在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1121#
發表於 04-4-23 15:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
好好好.. 如有貨幫你買呀..

我見Justin 見親你個女都笑到見牙唔見眼..好攪笑家.. 所以特別留意你呀個女呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1122#
發表於 04-4-23 15:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位靚媽 :
下星期lunch gathering, 你地邊日得邊日唔得呀?

lokching : 只係apr 30 (fri)唔得, 其餘4日都得
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7286


1123#
發表於 04-4-23 15:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
I did not see you in the warehouse (may be we are very very busy to search our favour). I arrvied around 1:00 p.m. and left around 1:20 p.m.
Can you help me to buy somethings? 3 packs of cars for $50.

lokching,
I can join a lunch everyday in next week.
I also sent the email for Mattel Big Sale to JoJo, JC and you yesterday.

JC,
buy the cars to your son ah!

melvinma,
it seems more things you bought wor!


canau


男爵府

積分: 8348


1124#
發表於 04-4-23 15:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
唔該你先
你好勁wo, 放工仲去買, 今次justin真係有排玩啦

係咩 ? justin咁like晴晴架 ? 咁要多d出黎俾佢地聯絡下感情啦

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


1125#
發表於 04-4-23 15:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
你d戰利品好勁wo, 你仲話買得少野 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1126#
發表於 04-4-23 16:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, canau,
我今晚去係幫人買呀.. 如果我見有貨就幫你地立啦..好冇?

canau,
我好早就到..around 12:45pm, 我都成點幾走人呀..

lokching,
我下個星期邊日都得閒.. 你firm實個日子話我知..

melvinma,
嘩..你真係買左好多野呀.. 仲話少..不過我諗係食既多, 係未? :-P :-P
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 2155


1127#
發表於 04-4-23 16:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching~係咪lunch呀, 我ok架!

melvinma~CX full哂喇 :cry:, 而家問緊星航,如無意外都係去新加坡架喇!台灣陽明山溫泉好隔涉架,我第一次去,連個的士司機都搵唔到。去北投又近又新,如果唔介意貴d,春天真係好正。

JC~我又覺得年紀大少少去北京都ok,當然唔係七老八十個種,但要行得囉。 最好係9月去,天氣真係好到不得了。我去過北京三次,一次參加旅行團,我又覺得旅行團ok喎,因為有guide解釋歷史名勝,唔駛烏sir sir

JOJO~我又係十幾歲第一次去北京,個時仲係搭火車,坐左成30幾個鐘,但好開心,好青春咁呀


男爵府

積分: 5962


1128#
發表於 04-4-23 16:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
我都要車仔呀,唔該幫我買 3 pack for $50.
架abc bus 好抵呀.

lokching,
下星期lunch gathering
最好 tue 27/4 or wed 28/4
次選 Mon or Thu
唔得 Fri (呀仔學校有體操表演,我上午休息去睇)


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1129#
發表於 04-4-23 17:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
好好好.. 又幫你睇下呀.. 有就買啦
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7286


1130#
發表於 04-4-23 17:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear all,

Can choose the date, 28 Apr for lunch gathering ma?
易發(2..8) :-P

蕉媽,
I went to Bejing in end of Sept. It's very hot.
canau


男爵府

積分: 8348


1131#
發表於 04-4-23 17:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
差你咋, 你邊日ok呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 2155


1132#
發表於 04-4-23 18:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching~ 我27,28都得

canau~係呀,我第一次去(成幾10年前喇),係9月中,嘩天氣好到呀!後尾(幾年前)有個朋友又係9月中去,又係話天氣好好。不過我前年就8月尾去,都幾熱下


男爵府

積分: 5962


1133#
發表於 04-4-23 19:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
唔好話justin鍾意見到晴晴,我每次roll到晴晴幅想我都想笑呀.係好開心果隻.見到佢好想攬住佢鍚.佢真係好可愛.

咁我地係咪定 -- 28/4 Wed lunch.


男爵府

積分: 7286


1134#
發表於 04-4-23 21:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
Me also ah!
When my daughter saw Ching Ching's photo, she will call her name.

So we can meet on 28 Apr.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1135#
發表於 04-4-24 08:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
昨日去到個倉到, 已經冇晒d ABC School Bus啦.. 真係唔好意思.我見放工係越黎越多人, 個倉d 貨都比人掃得七七八八..個度有成半個場係賣Barbie 同 Kelly..我唔知你個女玩唔玩..唔敢買

JC,
我幫你買左$50/3pack既車仔..不過唔係我相片中影個d.. 係另外一隻.. 我一陣send相你睇..

個倉會開到星期日, 我睇下我星期日會否有時間去昅下.. Maybe 返完church去睇一睇..

不過呢個倉, 耐唔耐都會開一次倉.. 我會報告比大家知.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1136#
發表於 04-4-24 13:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
買唔到唔緊要, 唔駛唔好意思呀, 我唔該晒你就真, 幫我地頻頻樸樸
不過呢個倉d野真係又平又正wo

jc, canau :
apr 28我都無問題呀, 不過差melvinma未覆咋, 咁我地暫定apr 28啦, 等melvinma覆埋就confirm啦

canau :
你個囡好犀利wo, 仲記得我個囡呀, 佢地2個直頭係一見如故呀 :-P

jc :
多謝你讚晴晴可愛呀, 其實佢係得塊面肥咋, 個身好瘦, 夏天就會現形啦
好啦, 下次俾你咬晴晴2啖啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7286


1137#
發表於 04-4-24 13:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
my daughter says Bye Bye to ching ching's photo.
i let her go to sleep now.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1138#
發表於 04-4-25 08:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我28號冇問題呀.. 唔記得30號我要係出面上Training, 所以唔可以係個日食lunch
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 5962


1139#
發表於 04-4-26 13:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
唔該哂, 有咁多款唔同既車,亞仔有排玩


男爵府

積分: 7286


1140#
發表於 04-4-26 13:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear all,

Lunch gathering on 28 Apr 04:
Joined: lokching, canau, JoJo, JC, ....?
Venue: ?
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo