想生BB

跳至

首頁

尾頁
   0


洋房

積分: 90


101#
發表於 08-1-24 22:52 |只看該作者
原文章由 pegpegbaby 於 08-1-24 22:31 發表


係啦...好煩.

我又怕看醫生得個吉... 其實我而家都無咩求, 只求一個answer, 就算來M都好... 我唔想一直等.


完全同意你呀!!!!!!!! yeah!!!!!


大宅

積分: 1673


102#
發表於 08-1-24 23:18 |只看該作者
各位我想問, 1220 m , 30 dodo, 到今日m大姐都未黎, bingo changes 高嗎 ? 我幾時check 穩陣??[youtube]
我平時好準, 大約30-31



[ 本文章最後由 catcat_324 於 08-1-24 23:22 編輯 ]


民房

積分: 24


103#
發表於 08-1-24 23:24 |只看該作者
hello呀
我新o黎ga
不過我睇o左bk成一年gala
見到你地個topic後終於有衝動登記做會員........
我上次m得幾滴jer....(近呢兩年都好唔正常)
今個月係我第一次不設房
感覺好正(因為好似anytime都可以做mami咁...)
but我上個月好忙,都唔記得mark好邊日start m
印象中上個月好似係廿幾號m過......
咁我使唔使用棒棒check下呀


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


104#
發表於 08-1-24 23:27 |只看該作者
原文章由 mimemi 於 08-1-24 23:24 發表
hello呀
我新o黎ga
不過我睇o左bk成一年gala
見到你地個topic後終於有衝動登記做會員........
我上次m得幾滴jer....(近呢兩年都好唔正常)
今個月係我第一次不設房
感覺好正(因為好似anytime都可以做mami咁...)
but我 ...



你遲左幾耐?
如果遲多過一星期可以check下!

我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


民房

積分: 24


105#
發表於 08-1-24 23:34 |只看該作者
其實太早check係咪真係check唔倒呢?

因為唔知係唔係心理作用
(唔知你地會唔會好似我咁特別「形住形住」)
我成日覺得呢兩日都好似有o的想反胃feel(but又無需要去嘔wor and我好多時都會有胃氣,所以我又唔覺得可以作準)

同埋又真係勁眼訓,訓極都唔夠
.....

係呢,你地有無開始飲有葉酸成分o既孕媽媽奶粉呀?


民房

積分: 24


106#
發表於 08-1-24 23:38 |只看該作者
bebu123:

計正都應該未到m日o既........(我估......)

你地有無當正自己好似有o左咁
做樣樣o野or食o野都會小心o的ga?


民房

積分: 24


107#
發表於 08-1-24 23:40 |只看該作者
思寧:

你可能真係有機會得o左wor
不如真係去check下啦


大宅

積分: 1867


108#
發表於 08-1-25 00:50 |只看該作者
有o家, 行同食o野都小心o左呀, 當有o左先o拉~ 開心o下都好呀!~


原文章由 mimemi 於 08-1-24 23:38 發表
bebu123:

計正都應該未到m日o既........(我估......)

你地有無當正自己好似有o左咁
做樣樣o野or食o野都會小心o的ga?


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


109#
發表於 08-1-25 07:44 |只看該作者
原文章由 mimemi 於 08-1-24 23:38 發表
bebu123:

計正都應該未到m日o既........(我估......)

你地有無當正自己好似有o左咁
做樣樣o野or食o野都會小心o的ga?



我驚再一次失望,所以我而家當無野,照食唔理:;pppp:
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


民房

積分: 34


110#
發表於 08-1-25 11:24 |只看該作者
我book左2月3日囉.....因為大埔冇咩婦科嫁,
出名小小得1間, 但大埔係得4間,. 有一間重要係工聯會個d
唉......我都唔知點....好驚呀, 我而家真係冇飲凍野, 行路都慢點,
(因為我都行唔到怏, 好氣促)希望唔好失望喇


複式洋房

積分: 226


111#
發表於 08-1-25 12:19 |只看該作者

回覆 #99 pegpegbaby 的文章

其實去唔去睇醫生我自己都喺一直未搵到答案嘅人, 睇完照唔到驗唔到自己又要失望而回, 所以我自己1月10日驗到, 到2月15日先去睇醫生(我last mc first day 喺11月18日), 我諗應該到deadline啦, 咩都應該照到啦, 唔洗醫生同我一齊估估下, 因為我唔想醫生照兩照又叫我下星期 or 兩星期後再照就真喺急死人喇


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


112#
發表於 08-1-25 12:30 |只看該作者
等待係最痛苦
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


複式洋房

積分: 425


113#
發表於 08-1-25 12:49 |只看該作者
原文章由 思寧 於 08-1-24 22:52 發表


完全同意你呀!!!!!!!! yeah!!!!!



思寧,
今天是我的day 50了...

你如何呀?我仍然在等...m又未來.


複式洋房

積分: 425


114#
發表於 08-1-25 12:50 |只看該作者
原文章由 MILOMOON 於 08-1-25 12:19 發表
其實去唔去睇醫生我自己都喺一直未搵到答案嘅人, 睇完照唔到驗唔到自己又要失望而回, 所以我自己1月10日驗到, 到2月15日先去睇醫生(我last mc first day 喺11月18日), 我諗應該到deadline啦, 咩都應該照到啦, 唔洗醫 ...


係呀...最慘...我都驗唔到有...

我last m is 7/12 ~~ 今天day 50~


大宅

積分: 1867


115#
發表於 08-1-25 18:13 |只看該作者
bebu123!!!! 我衰o左o拉, 今日mc o拉....
你今日o羊o野環境呀? 希望你bingo o拉~~



原文章由 bebu123 於 08-1-25 12:30 發表
等待係最痛苦


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


116#
發表於 08-1-25 18:31 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-25 18:13 發表
bebu123!!!! 我衰o左o拉, 今日mc o拉....
你今日o羊o野環境呀? 希望你bingo o拉~~


我仲係咩都未有,不過我估我都係無bingo:;pppp:
唔緊要啦,我地下個cycle再努力!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1867


117#
發表於 08-1-25 18:38 |只看該作者
係o拉, 唯有o甘講o拉~ 喂, 你一日未o黎都有機o家!!!
你開o左工幾耐呀?


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


118#
發表於 08-1-25 21:16 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-25 18:38 發表
係o拉, 唯有o甘講o拉~ 喂, 你一日未o黎都有機o家!!!
你開o左工幾耐呀?


我開左工年幾架啦
到而家都係未有。
你呢?
希望你下次cycle順利啦!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


大宅

積分: 1867


119#
發表於 08-1-25 22:28 |只看該作者
我今個月至開始開工jor, 不過, 我都唔細o拉, 所以都好心急呀, 再加上我老公有時又要出trip, 好似o尼o家o甘, 佢就係o岩o岩今日出o左trip o拉, 要成3個幾星期至會返, 你話呀, 佢返o黎既時候我既排卵又過o左o拉.....所以要隔一個月至可以再開始o拉..唉...

快o拉, 快o拉, 大家都好快有好消息o家o拉, 特別係你呀, 未mc 都有chance 呀!!!!!



原文章由 bebu123 於 08-1-25 21:16 發表


我開左工年幾架啦
到而家都係未有。
你呢?
希望你下次cycle順利啦!


侯爵府

積分: 23162

好媽媽勳章 醒目開學勳章


120#
發表於 08-1-25 23:17 |只看該作者
原文章由 judelawfans 於 08-1-25 22:28 發表
我今個月至開始開工jor, 不過, 我都唔細o拉, 所以都好心急呀, 再加上我老公有時又要出trip, 好似o尼o家o甘, 佢就係o岩o岩今日出o左trip o拉, 要成3個幾星期至會返, 你話呀, 佢返o黎既時候我既排卵又過o左o拉.....所 ...



承你貴言呀!!
你第一次開工,下個月就bingo架啦!!!
我係bebu mama~~我同bebu baba都好鍚bebu bb架~~bebu b你快d來啦!!!!be~~bu~~be~~ bu~~


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo