興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


101#
發表於 11-6-29 16:57 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-29 16:21
而家有人睇住,都爬上食飯chair,又爬上自己張枱仔~~~
完全唔可以無人睇~~
...

咁勁, 盈盈最多爬sofa, 高既野佢會叫我地同佢攞, 次次都手指指

點評

mianyang_99  rachel既大肌一向好勁~~  發表於 11-6-29 17:00


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


102#
發表於 11-6-29 16:58 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-29 16:47
晞晞呢幾晚都可以自己訓大床.. touchwood 估唔到咁順利~ 係有時我出房門時佢會叫我唔好走..跟著講多兩講, ...

我因為懶唔想成日起身睇佢有冇"副"被, 所以最終都係姐姐同佢訓

點評

fre124124  其實我半夜無起過身去睇佢..因為我唔知醒..除左佢喊..聽到外  發表於 11-6-29 17:11


珍珠宮

積分: 32869


103#
發表於 11-6-29 17:02 |只看該作者
fre124124 係呀..佢生日之前個晚(24/6)己經自己開始訓... 發表於 6 分鐘前

大一歲...真係唔同d~~

點評

fre124124  係呀..大個囡  發表於 11-6-29 17:11


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


104#
發表於 11-6-29 17:02 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-29 16:47
晞晞呢幾晚都可以自己訓大床.. touchwood 估唔到咁順利~ 係有時我出房門時佢會叫我唔好走..跟著講多兩講, ...
晞晞叻女!!!


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


105#
發表於 11-6-29 17:07 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-29 16:58
我因為懶唔想成日起身睇佢有冇"副"被, 所以最終都係姐姐同佢訓
我都起唔到身幫佢com被,所以俾左件薄外套佢着,再加張被仔卷住佢,搞掂晒~~

點評

fre124124  我咩都無特別做...  發表於 11-6-29 17:12


珍珠宮

積分: 32869


106#
發表於 11-6-29 17:09 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-29 17:07
我都起唔到身幫佢com被,所以俾左件薄外套佢着,再加張被仔卷住佢,搞掂晒~~
...

會唔會訓到成頭汗??

點評

mamibbchu  冷氣開23度,o岩o岩好,因為吹到正~~  發表於 11-6-29 17:15
mamibbchu  無~~  發表於 11-6-29 17:14
fre124124  我都想問..咁熱...仲著咁多..  發表於 11-6-29 17:12


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


107#
發表於 11-6-29 17:18 |只看該作者
mamibbchu 發表於 11-6-29 17:07
我都起唔到身幫佢com被,所以俾左件薄外套佢着,再加張被仔卷住佢,搞掂晒~~
...

因為開冷氣, 如果一副被病左就麻煩


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


108#
發表於 11-6-29 17:28 |只看該作者
fre124124 發表於 11-6-29 16:47
晞晞呢幾晚都可以自己訓大床.. touchwood 估唔到咁順利~ 係有時我出房門時佢會叫我唔好走..跟著講多兩講, ...
晞晞好獨立好叻囡~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


109#
發表於 11-6-29 17:32 |只看該作者
本帖最後由 ilovejanwong 於 11-6-29 17:33 編輯
mamibbchu 發表於 11-6-29 17:07
我都起唔到身幫佢com被,所以俾左件薄外套佢着,再加張被仔卷住佢,搞掂晒~~
...

晞進晚晚都係著多年長袖衫瞓,唔come被都夠~~
之後瞓過隔離房都一樣係咁~~


珍珠宮

積分: 32869


110#
發表於 11-6-29 17:34 |只看該作者
mamibbchu 冷氣開23度,o岩o岩好,因為吹到正~~ 發表於 15 分鐘前

我個中e話, 最好開到26, 27度就夠啦....佢話hk小朋友好多濕氣都好重, 就係涼得冷氣多...


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


111#
發表於 11-6-29 17:35 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 17:34
mamibbchu 冷氣開23度,o岩o岩好,因為吹到正~~ 發表於 15 分鐘前

我個中e話, 最好開到26, 27度就夠啦... ...
收到~~

點評

mianyang_99  最好就介埋凍食啦~~:)  發表於 11-6-29 17:36


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


112#
發表於 11-6-29 17:44 |只看該作者
仲落緊雨, 約左人去奧海城食飯添


珍珠宮

積分: 32869


113#
發表於 11-6-29 17:46 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-29 17:44
仲落緊雨, 約左人去奧海城食飯添

你個惡b點算??

點評

chichibb  比老豆縱.....  發表於 11-6-29 17:51


珍珠宮

積分: 32869


114#
發表於 11-6-29 17:53 |只看該作者
chichibb 比老豆縱..... 發表於 1 分鐘前

惡b老豆??
佢可能另有節目喎~~


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


115#
發表於 11-6-29 17:55 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 17:53
chichibb 比老豆縱..... 發表於 1 分鐘前

惡b老豆??

有架, OT囉


珍珠宮

積分: 32869


116#
發表於 11-6-29 17:57 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-29 17:55
有架, OT囉

好過shopping~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


117#
發表於 11-6-30 10:02 |只看該作者
mianyang_99 發表於 11-6-29 17:57
好過shopping~~
可能佢ot完更加想去shopping~~~

點評

mianyang_99  好大可能~~  發表於 11-6-30 10:07
mianyang_99  好有道理~~  發表於 11-6-30 10:06


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


118#
發表於 11-6-30 10:04 |只看該作者
茅人

點評

mianyang_99  有呀~~  發表於 11-6-30 10:07


侯爵府

積分: 22545

畀面勳章


119#
發表於 11-6-30 10:15 |只看該作者
頭先老師打黎, 仲以為有咩事, 嚇c原來佢見到盈盈手上有瘀痕, 今朝我都見到, 個瘀痕有d怪, 好似個Y型, 不過係分開V同一咁樣, 但如果比人"MEET", 都唔會似V架, 我覺得係有D野"銀"到咁, 我又唔係好驚工人打佢, 打都唔會喺D咁養眼既位置架mouth:


珍珠宮

積分: 32869


120#
發表於 11-6-30 10:35 |只看該作者
chichibb 發表於 11-6-30 10:15
頭先老師打黎, 仲以為有咩事, 嚇c原來佢見到盈盈手上有瘀痕, 今朝我都見到, 個瘀痕有d怪, 好似個Y型 ...

咁你更加要叫姐姐冇時冇刻咁睇實佢啦~~

點評

mamibbchu  係啦~~~儘量睇住啦~~~  發表於 11-6-30 11:16

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo