在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1141#
發表於 04-4-26 13:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
地點冇所謂啦
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7288


1142#
發表於 04-4-26 14:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
I joined with them near to North Point MTR station. I am not sure you will think the location is far away from your office.
canau


男爵府

積分: 7288


1143#
發表於 04-4-26 14:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
Did you buy the Sesame Street ABC School Bus for lokching? My colleague said there were sold out on last Friday. It's too bad for me because I want to buy one set.
canau


男爵府

積分: 7288


1144#
發表於 04-4-26 14:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, JC, JoJo,
I sent a pm to invite PakPakMaMi for our gathering.

canau


男爵府

積分: 8348


1145#
發表於 04-4-26 15:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

CANAU :
係wo, 仲有pakpakmamai wo, 佢都好耐無上過黎留message啦

地點方面, 如果老地方彩福好唔好 ? 唔知jojo會唔會好遠 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1146#
發表於 04-4-26 15:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
北角我反而未去過食飯喎. 我成日都係去天后, 銅鑼灣, 最遠灣仔食飯.. 我諗可以試下 (地鐵站炮台山同北角只係隔離站
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


1147#
發表於 04-4-26 16:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=large]sorry sorry!~~~ 咁多位!
我呢2日好忙.....我28號..原則上無問題..不過同事今日請o左假...如果佢肯頂我位....我都可以去! 你地就confirm 28啦,希望到時見到大家!

咁多位靚媽!~~~~
果張相有人話好似亂x岡,其實好難先至砌晒上去咋!
總共有6x件....最多係100yen shop買嘅,有38件!扭蛋14隻!

蕉媽
新假期有次介紹"陽明山溫泉"..係台北車站搭大巴40分鐘度到!一人$38車費,都ok o架!仲包一餐"日式懷石料理"添! ....心動不如行動啦!...仲有...cx 990聽講3日full晒啦,不過吾駛急,老公收到料,ua同中華將會加入減價戰,記住睇定d決定! ...比個web site你地參考下啦! [size=large]陽明山明流溫泉


男爵府

積分: 8348


1148#
發表於 04-4-26 16:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

咁我地就confirm apr 28啦

人數 : lokching, canau, jc, jojo, 蕉媽, melvinma, pakakmami

希望人齊啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1149#
發表於 04-4-26 16:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
點解你對於旅行既機票呀..酒店呀..咁熟既.. 我好鍾意你個句 "心動不如行動啦.."

lokching,
麻煩你話我知個間酒樓既exact location, 我想問下近唔近地鐵站呢..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7288


1150#
發表於 04-4-26 16:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
蕉媽can join? I did not find her reply. May be overlook.
The venue is OK for me.

JoJo,
The resturant is located at North Point MTR Station.
canau


大宅

積分: 3479


1151#
發表於 04-4-26 17:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
CANAU :
係wo, 仲有pakpakmamai wo, 佢都好耐無上過黎留message啦

地點方面, 如果老地方彩福好唔好 ? 唔知jojo會唔會好遠 ?



我係度呀!!!! 自從放完復活節假之後,好忙呀!未停過呀,有時我都有上黎睇下,不過無搭咀之嗎!!! :-P


男爵府

積分: 8348


1152#
發表於 04-4-26 17:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
咁你428過唔過黎食lunch呀 ?

canau :
蕉媽話ok呀, 我諗你睇漏左佢既message

jojo :
係north point mtr一出就係啦, 但我唔記得邊個出口, check左話你知
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


1153#
發表於 04-4-26 22:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma, canau,
你倆既靚b囡melody & kelli 有無興趣幫雜誌影相做cover girl, 不過無$$.係我舊同事間公司.佢公司會出幾本書主攻小學及幼稚園的小朋友,類似入學天書之類,佢想搵3歲以上的小朋友影相.

melvinma有無鉗公仔,我朋友話好易鉗,佢鉗左十幾個mickey返來呀.擺位擺得唔好又可以叫佢擺好d再鉗過架.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1154#
發表於 04-4-27 08:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma, canau,
一於去做Cover Girl. 我支持你..

JC,
乜咁好..幫人搵model..收唔收男Model..

乜日本好易鉗公仔家.. 香港你比錢我鉗我都唔會鉗..要by luck..我從來唔玩呢d .. 因為實鉗唔中.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


1155#
發表於 04-4-27 09:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo
因為我同melody都好鍾意去旅行,所以我呢幾年都去過好多地方!日本,南韓,泰國,印尼,菲律賓,台灣,新加坡,LA!....而家仲要keep住每年番"新"..前2日仲去了3年泰國還神,所以應該都會好熟"航空運作"啦! 好慶幸仲有收入,有錢去旅行!
所以如果你想check咩,即管開聲,小女一定盡力...為你們服務!

jc
我無夾公仔呀,我好屎o架!費是晒錢,都係扭蛋好d啦,一定有收穫嗎! .....有咩好介紹呀,如果就到假期去拍,我無問題呀!(係我女無問題先啱!)

canau , lokching & pakpakmami
希望星期3見到你地啦!


男爵府

積分: 8348


1156#
發表於 04-4-27 09:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma, canau :
係呀, 快d同你地個囡做cover girl啦, 留下美好回憶麻

melvinma :
嘩, 你好強呀, 去旅行去得好密下wo
melody好幸福呀, 咁細個已去過咁多地方 :-P
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


1157#
發表於 04-4-27 11:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
咁你428過唔過黎食lunch呀 ?


lokching,
好呀,幾點呀??係北角MTR個間"彩福"係唔係?

canau,
你可以call我一齊過去啦!ok!


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1158#
發表於 04-4-27 11:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
請問北角地鐵站彩福係邊個出口出呀.. 或者比個詳細地址等我search呀.. Thanks!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1159#
發表於 04-4-27 11:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
係呀, 北角MTR個間"彩福"呀

各位 :
我已訂左位, 1:00, 7位, 陳小姐
聽日見啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


1160#
發表於 04-4-27 11:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
你有無發覺我地成日一齊post message架

係北角mtr (b1)出口呀, 隔離就係彩福啦,好易搵架, 搵唔到就call我啦, 你有我mobile, 係咪 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo