想生BB

跳至

首頁
45678...22

尾頁
   1


複式洋房

積分: 360


101#
發表於 05-11-11 11:55 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我個情況和你好相似, 我試了一年都沒有bb, 才去睇西醫, 之後照過輸卵管, 發現其中一邊不是好通. 而家睇中醫, 幫我活血去瘀.


男爵府

積分: 7527


102#
發表於 05-11-11 15:44 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

各位睇左王ec既姊妹,你地食左d藥點呀??
如果d m準,我下星期二去睇啦!! 好緊張,好心急呀 快d到啦!!!!!


男爵府

積分: 7533


103#
發表於 05-11-11 16:28 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

hkjp,

如果你o既中西醫都建議你照下輸卵管,你都可以一試.因為起碼可以快d知道問題是否出現於輸卵管或其他地方,唔駛估估下花太多時間去逐樣試.

我記得之前o係浸會度做腹腔鏡,我個婦科醫生佢真係好好人,問左我d保險可以claim到幾多,就幫我做盡檢查,又照左磁力共振(check腹腔有冇異常或腫瘤),照腸鏡(睇有冇生息肉),照輸卵管等,一次過入院攪掂.最後就知道係卵巢同大腸有黏連同懷疑早期子宮內膜異位.之後就開始針對呢d問題去醫.跟住就發覺自己對西藥有太勁side effect,所以轉睇中醫,而家我覺得有好明顯o既改善.同埋我都會比埋d西醫report比中醫睇,甘d中醫就好快幫我集中調理某一個問題,甘樣成效會明顯d,自己都會有d信心,甘對自己o既身體都好有幫助,因為有時心情好影響,特別係婦科病.

其實我因為想快d調理好d女人病同生bb,我買左一d有關o既書,大部份都係中醫方面o既案例同診治,都幾好,起碼自己都可以知多d,又可以向中醫提問下某種方法對自己work唔work.你可以試下睇呢d書.

另外,我之前d藥方就真係好鬼了,都唔多知佢寫乜......
?-( 如果你有需要,可以pm我,我可以比你都得.(之前個中醫有寫我每之藥方主治乜野問題)
快d睇好身體,快d生bb啦!


男爵府

積分: 7533


104#
發表於 05-11-11 16:34 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,
報告報告,而家食左王醫師d助排卵藥,未有太大反應,一切正常,不過我個人有小小滾(唔係火滾,放心).
我老公佢都食梗d補腎強精藥,佢都話個人有d熱, 唔知係天氣熱定係........
over over 報告完畢!!!


複式洋房

積分: 477


105#
發表於 05-11-11 16:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

你報告得好好笑呀 !~
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


106#
發表於 05-11-11 16:55 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
依....!你好衰架!笑到牙都"luck"埋!
:tongue: :tongue:


複式洋房

積分: 477


107#
發表於 05-11-11 17:06 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

你個婦科真係好好喎 ! 我以前試過check到我泌乳激素高,驚我腦有事,跟住係咪寫紙入私家照磁力共振囉, 好彩出嚟結果無事, 但保險唔肯claim比我, 到最後攪咗好耐先肯claim咋 !
所以我而家唔係咁敢入院做檢查 !

講起中醫學, 我有諗過去學中藥架 ! (只係工聯會嗰啲) 起碼可以知道邊d我可以食得, 邊d唔食得嘛.
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


108#
發表於 05-11-11 17:07 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

你個婦科真係好好喎 ! 我以前試過check到我泌乳激素高,驚我腦有事,跟住係咪寫紙入私家照磁力共振囉, 好彩出嚟結果無事, 但保險唔肯claim比我, 到最後攪咗好耐先肯claim咋 !
所以我而家唔係咁敢入院做檢查 !

講起中醫學, 我有諗過去學中藥架 ! (只係工聯會嗰啲) 起碼可以知道邊d我可以食得, 邊d唔食得嘛.
NaughtyLuiLui 寫道:
hkjp,

如果你o既中西醫都建議你照下輸卵管,你都可以一試.因為起碼可以快d知道問題是否出現於輸卵管或其他地方,唔駛估估下花太多時間去逐樣試.

我記得之前o係浸會度做腹腔鏡,我個婦科醫生佢真係好好人,問左我d保險可以claim到幾多,就幫我做盡檢查,又照左磁力共振(check腹腔有冇異常或腫瘤),照腸鏡(睇有冇生息肉),照輸卵管等,一次過入院攪掂.最後就知道係卵巢同大腸有黏連同懷疑早期子宮內膜異位.之後就開始針對呢d問題去醫.跟住就發覺自己對西藥有太勁side effect,所以轉睇中醫,而家我覺得有好明顯o既改善.同埋我都會比埋d西醫report比中醫睇,甘d中醫就好快幫我集中調理某一個問題,甘樣成效會明顯d,自己都會有d信心,甘對自己o既身體都好有幫助,因為有時心情好影響,特別係婦科病.

其實我因為想快d調理好d女人病同生bb,我買左一d有關o既書,大部份都係中醫方面o既案例同診治,都幾好,起碼自己都可以知多d,又可以向中醫提問下某種方法對自己work唔work.你可以試下睇呢d書.

另外,我之前d藥方就真係好鬼了,都唔多知佢寫乜......
?-( 如果你有需要,可以pm我,我可以比你都得.(之前個中醫有寫我每之藥方主治乜野問題)
快d睇好身體,快d生bb啦!
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


109#
發表於 05-11-11 17:10 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui ,



:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


110#
發表於 05-11-11 18:17 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,
我睇果個婦科真係好好架.我果次做手術,佢問清楚我d保險大概claim到幾多,佢就同我計好邊d可以做,邊d唔好做,最後佢重收少我一日醫生巡院費,成$500幾,佢話唔想我claim唔足,仲早d寫定紙比我出院(早上8點幾),而我立即埋單,但係醫院等到老公下午先黎接我走,唔駛比多一日錢.佢係婦產科好出名,一講就好多人都識,難得佢收得平仲好鬼好人.

ps. 你老公食左d藥都可能 ,到時日日攪住你,因住你笑到"luck"晒d牙!


洋房

積分: 61


111#
發表於 05-11-11 20:25 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui

請問你個西醫係邊個? 


男爵府

積分: 6174


112#
發表於 05-11-11 22:12 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

我都想知你個西醫的資料,可否pm我?謝謝!


男爵府

積分: 7533


113#
發表於 05-11-11 22:12 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Chertse,
佢就係Dr.盧乃本.
不過佢好難book,同埋我試過睇佢睇到3am先由佢尖沙咀診所走.


男爵府

積分: 7533


114#
發表於 05-11-11 22:18 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

piglet_be,

pls check pm!


大宅

積分: 1628


115#
發表於 05-11-13 00:22 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Dear Sisters'

我今日都去左睇王醫師呀﹗ 佢真係好細心同好nice呀, 仲做左一份好詳細病曆紀錄添, 令人好放心(之前睇過兩個中醫一d record都冇, 有點兒戲).

可惜, 樓下廖創興裝修, 鑽地嘈到拆天, 聽醫師講野都係估下估下.

佢話我溫度太低(我提供過往3個月體溫表給他參考), 子宫不夠溫度會難有bb, 叫我要介凍飲同食雪糕, 真慘! 好彩就黎冬天啫.


別墅

積分: 503


116#
發表於 05-11-13 00:50 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

我都想知你個西醫的資料,可否pm我?謝謝!


男爵府

積分: 7527


117#
發表於 05-11-13 10:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,魚魚,

相信哩個週末一定做呀做,做到無停啦!!!


男爵府

積分: 7533


118#
發表於 05-11-13 17:24 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

vivibb,
Pls check pm!


男爵府

積分: 7533


119#
發表於 05-11-13 17:36 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,
王醫師佢真係好細心,我覆診時見佢用電腦已save左上次睇症d資料,而我寫比佢d病歷,佢都有用紅筆寫低d notes,我覺得佢都好專業,唔似一般中醫只靠之前張藥方或病人自己口述甘簡單.
下,你想生bb仲想食雪糕同生冷野,真係要打pat pat,
快d戒口啦!


男爵府

積分: 7533


120#
發表於 05-11-13 17:46 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,
我用david排卵紙check到應該未排卵,加上醫師話應該19至20號先係egg day,所以昨天去左飲,閙新房玩到今朝先返屋企,老公話比我玩埋呢幾日,之後就........ ,佢話果幾日BK都唔比上,佢重攞左大假,
唔知魚魚同老公睇成點呢??

首頁
45678...22

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo