶錢!心動不如行動!


男爵府

積分: 8348


1083#
發表於 04-4-20 14:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
thanks for your information
我想問多句...健康院d姑娘有無話幾多日之內有機會發燒呀 ?

melvinma :
最好book定位啦, tel : 28058289

你個囡又有新男朋啦, 咁你幾時做外母呀

乜日本d天氣咁反常架, 你帶唔帶夠衫呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7286


1084#
發表於 04-4-20 14:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
as my memory, it's within 12 days. or you can try to take this injection from private clinic (like JoJo).

melvinma,
any blood giving from Japan trip? your couple look like a younger, not look like that you have 2 childrens.

canau


大宅

積分: 2155


1085#
發表於 04-4-20 15:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma~咁都比你估到呀,比5個叻你。本來諗過下海南島或布吉,但個日見到個ad,再問埋sentosa的shangri-la都係$900幾,仲好似話5月promote,平日入住有6折添,諗過幾抵呀嘛!你上次有無帶車仔呀?

Jojo~我諗你個仔的份量同我個仔有得fight呀!蕉仔都係打五合一,感謝神,佢都無發過燒


男爵府

積分: 7286


1086#
發表於 04-4-20 15:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
A little Justin is so heathly ah! Heavy than my daughter.
canau


男爵府

積分: 8348


1087#
發表於 04-4-20 16:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽 :
嘩, 你都去旅行咁正呀, 蕉仔實好開心啦

canau :
我都會考慮去私家打, 好似安心d
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1088#
發表於 04-4-20 17:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

哎呀.. 點解我打個遍message冇左既

lokching,
我想講, Justin佢由出世至今都係健康院打既.. 唯獨係今次呢支歲半針我係私家打.. 因為我見到好多case, 話呢支針好勁家..連我朋友個仔.. 次次打針都冇事, 係呢支就出事 (發燒呀.. 燒左幾日, 後尾仲病埋) 好恐怖呀.. 雖然可能唔關支針事..但保險起見, 我都係去私家打.. 同埋我見個醫生係咁講佢打針手勢好, 針水靚..同埋5合1有埋腦膜炎..咁我咪帶個仔去打囉.. 我見上次打水痘又冇乜事喎..

Touch Wood佢只係即晚燒, 之後到而家都冇野.. 佢到夜晚開始扭計呀..

我問過健康院姑娘, 佢話會即日有反應.. 唔記得講健康院個支係3合1 同埋食小兒麻痺加強劑..而私家呢..就會變成4合1, 唔駛食小兒麻痺, 因為變做針水打埋落去囉.. 醫生話外國而家已經唔會食.. 因為十萬個入面會有一個因為食左而有小兒麻痺症..相反打落去就可以避免呢十萬份之一既機會喎..

你諗一諗啦
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1089#
發表於 04-4-21 00:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
你d資料好詳盡呀, 唔該晒, 我會諗諗
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 1644


1090#
發表於 04-4-21 10:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching....唔該晒!有你地真係好!我女係好貪新鮮o架!7日前仲手拖手,今日以經咁記得你係麥水啦!...所以...想做外母都要等下! 果4日真係凍到lu肺,無肺炎都真係好好彩!

canau....無咩大出血啦!我只係買o左一個細blue label咋!..千一蚊,不過我朋友話比hk買最少平400喎!全程洗o左萬一蚊度!

蕉媽....900蚊住shargri-la搭CX!...你仲要唸...快d報名啦! 我上次有帶車仔啦,星果邊推車仔好方便,加上地方大,你行商場無車仔會好攰o架!仔吾肯坐咪用埋推"戰利品"o罹!


男爵府

積分: 8348


1091#
發表於 04-4-21 11:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma:
好彩無凍病melody, 唔係就心痛死你啦

你今次係咪去睇嬰花呀 ? 見你幅簽名相好靚呀

淨係買左1個袋 ??? 唔似你wo
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


1092#
發表於 04-4-21 14:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
你幅相既櫻花好多呀,現場睇一定好靚.
在Disney果日咪好凍,果度好大風,好易凍病,好在大家都無事.你地就好,同咁多卡通人物影相.好羡慕呀.


男爵府

積分: 7286


1093#
發表於 04-4-21 14:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
櫻花相好靚呀!都算有收穫.

JC,
我有一年在四月去日本玩,現場看櫻花景係好靚,我還執地下櫻花瓣來玩.
canau


男爵府

積分: 5962


1094#
發表於 04-4-21 15:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
我未睇過櫻花,我去的時候是1月2月那時花還未開. :-(
但就見過紅葉,好似加拿大的楓葉咁.


男爵府

積分: 7286


1095#
發表於 04-4-21 15:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
Can try to visit in Apr next time ah! :-P
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1096#
發表於 04-4-21 15:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

你地都去過日本, 加拿大.. 我只係去過北京, 台灣咋.. :-( :-(

我去北京..做好漢, 行長城.. 去台灣, 食街頭小食.. 好開心
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


1097#
發表於 04-4-21 15:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
我未去過加拿大,我只是在日大本大板城見過紅葉,都好有加拿大feel架.
我想去北京架,不過我老公唔鍾意去,話年紀大d至去喎,都唔知咩諗法.去長城梗係要趁後生去,可以行遠d.


男爵府

積分: 5962


1098#
發表於 04-4-21 16:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,

麻煩你,在城市花園商場有間專幫小朋友剪頭髮的舖頭,可唔可以幫我搵個電話,我想同亞仔去剪頭髮佢又要預約,我以前有過電話不過唔見左,間舖在bandband間舖對面馬路.因為平日我唔行開果邊.所以麻煩你.


男爵府

積分: 8348


1099#
發表於 04-4-21 17:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc :
我覺得北京一世人點都要去一次, 中國人麻
長城咁壯觀, 一定要去呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7286


1100#
發表於 04-4-21 21:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
Ok! Hope I can find a shop to you.
Yes, agreed with you. I went to Bejing in 2000. It's very very tired after I walked to Great Wall. After my daughter deliverd, I did not fly in the air due to no time, no chance, no money, no..no... Ha!


lokching,
missed one photo from signature?

JoJo,
I did not go to Canada but want also.
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo