自由講場

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   8


男爵府

積分: 6603


101#
發表於 14-11-26 17:53 |只看該作者
DonnieBB 發表於 14-11-26 17:28
如果我係你, 要我返工, 又唔俾我鐘點, 我一定要佢分擔家務, 返工壓力大, 返到去又要湊小朋友, 無哂私人時間 ...
其實佢都有分擔部份家務.

不過, 我覺得佢D時間應該用來教仔, 有quality time.

家務, 是但搵邊個(外人)做都得, 但教仔, 應該親力親為好!


珍珠宮

積分: 36732

好媽媽勳章


102#
發表於 14-11-26 17:55 |只看該作者
我c6搵得唔多, 我返工是為生活的,
我好羨慕我有d同學,
唔洗返工, 仲有工人用.
有d仲係有小朋友之後,
老公叫佢唔好返工,
專心照顧小朋友.
我應該唔會有呢d日子.

呢2年, 小朋友大了, 都輕鬆,
同埋我對自己不薄架,
想買咩都會買.

點評

hcd    發表於 14-11-26 18:56


男爵府

積分: 6603


103#
發表於 14-11-26 17:56 |只看該作者
木土土 發表於 14-11-26 17:28
男人係無咁細心,佢地自己身體有事都唔理la,邊識得關心老婆身體!女人保養調理身體,靠自己好了,靠bk jm ...
多謝你! 木土土.

係呀! 要靠自己!


男爵府

積分: 6603


104#
發表於 14-11-26 18:05 |只看該作者
大豬既老婆 發表於 14-11-26 17:30
甘呢個系第二個問題窩
你返工系一樣野,但我覺得要請鐘點都唔肯就唔可以接受窩
甘現在d家務系你做還是你地2 ...
家務, 邊個比較就手, 就邊個做. 無話 fix 邊個負責邊樣.

家務真係吾算問題, 日日出街食才要命!

如無小朋友, 我吾會介意出街食.

你老公肯同你講你可以吾做, 真好!

咁樣, 辛苦D都抵!



琥珀宮

積分: 169635


105#
發表於 14-11-26 18:10 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+14-11-26+17:28+男人

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
多謝你! 木土土.

係呀! 要靠自己!
係架,我係自己周圍搵方法調理養生,仲要幫老公睇埋叫佢做為佢身體好,我日日油漱口,而家老公放假都肯跟住做!我又開始試呢到jm 介紹既醋蛋液,掂既話仲要Tum埋佢飲個d似坑渠水既醋!




男爵府

積分: 6603


106#
發表於 14-11-26 18:11 |只看該作者
木土土 發表於 14-11-26 17:35
如果放工辛苦做唔想家務,一係老公做,一係請工人,老公唔肯做你就自己請工人啦,洗鬼理佢,又唔係請唔起, ...
請工人, 暫時not ok.

因為而家住2房, 多雜物, 已經好迫. 再容不下一個工人.

阿仔明年考小一, 到時知道邊區落腳, 會買樓.

希望可以買到3房. 咁可以考慮.

唉, 靠自己......

吾好話飯票, 我覺得自己連粥票都搵吾到.

自己顧自己! 呢霎那, 好灰.


水晶宮

積分: 57166


107#
發表於 14-11-26 18:16 |只看該作者
hcd 發表於 14-11-26 17:33
你老公講出我心中的model answer!!!!!

如果我C6這樣說, 我就會好心甘情願咁繼續返工.
我c6都有講呢個model answer, 不過, 佢又間唔中叫我考返d 專業試, 間唔中睇 jobsdb叫我去試某d公司! 呢d已經出賣佢
我呢個post 都幾demanding, 好彩, 呢間公司唔係長時間係咁chur 人做野, 同事都有商有量, 都有時間抖抖hea下, 同埋呢間公司benefit ok, 錢又俾到, 今年仲升左我, 我都無慾無求啦!

以前做幾間公司忙起上黎, 幾年都無覺好訓, 無假放, 斷6親, 壓力大, 如果我轉工, 好大機會又過d非人生活, 佢叫我轉工, 等如叫我跳入火坑一樣 但係我幫佢搵呢份工, 係 sharp 6pm 走得人, 好少可OT, 點解佢想跣我 我依家淨係想賺多幾年$$, 準備退休


琥珀宮

積分: 169635


108#
發表於 14-11-26 18:17 |只看該作者

引用:Quote:木土土+發表於+14-11-26+17:35+如果

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
請工人, 暫時not ok.

因為而家住2房, 多雜物, 已經好迫. 再容不下一個工人.
上咗小學功課咁忙,直係唔得閒出街食,所以晚飯問題一定要解決!如果有地方,請工人真係舒服好多,日日放工有熱飯食,廁所日日乾乾淨淨,d男人慣咗就知好,你自己空餘時間可以比晒仔同老公或者做下運動,身體同家庭生活質素都會好好多,希望你快換到樓啦!




水晶宮

積分: 57502

我的育兒心得勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


109#
發表於 14-11-26 18:18 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工

番工係好架!好過買條M巾都要問佢拎$


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


110#
發表於 14-11-26 18:33 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm,+就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
我老公想我返工多啲,因為我唔駛返工就返自己公司,我一返去就會好多意見同埋順手睇下盤數,所以佢想我出去打工唔好煩住佢。




伯爵府

積分: 17545


111#
發表於 14-11-26 18:33 |只看該作者

引用:Quote:大豬既老婆+發表於+14-11-26+17:30+

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
家務, 邊個比較就手, 就邊個做. 無話 fix 邊個負責邊樣.

家務真係吾算問題, 日日出街食才要命!
其實我覺得係因為距知道我唔會唔做....

日日出街食真係唔得,你老公覺得日日出街食ok咩?




男爵府

積分: 7792


112#
發表於 14-11-26 18:40 |只看該作者

回覆:C6想不想你返工?

自己身體都顧唔掂,點照顧小朋友?你都想留噃個好身體第日睇住小朋友成家立室,睇住個孫出世架。錢!食幾多著幾多係整定的!



點評

hcd    發表於 14-11-26 19:26


男爵府

積分: 5999


113#
發表於 14-11-26 18:42 |只看該作者

引用:佢想我返工, 佢話我太懶, 係屋企一定係睇電

原帖由 DonnieBB 於 14-11-26 發表
佢想我返工, 佢話我太懶, 係屋企一定係睇電視同訓覺, 連落街食lunch都唔會, 個人會無咩目標....其實都講得 ...
我老公都係咁講我,佢話我唔返工會脫節。


男爵府

積分: 6603


114#
發表於 14-11-26 18:43 |只看該作者
radish 發表於 14-11-26 17:36
樓主,唔好諗埋一面啦,好多男人都係唔體貼,但其實無心,或者你試下直接小小同佢講你辛苦,覺得體力透支咗 ...
我對住佢, 一向直接. 已就這個問題爆過佢N次!
但佢並無作出相應舉措!

所以我上來爆!


男爵府

積分: 6603


115#
發表於 14-11-26 18:46 |只看該作者
大豬既老婆 發表於 14-11-26 17:36
你同你老公反映下呢個問題啦日日出去食點得架,大人都唔好啦,小朋友就更加!

唔想俾鑰匙陌生人,甘可否叫 ...
星期六, 日鐘點, 都可以考慮. 你這建議不錯, 我要從長計議!


伯爵府

積分: 15108


116#
發表於 14-11-26 18:49 |只看該作者

引用:Quote:zaba 發表於 14-11-26 15:04 樓主,

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
其實我都吾係想做FTM, 只係覺得, C6完全無視我好辛苦......
明白你辛苦,所以要快d轉工。其實你老公未必唔體諒你,只係體諒唔代表會叫你唔好do。


男爵府

積分: 6603


117#
發表於 14-11-26 18:49 |只看該作者
木土土 發表於 14-11-26 17:45
咁食飯太大問題,比著我一定請full time工人,請part time煮飯貴到嘔
最慘係, 有$都吾比我請! (指鐘點)

日日味精.


男爵府

積分: 6603


118#
發表於 14-11-26 18:55 |只看該作者
大C 發表於 14-11-26 17:47
回覆 hcd 的帖子

你睇我好,我睇你好姐。自己份糧吾高仲系甘叫我辭職。講真,我覺得系不負責任的說話..... ...
我明白, 在某些情況下, 隨意叫老婆吾好返工, 係不負責任.

但起碼, 都算精神上稍有安慰ㄚ!

我投訴過好多次, 身體頂不順, 有人仍無動於衷.

可能佢睇死我, 鬧完一切可以依舊啦.


公爵府

積分: 28209


119#
發表於 14-11-26 18:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hcd+於+14-11-26+發表如果你

原帖由 sang@yee... 於 14-11-26 發表
係,如果我做野,人工係一定高過佢。但我唔想佢留喺屋企揍仔

...
佢係咪照顧得屋企好好先?如果湊仔煮飯做家務都做得好,比著我唔會介意。事實上真係有啲女人職場呼風喚雨,但照顧屋企反而唔夠個男人細心。我以前有個女老闆都係比老公做全職爸爸,照顧小朋友。邊個搵錢邊個持家唔重要,最重要係各司其職。




男爵府

積分: 5978


120#
發表於 14-11-26 18:55 |只看該作者

引用:身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返

原帖由 hcd 於 14-11-26 發表
身邊好多有小朋友的媽媽都係ftm, 就算要返工, 一係part time, 一係份工可以hea 做, 無咩壓力......

有時同 ...
我C6好怕我變黃面婆,當然FTM都可以好索但唔返工可能會懶打扮。仲有佢好自豪我有自己事業,所以佢唔會想我唔做,而我都幾享受工作。


首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo