立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
洋房
積分: 90
原文章由 pegpegbaby 於 08-1-24 22:31 發表 係啦...好煩. 我又怕看醫生得個吉... 其實我而家都無咩求, 只求一個answer, 就算來M都好... 我唔想一直等.
大宅
積分: 1673
民房
積分: 24
侯爵府
積分: 23162
原文章由 mimemi 於 08-1-24 23:24 發表 hello呀 我新o黎ga 不過我睇o左bk成一年gala 見到你地個topic後終於有衝動登記做會員........ 我上次m得幾滴jer....(近呢兩年都好唔正常) 今個月係我第一次不設房 感覺好正(因為好似anytime都可以做mami咁...) but我 ...
積分: 1867
原文章由 mimemi 於 08-1-24 23:38 發表 bebu123: 計正都應該未到m日o既........(我估......) 你地有無當正自己好似有o左咁 做樣樣o野or食o野都會小心o的ga?
積分: 34
複式洋房
積分: 226
積分: 425
原文章由 思寧 於 08-1-24 22:52 發表 完全同意你呀!!!!!!!! yeah!!!!!
原文章由 MILOMOON 於 08-1-25 12:19 發表 其實去唔去睇醫生我自己都喺一直未搵到答案嘅人, 睇完照唔到驗唔到自己又要失望而回, 所以我自己1月10日驗到, 到2月15日先去睇醫生(我last mc first day 喺11月18日), 我諗應該到deadline啦, 咩都應該照到啦, 唔洗醫 ...
原文章由 bebu123 於 08-1-25 12:30 發表 等待係最痛苦
原文章由 judelawfans 於 08-1-25 18:13 發表 bebu123!!!! 我衰o左o拉, 今日mc o拉.... 你今日o羊o野環境呀? 希望你bingo o拉~~
原文章由 judelawfans 於 08-1-25 18:38 發表 係o拉, 唯有o甘講o拉~ 喂, 你一日未o黎都有機o家!!! 你開o左工幾耐呀?
原文章由 bebu123 於 08-1-25 21:16 發表 我開左工年幾架啦 到而家都係未有。 你呢? 希望你下次cycle順利啦!
原文章由 judelawfans 於 08-1-25 22:28 發表 我今個月至開始開工jor, 不過, 我都唔細o拉, 所以都好心急呀, 再加上我老公有時又要出trip, 好似o尼o家o甘, 佢就係o岩o岩今日出o左trip o拉, 要成3個幾星期至會返, 你話呀, 佢返o黎既時候我既排卵又過o左o拉.....所 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy