家庭理財

跳至

首頁
45678...18

尾頁
   29


伯爵府

積分: 19598


101#
發表於 22-4-13 21:13 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 15:17
你住緊既物業係咪自置?可以用來逆按揭啊!

其實逆按揭details 係點?死後子女有冇錢攞返?


大宅

積分: 4478


102#
發表於 22-4-13 21:15 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 20:58
強積金可以自願供多啲,如果你覺得自己唔識投資,你可以自願嗰部份加大。

另外,你買股票係咪自己一手手 ...
我上年先開始加dd自願性供款。不過真係要學點管理呢舊嘢。強積金同公積金唔同,強積金係好廢。
股票方面,我試過月供,但效果好一般,可能遇唔著慢牛,供咗兩年就無供。大部分時候都係一手手買賣,我算好彩,未識死時炒騰訊、港交所賺到dd。(我認我貪)我甚至跟人係地下錢莊入錢。
我有計過退休生活。大概係要做到六十幾先叫生活到,唔大病個種生活。而且宜家要好努力咁儲錢先可以。


伯爵府

積分: 19598


103#
發表於 22-4-13 21:24 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 16:29
我真係唔信基金、保險嗰啲,所以我只會買物業、股票、年金三樣野。

你如果一定要買股票,就唯有繼續做功 ...

保險我哋有純人壽,住院同老公一份危疾
Term life 計好左仲有的mortgage 和兩個細路生活費直到佢哋畢業工作,呢份計劃每5年減少
住院係預左將來退休/失業冇左公司醫療保險,喺身體開始出現小毛病前買定以免將來不受保事項太多
危疾主要係怕大病長時間停工
以上全部冇儲蓄成份,有事有得claim 冇事冇得攞返


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


104#
發表於 22-4-13 21:27 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-13 21:15
我上年先開始加dd自願性供款。不過真係要學點管理呢舊嘢。強積金同公積金唔同,強積金係好廢。
股票方面, ...

我身邊好多朋友都話強積金回報低, 供好多年都好似白供 ,但 BK呢度見唔少 JM 話回報好好,所以我真係唔太理解, 我淨係知公積金係唔會蝕錢,政府又幫我供得多,年年增值愈滾愈大。

原來你喺投資方面都好勇。


禁止訪問

積分: 12573


105#
發表於 22-4-13 21:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59180

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


106#
發表於 22-4-13 21:31 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-13 21:24
保險我哋有純人壽,住院同老公一份危疾
Term life 計好左仲有的mortgage 和兩個細路生活費直到佢哋畢業工 ...

怕大病長時間停工,應該買埋傷病意外入息保障, 呢樣我都有買,但真係供咗就冇得攞返。 醫療保險亦都係冇得攞返錢,不過呢兩年可以用來扣稅, 感覺冇咁蝕。 不過我遲下可能考慮買高端醫療, 有墊底費嗰種。


禁止訪問

積分: 12573


107#
發表於 22-4-13 21:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19598


108#
發表於 22-4-13 21:34 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-13 14:39
我想問大家,除咗股票、年金同現金儲蓄,仲有咩係退休資金應該要有或者考慮呢?

物業收租,暫時應該唔夠資 ...

年輕時夢想係儲磚頭完全唔識股票,盲中中跟人買number 一隻已經消失左好彩另外兩隻尚在人間仲高息,直到前年先慢慢開始認真學買收息股so far so good
呢一刻我絕對prefer 收股息多過收租,因為實在簡單輕鬆太多
另外剛開始左一份又係好輕鬆的被動收入,慢慢都漸上軌道


禁止訪問

積分: 12573


109#
發表於 22-4-13 21:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


110#
發表於 22-4-13 21:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19598


111#
發表於 22-4-13 21:38 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-13 21:31
怕大病長時間停工,應該買埋傷病意外入息保障, 呢樣我都有買,但真係供咗就冇得攞返。 醫療保險亦都係冇 ...

高端醫療你認為咩年紀開始買最適合?同一般住院保有咩大分別?住院我哋買bupa 果隻family plan 勝在平d但細路到18歲就要分開買


禁止訪問

積分: 12573


112#
發表於 22-4-13 21:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19598


113#
發表於 22-4-13 21:41 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 21:34
有,就係等於你消費自己層樓。
佢到時計返你用咗幾多,仔女如果想要層樓就俾返嗰啲錢,否則就是賣樓扣咗條 ...

可以逆最長幾多年?如果逆完人仲未瓜會點?
不過我老公一定唔肯佢會要盡量留多啲比仔女


禁止訪問

積分: 12573


114#
發表於 22-4-13 21:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


115#
發表於 22-4-13 21:48 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 21:37
我見自己強積金個收益唔錯喎,我老公嗰份都係,加上佢公司供多啲,好似10%,咁退休攞返都唔少,我就打算 ...
車位係自用。未到收租咁醒。屋企個位人兄退休唔揸,個車位就放租。


伯爵府

積分: 19598


116#
發表於 22-4-13 21:49 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-13 21:39
我就係爭呢份醫療未買。

以前 後生買過,後來見老公公司有,就cut咗。而家老公仲有10年退休,我都諗緊呢 ...

呢份我覺得好緊要,5/60歲開始出現的小毛病先再去買都不保,一個中型手術入私家住幾日都六位數埋單,會好影響退休後的必須開支


禁止訪問

積分: 12573


117#
發表於 22-4-13 21:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


118#
發表於 22-4-13 21:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 169633


119#
發表於 22-4-13 21:57 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-13 21:13
其實逆按揭details 係點?死後子女有冇錢攞返?

逆按揭等每月同銀行貸款,銀行有計利息,死後安排如下
myimage.jpg


大宅

積分: 4478


120#
發表於 22-4-13 22:03 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-13 21:27
我身邊好多朋友都話強積金回報低, 供好多年都好似白供 ,但 BK呢度見唔少 JM 話回報好好,所以我真係唔太 ...
政府個套有最少百分之二紅利。況且基數大。
到我哋呢d普通打公仔,Max. $1500x2?仲要自己管理,同政府個套唔一樣。打廿五年工,本金得九十萬,仲要扣個d管理費。

投資方面,我好膽小。我蝕幾皮幾皮無講姐。賺唔算多,搭車食飯個d ok,主要係喜歡賺得快,朝早開巿買,晏晝開巿放。唔係勇,只係好彩。

成長於窮困家庭,眼見無錢就萬事悲。努力脫貧後就跳入另一個夾心困局。(有感而發)

首頁
45678...18

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo