夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


子爵府

積分: 11322


101#
發表於 19-4-8 21:33 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-8 21:29
Yes Madam, 妳啱

不過我都認同你話學生時期唔好談戀愛呢個理念~我都好希望我個女可以做到啦


別墅

積分: 755


102#
發表於 19-4-8 21:34 |只看該作者
sam531 發表於 19-4-3 14:36
體能好似突然間下降。 如何是好

1, body check 包括婦科
缺乜補乜
做運動
笑多啲


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


103#
發表於 19-4-8 21:56 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-8 21:33
不過我都認同你話學生時期唔好談戀愛呢個理念~我都好希望我個女可以做到啦
...

其實學生妹個image 係正, 但有機會又遍遍唔把握, 我個人都幾奇怪, 我以前自己都掌握唔到自己係點.... 朋友話我理性都失去做人的樂趣, 回顧以生又說得沒錯既.....



子爵府

積分: 11322


104#
發表於 19-4-8 22:00 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-8 21:56
其實學生妹個image 係正, 但有機會又遍遍唔把握, 我個人都幾奇怪, 我以前自己都掌握唔到自己係點.... 朋友 ...

「其實學生妹個image 係正」
聽到你咁講真係有啲驚~我真係覺得拍拖唔好喺讀書嘅時期囉呢啲嘢好影響心情架嘛~影響學業就唔係太好啦


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


105#
發表於 19-4-8 22:21 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-4-8 22:22 編輯
mingmama 發表於 19-4-8 22:00
「其實學生妹個image 係正」
聽到你咁講真係有啲驚~我真係覺得拍拖唔好喺讀書嘅時期囉呢啲嘢好 ...

我以前只覺得錢都未搵到, 拍咩鬼拖, 何為愛懂嗎....? 只係攪攪錫錫, 愧對人家的家長.....

聽到你咁講真係有啲驚 ---> 點解會驚? 我都係正常男人來...


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


106#
發表於 19-4-8 22:26 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-8 22:00
「其實學生妹個image 係正」
聽到你咁講真係有啲驚~我真係覺得拍拖唔好喺讀書嘅時期囉呢啲嘢好 ...

我覺得愛, 可以係一仲犧牲, 未係時候, 唔跟她怕拖, 唔係一個錯唔的決擇黎既....


男爵府

積分: 10000


107#
發表於 19-4-8 23:03 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-8 18:43
我諗我唔會教我個女咁主動囉~做女仔都係有啲矝持好啲~有啲嘢係要留返畀男仔做架~寧缺勿濫~緣分嘅嘢有 ...

如果對方各方便都好合適,我又覺無問題,但我會覺得睇個男方似唔似對自己有意思先,如果感覺對方都有意,自己都可以主動少少,但就唔可太過火。相反,覺對方對自己無意思就唔好了,因就算成功拍拖到,男方都未必珍惜。


男爵府

積分: 10000


108#
發表於 19-4-8 23:11 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-8 19:17
細個見到D 電視書,有D 係有筆友的, 我都想玩....

中學時期我最討厭2種東西, 一上契, 二籌期, 一聽這兩樣 ...

我都唔鍾意契咩契物,我做你契妹,你係咪打隻金飯碗比我先,係就無所謂了
我d朋友比較特別,好少男男女女一齊玩,所以無試過一班朋友中,突然變了拖友。


子爵府

積分: 11322


109#
發表於 19-4-8 23:15 |只看該作者
jwy2 發表於 19-4-8 23:03
如果對方各方便都好合適,我又覺無問題,但我會覺得睇個男方似唔似對自己有意思先,如果感覺對方都有意, ...

「如果感覺對方都有意,自己都可以主動少少」
呢樣我又覺得可以接受~即係會搵機會同佢講下嘢、喺佢面前整呢整路咁囉~但最後出手呢步一定要佢做


子爵府

積分: 11322


110#
發表於 19-4-8 23:16 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-8 22:21
我以前只覺得錢都未搵到, 拍咩鬼拖, 何為愛懂嗎....? 只係攪攪錫錫, 愧對人家的家長.....

聽到你咁講真係 ...

咪就係驚我個女囉~原來學生妹係咁吸引人


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


111#
發表於 19-4-8 23:20 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-8 23:16
咪就係驚我個女囉~原來學生妹係咁吸引人

比妳激死, 妳個女讀高中無人睇妳仲驚啦, 唔通留妳陪妳咩...., 我太太成日話如果我生女, 會用鎖鏈鎖住佢, 妳仲嚴過我, 連睇都唔比人睇.....


伯爵府

積分: 17272

馬年勳章


112#
發表於 19-4-8 23:28 |只看該作者
本帖最後由 PTMCYS 於 19-4-8 23:29 編輯
mingmama 發表於 19-4-8 23:16
咪就係驚我個女囉~原來學生妹係咁吸引人

我記得我讀初中, 我家姐讀高中, 佢每日都好多男仔打比佢, 佢真係好多人追.......我就會鬧D男仔, 問佢打比我家姐做咩, 叫佢地好好讀書唔好再打黎, cut 佢線, 諗翻起都好笑..... 不過我家姐又無野喎, 唔介意我鬧D 男仔.....


男爵府

積分: 10000


113#
發表於 19-4-8 23:46 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-8 21:33
不過我都認同你話學生時期唔好談戀愛呢個理念~我都好希望我個女可以做到啦
...

我自己早拍拖,亦都唔想亞女太早拍拖,所以係佢小學時,已灌輸拍拖的好與壞,我又講番自己的經歷,當時的想法同長大後的睇法,可能佢見我唔係一味猛話拍拖唔好,影響讀書等,呢d太負面的說話,佢無好反感同我傾,而家又會分享學校男女同學的關係,總之好多嘢都會同我講,重點我見佢而家有好多人追,佢都仲把持到,又會同我講番,希望能保持落去就好了。


男爵府

積分: 10000


114#
發表於 19-4-9 00:01 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-8 22:00
「其實學生妹個image 係正」
聽到你咁講真係有啲驚~我真係覺得拍拖唔好喺讀書嘅時期囉呢啲嘢好 ...

其實真唔一定嫁,但可以講多數係影響心情。拍拖要睇對象,真係見過幾pairs ,拍拖時一齊互勉,一齊讀書,一齊上大學,當中有讀到醫科做醫生。呢個 case,我都有同女講,因我女都識呢對auntie ,uncle 但就本來唔知佢哋中學時已拍拖,當然我亦講呢d例子係比較少見d,同埋,亦同佢講,就算真係拍拖都唔可以著住校服拖手或有親密行為,因著住校服就要專重番自己係學生的身份,同埋專重間學校。


子爵府

積分: 11322


115#
發表於 19-4-9 00:06 |只看該作者
jwy2 發表於 19-4-8 23:46
我自己早拍拖,亦都唔想亞女太早拍拖,所以係佢小學時,已灌輸拍拖的好與壞,我又講番自己的經歷,當時的 ...

咁你都處理得幾好~我個女而家先剛中一~佢又比較遲熟~都未有點諗男男女女嘅嘢~加上讀女校~同埋佢都好忙~學業外又羽毛球校隊又要練芭蕾舞~其實都冇咩時間諗呢啲嘢住


子爵府

積分: 11322


116#
發表於 19-4-9 00:11 |只看該作者
jwy2 發表於 19-4-9 00:01
其實真唔一定嫁,但可以講多數係影響心情。拍拖要睇對象,真係見過幾pairs ,拍拖時一齊互勉,一齊讀書, ...

「就算真係拍拖都唔可以著住校服拖手或有親密行為,因著住校服就要專重番自己係學生的身份,同埋專重間學校。」呢樣好認同

仲有一樣好緊要~就算真係拍拖~都要識得保護自己~唔好做錯事~有啲嘢真係要大個咗先可以做~呢樣一定要講到明


子爵府

積分: 11322


117#
發表於 19-4-9 00:13 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-8 23:20
比妳激死, 妳個女讀高中無人睇妳仲驚啦, 唔通留妳陪妳咩...., 我太太成日話如果我生女, 會用鎖鏈鎖 ...

我都冇話唔畀睇~但都驚有人會追佢嘛~唉~總之生女係好多顧慮


男爵府

積分: 10000


118#
發表於 19-4-9 00:15 |只看該作者
PTMCYS 發表於 19-4-8 23:20
比妳激死, 妳個女讀高中無人睇妳仲驚啦, 唔通留妳陪妳咩...., 我太太成日話如果我生女, 會用鎖鏈鎖 ...

對小朋友不能太嚴,不能只講唔好處,要記住"物極必反“的道理吖


男爵府

積分: 10000


119#
發表於 19-4-9 00:24 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-9 00:06
咁你都處理得幾好~我個女而家先剛中一~佢又比較遲熟~都未有點諗男男女女嘅嘢~加上讀女校~同埋佢都好 ...

講件事你知,希望你唔好驚,我見亞女小學同學中,最易出事係讀齋校,有d學校的學生會年年都會搞聖誕波,佢哋去波的態度係識異性為先,聚會只係其次


男爵府

積分: 10000


120#
發表於 19-4-9 00:33 |只看該作者
mingmama 發表於 19-4-9 00:11
「就算真係拍拖都唔可以著住校服拖手或有親密行為,因著住校服就要專重番自己係學生的身份,同埋專重間學 ...

“有啲嘢真係要大個咗先可以做" ~ 呢d有講,亦講埋唔好個男叫你send咩相都send,要學識保護自己,唔好比男仔一句 “我好愛你,如果你都愛我,你就應該。。。。" 呢d 說明而呃到。
我好相信一個人係未發生任何事前,你講咩都會入腦,但當件事發生緊的話(即拍緊拖),聽咩都唔入耳的,有d仲會反感,加反叛。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo