想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


別墅

積分: 822


101#
發表於 11-9-13 00:31 |只看該作者
navyzero 發表於 11-9-13 00:18
唉~~ 其實我都知嫁....但真係好想快D黎M, 快D可以計好時間開工
我有睇中醫調理, 今日都同佢講左話我仲未黎M ...
放心啦, 如果你有食中藥都應該ok嘅, 好快會嚟嫁喇。
你準備幾時開始開工呀?
強媽咪


大宅

積分: 2553

畀面勳章


102#
發表於 11-9-13 00:53 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-13 00:31
放心啦, 如果你有食中藥都應該ok嘅, 好快會嚟嫁喇。
你準備幾時開始開工呀?
...
上次去醫院做檢查果時, 個醫生話等黎兩次M之後就可以開始啦
所以我想係10月底/11月初開始, 因為我真係好想要個龍BB啊~~
咁你呢??


別墅

積分: 822


103#
發表於 11-9-13 01:05 |只看該作者
navyzero 發表於 11-9-13 00:53
上次去醫院做檢查果時, 個醫生話等黎兩次M之後就可以開始啦
所以我想係10月底/11月初開始, 因為我真係好想 ...
因為我係自然排出, 只係食過藥, 我估應該唔會好傷, 所以我想嚟完第一次m就開工。
不過西醫係叫我兩個cycle之後先開始嘅, 不過我諗...都唔會一次就中嫁啦, 所以唔想等囉。
強媽咪


大宅

積分: 2553

畀面勳章


104#
發表於 11-9-13 13:15 |只看該作者
zoe0214 發表於 11-9-13 01:05
因為我係自然排出, 只係食過藥, 我估應該唔會好傷, 所以我想嚟完第一次m就開工。
不過西醫係叫我兩個cycle ...
其實我都唔想待嫁...不過我係塞藥既, 所以想等中醫話ok先開工
宜家仲諗緊10月中左右要唔要去搵個婦科醫生check多次先開工....
不過....一切都係等我m小姐黎左先講.....


大宅

積分: 2129


105#
發表於 11-9-13 13:25 |只看該作者

引用:Quote:zoe0214+發表於+11-9-13+01:05+因為

原帖由 navyzero 於 11-09-13 發表
其實我都唔想待嫁...不過我係塞藥既, 所以想等中醫話ok先開工
宜家仲諗緊10月中左右要唔要去搵個婦科醫生ch ...
放鬆心情,m小姐好快就會來!我今次完全冇胸脹痛,以往次次都會呢!




大宅

積分: 1953


106#
發表於 11-9-13 15:32 |只看該作者
好想鼓勵大家, 我都係今年2月中,做完小x手術, 心情都好難受, 3月中再來m, 第一次m就try(因為年紀大), 4月尾bingo, 現在25weeks, 所以不用擔心, 如果bb本身有問題, 才會小x, 好過生出來有事~~, 好快就會再有機會!

點評

magmagmag  恭喜,唔知幾時輪到我同大家分享喜訊??  發表於 11-9-14 23:42
bankwest1  Congrats!  發表於 11-9-13 16:01


大宅

積分: 2264


107#
發表於 11-9-13 15:41 |只看該作者
joannechow1031 發表於 11-9-13 15:32
好想鼓勵大家, 我都係今年2月中,做完小x手術, 心情都好難受, 3月中再來m, 第一次m就try(因為年紀大), 4月尾 ...
我都打算第一次M後就TRY過嘞!
希望同你一樣"平安無事"啦~


別墅

積分: 822


108#
發表於 11-9-13 17:02 |只看該作者
joannechow1031 發表於 11-9-13 15:32
好想鼓勵大家, 我都係今年2月中,做完小x手術, 心情都好難受, 3月中再來m, 第一次m就try(因為年紀大), 4月尾 ...
恭喜哂呀, 好彩有你哩D正能量, 畀咗我哋好多支持呀, 我都係會一次m後就開工, 希望可以好似你咁快成功啦, 因為我都唔細喇, 所以要早D開工。
強媽咪


別墅

積分: 822


109#
發表於 11-9-13 17:05 |只看該作者
joe33 發表於 11-9-13 15:41
我都打算第一次M後就TRY過嘞!
希望同你一樣"平安無事"啦~
一齊努力吖, 你幾時開始try呀? 我都係一次m後開工, 即係今個月開始。祝早孕!
強媽咪


大宅

積分: 1833

陪月勳章


110#
發表於 11-9-13 18:40 |只看該作者

引用:好想鼓勵大家,+我都係今年2月中,做完小x手

原帖由 joannechow1031 於 11-09-13 發表
好想鼓勵大家, 我都係今年2月中,做完小x手術, 心情都好難受, 3月中再來m, 第一次m就try(因為年紀大), 4月尾 ...
恭喜哂呀~
咁我哂咗第一次機會,而家要等第二次




大宅

積分: 2129


111#
發表於 11-9-14 09:55 |只看該作者
我想問大家有冇開始量體溫呀?


大宅

積分: 2553

畀面勳章


112#
發表於 11-9-14 11:13 |只看該作者
joannechow1031 發表於 11-9-13 15:32
好想鼓勵大家, 我都係今年2月中,做完小x手術, 心情都好難受, 3月中再來m, 第一次m就try(因為年紀大), 4月尾 ...

恭喜晒你啊~~

第一次黎M就試?? 我都好想啊~~
不過之前個中醫話要等個子宮康復先嫁喎!!

唔理啦~~ 我年紀都唔細啦~~ 都要趕啦~~
但係我M小姐仲未黎搵我啊~~ 唉!! 想開工都未開得


別墅

積分: 996


113#
發表於 11-9-14 13:20 |只看該作者

引用:Quote:navyzero+發表於+11-9-13+00:53+上次

原帖由 zoe0214 於 11-09-13 發表
因為我係自然排出, 只係食過藥, 我估應該唔會好傷, 所以我想嚟完第一次m就開工。
不過西醫係叫我兩個cycle ...
我係早幾日自然排出, 醫生話排哂, 但我好疑惑, 因怕未排晒, 醫生又無開藥我食, 請問自然排出有什麼藥食?

同埋塞藥係乜呀? 點架?




大宅

積分: 2553

畀面勳章


114#
發表於 11-9-14 14:09 |只看該作者
回覆 baby_shan 的帖子

其實塞藥係醫生將一粒藥丸塞入陰道入面
等粒藥溶左之後, 藥力會令個胎排出
而係等個胎排出既時候, 媽咪會有肚痛既情況出現

以上只係我個人經歷.


別墅

積分: 822


115#
發表於 11-9-14 20:14 |只看該作者
baby_shan 發表於 11-9-14 13:20
我係早幾日自然排出, 醫生話排哂, 但我好疑惑, 因怕未排晒, 醫生又無開藥我食, 請問自然排出有什麼藥食?:si ...
我諗如果醫生照咗話清哂的話, 應該無問題啩。
如果你擔心的話, 可以去私家再照一照確認吓, 如果都係話清嘅, 咁你都唔洗擔心啦。
如果唔清, 我諗醫生會畀藥你食嫁喇。

我果次食藥係因為我之前已經排出大部份, 不過醫生擔心我唔清, 所以先叫我食藥。
不過我食完藥之後都無嘢再排出嚟喇。

放心啦, 如果你真係唔清, D血不停流, 你都要去睇醫生嫁喇。
強媽咪


大宅

積分: 2129


116#
發表於 11-9-15 08:47 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

我都係塞藥排出,醫生話來一次m就可以再試,但今次m來,我都見有小小組織咁!所以都會等來多次m再試!




大宅

積分: 2129


117#
發表於 11-9-15 08:51 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

有得生都變成咁,大陸人真係好迷信

廣東陽江一名醫生被指拒絕在「鬼節」做手術,導致嬰兒產後死亡,醫院則稱,是家屬不想嬰兒在「鬼節」出世為由拒絕做手術。 這是32歲的李曉琴(化名)懷上的第一胎。據其姑姑容女士說,8月12日晚上11時30分左右,李曉琴羊水破裂,家人便將她送到陽江市人民醫院。經檢查,該醫院值班醫生稱胎兒正常,可子宮口還沒完全打開,未能生產,讓孕婦留院等候。 第二天8月13日是農曆七月十四中元節,民間俗稱「鬼節」。容女士稱,當天上午9時許,醫生再次檢查後稱子宮口開了兩厘米,預產時間為當天下午5時或晚上9時,讓親屬繼續等候。晚上7時30分,李曉琴開始痛得喊出聲來,在場親屬商量後,決定要求醫院進行剖腹產。 隨後,容女士打電話給主刀醫生曾原娜,「什麽?今天是七月十四,(開刀做手術)很不吉利的,明天再生吧。」容女士引述醫生稱,無奈之下,她只好提出能否夜晚一過12點就進行剖腹手術。「還是拒絕,她讓我們等到第二天天亮再做手術;還一直勸我說,有護士照顧著,沒事的。」 容女士說,就這樣,李曉琴在疼痛中受了一夜的煎熬;期間李曾發燒至38 .9攝氏度,後來慢慢退燒。曾有護士前來為孕婦檢查了兩次,測聽胎兒心跳等狀況。其中一次測得胎兒心跳偏快;但護士稱這是由於孕婦發燒導致的,屬於正常現象,無需擔心。 從8月14日清晨6時30分許,醫院工作人員陸續上班,一名江姓值班醫生過來通知親屬前去簽名,準備孕婦做剖腹產;同時一名護士前來做最後的胎音檢查。「當時護士就聽不到胎兒心跳了,連忙打電話叫曾原娜醫生過來處理。」 6時50分許,曾原娜趕到醫院,對胎兒進行檢查後,立刻讓醫護人員把孕婦推進手術室。容女士說,約6時55分許,嬰兒被取出,是個女嬰,當時已處於窒息狀態。醫護人員一直搶救到8時30分許,才將嬰兒送進重症室。可這之後,嬰兒情況一直不好,3天後,醫院宣布女嬰搶救無效死亡。 「到現在為止,我們親屬還沒拿到死亡原因報告書。」容女士說。 「是親屬不願意在鬼節開刀,現在嬰兒出事了,卻反咬我們一口。」陽江市人民醫院院長謝軍在接受記者採訪時稱,8月13日早上,主刀醫生曾提出為產婦進行剖腹產手術,遭到親屬拒絕,對方理由是擔心「鬼節」生小孩不吉利。 謝軍說,當時孕婦親屬提出了兩個時間,第二天凌晨2時或上午9時。但是到了14日凌晨2時,沒有任何親屬向醫院申請要動手術;直到早上6時許,醫生檢查發現無法測聽到胎兒的心跳後,才及時組織醫護人員進行搶救,「可惜未能挽救回這條小生命」。 謝軍說,由於孕婦有親屬是該院的員工,當時院方並未嚴格要求親屬簽署擇期剖腹協議書。他認為,孕婦親屬就是抓住這一點,將全部責任都推到了院方身上。 謝軍稱,出事之後,孕婦親屬曾幾次來醫院鬧事,有一次還將一名懷孕醫生打傷,險些流產,「他們提出200多萬元的賠償」。對此,容女士稱,謝軍所說的鬧事傷人不存在。 謝軍表示,此事已經移交廣東省和諧醫療糾紛人民調解委員會進行調查。12日,陽江市衛生局已介入調查。 (南方都市報)




別墅

積分: 996


118#
發表於 11-9-15 11:54 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

請問你地小x 後流m流左幾日呀? 我5日就流完了, 醫生仲話可能流兩星期嘅?!




別墅

積分: 996


119#
發表於 11-9-15 11:54 |只看該作者

回覆:小產後又開始重新造人的, 請進~

請問你地小x 後流m流左幾日呀? 我5日就流完了, 醫生仲話可能流兩星期嘅?!




大宅

積分: 2129


120#
發表於 11-9-15 13:53 |只看該作者
baby_shan 發表於 11-9-15 11:54
請問你地小x 後流m流左幾日呀? 我5日就流完了, 醫生仲話可能流兩星期嘅?!



...
我流左15日先清!!lol

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo