在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7288


1161#
發表於 04-4-27 11:48 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
thanks for your arrangement.
i packed the clothes and sesame street toy for you (heavy ah!)
what is the meaning of 你有無發覺我地成日一齊post message架

JC,
客氣客氣, my daughter does not like to face the stranger's camera.

JoJo, PakPakMaMi,
We can catch by MTR from Fortress Hill Station. If you are OK, please pm your tel no for further contact.

Melvinma,
Melody is so so lucky and beloved more from you ah!
canau


男爵府

積分: 5962


1162#
發表於 04-4-27 12:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
你send 張melody既相比我,等我比人家過過目先,我pm 左email add. 比你

canau,
唔緊要,我都係多口幫人問下.

jojo,
佢話仔有大量,唔要住,我個仔都無份 :-(

thanks lokching, see u all tomorrow


男爵府

積分: 8348


1163#
發表於 04-4-27 12:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
辛苦晒你啦, 你對我真係實在太好啦

你有無發覺我地成日一齊post message....因為我次次打完段message再post時都見到jojo又岩岩post左段message wo
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1164#
發表於 04-4-27 12:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
係呀.. 好橋呢.. 我諗我識去既..

canau,
你冇我電話咩.. 我PM比你呀.我食12:30pm家..

主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7288


1165#
發表於 04-4-27 12:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
new photo from chingching wor!
i have all mama's mobile phone # except melvinma.
yes, we are faster to post the messages at the same time (except my Chinese message, I can't type so faster, I apologize to all you read my English message).

JoJo,
I had your phone # which you had pm to me. My lunch hour is from 12:45 p.m.

PakPakMaMi,
Will you join with me?

JC,
No way. I want to let my daughter tries but....give the chance to another cute child lar!
canau


大宅

積分: 2155


1166#
發表於 04-4-27 13:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Canau
係呀,我聽日去得架!

Lokching
Thanks for your arrangement,晴晴張新的大頭相好得意呀

melvinma
激鬼死我呀,今朝去藍田申請BB特區護照,點知話快証要去灣仔喎,白行一趟,一陣lunch 之後仲要蛇出去羅呀


男爵府

積分: 7288


1167#
發表於 04-4-27 14:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
聽日請我食粒蝦餃咪得囉! :>


canau :
辛苦晒你啦, 你對我真係實在太好啦
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1168#
發表於 04-4-27 14:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
食蝦蛟就得.. 乜唔係要食灌湯餃咩..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1169#
發表於 04-4-27 14:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
食一籠又點話呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1170#
發表於 04-4-27 14:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
晴晴張大頭照好可愛..不過好似暗左d 比較難睇喎.. 有冇第二張光d 既..

你update大頭照好快手呀.. 常常都有靚相..我就比較少啦..

PakPakMaMi,蕉媽,
上次綠慳一面.. 今次我地終於可以見面啦..

canau, PakPakMaMi,
咁我地係未係炮台山地鐵站等呀.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


1171#
發表於 04-4-27 14:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
好橋, 好橋呀
我地好心靈相通呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1172#
發表於 04-4-27 14:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
你今日好Free喎..

各位,
我想問下你地會帶小朋友去邊樹影証件相.. 係要數碼相.. 頭先老公帶個仔黎炮台山lunch, 我帶佢去公司附近間影相鋪, 冇得影數碼相要焗影証件相..不過俊廷佢勁扭.. 我都唔知影成點呀.. 唉.. :-x :-x
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


1173#
發表於 04-4-27 15:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC
收到!...我發up風果個pm可以吾駛理!

lokching
尋日我可以去啦!~~~~~ 好o野! :lol:

canau & lokching
女係因為無人湊...先焗住要帶埋去咋!
不過又好好彩,女好乖所以先去得開心!

蕉媽
吾係可以上網down份form寄去,攞先親自帶埋bb去咩?

jojo
我仔四張證件相...都係係home自己影再拎去"做相"o架!
所以我home咩色紙低都有,首先要係home影到滿意先攞張卡去做相,因為仔好煩,成日吾望鏡頭,雖然係貴d,但係都好過晒時間同車錢!係咪!


男爵府

積分: 7288


1174#
發表於 04-4-27 15:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
就灌湯餃!
Agree with JoJo, more updated photos for chingching

JoJo,
I have the same experience to you. I let my daughter to Kodak in Jusco Dept Store for digital photo. She is 勁扭. The staff can capture 2 times but my daughter took one shoot only. She moved and cried.
炮台山有天然(near by Chartered Bank)
canau


男爵府

積分: 7288


1175#
發表於 04-4-27 15:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
i also have the same idea. we need to buy the assigned colour paper. is easy to buy?

JoJo,
how about your maid application process?

蕉媽,
how long for the quick passport application?
canau


大宅

積分: 3479


1176#
發表於 04-4-27 15:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
lokching,
晴晴張大頭照好可愛..不過好似暗左d 比較難睇喎.. 有冇第二張光d 既..

你update大頭照好快手呀.. 常常都有靚相..我就比較少啦..

PakPakMaMi,蕉媽,
上次綠慳一面.. 今次我地終於可以見面啦..

canau, PakPakMaMi,
咁我地係未係炮台山地鐵站等呀.


jojo,
好呀!一於係炮台山地鐵站等啦!係唔係1:00pm??我一陣pm個電話比你啦

lokching,
好可愛呀你個女,真係好想"meet"佢呀


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1177#
發表於 04-4-27 16:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi,
一點至等, 會否遲呀.. 你放幾點.. 能否早少少呢..我放12:30pm..

我都PM我既Mobile比你呀. 我好似冇你email address..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7288


1178#
發表於 04-4-27 16:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi ,
JoJo's lunch hour is 12:30 p.m. and mine is 12:45 p.m. How about you?1:00 p.m.
Can we meet at Fortress station (涼茶店側邊) at 12:50 p.m.?
I had received the letter from 錫安堂yesterday.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


1179#
發表於 04-4-27 16:06 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
我想請教點樣做相.. 等我又試下.同埋價錢幾銀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7288


1180#
發表於 04-4-27 16:06 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear all,

Is this time can all North Point's mama join together? Take a group photo for memory wor!

My office will move to Cheung Sha Wan in mid of Jul.
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo