Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?
NaughtyLuiLui,
你個婦科真係好好喎 ! 我以前試過check到我泌乳激素高,驚我腦有事,跟住係咪寫紙入私家照磁力共振囉, 好彩出嚟結果無事, 但保險唔肯claim比我, 到最後攪咗好耐先肯claim咋 !
所以我而家唔係咁敢入院做檢查 !
講起中醫學, 我有諗過去學中藥架 ! (只係工聯會嗰啲) 起碼可以知道邊d我可以食得, 邊d唔食得嘛.
NaughtyLuiLui 寫道:
hkjp,
如果你o既中西醫都建議你照下輸卵管,你都可以一試.因為起碼可以快d知道問題是否出現於輸卵管或其他地方,唔駛估估下花太多時間去逐樣試.
我記得之前o係浸會度做腹腔鏡,我個婦科醫生佢真係好好人,問左我d保險可以claim到幾多,就幫我做盡檢查,又照左磁力共振(check腹腔有冇異常或腫瘤),照腸鏡(睇有冇生息肉),照輸卵管等,一次過入院攪掂.最後就知道係卵巢同大腸有黏連同懷疑早期子宮內膜異位.之後就開始針對呢d問題去醫.跟住就發覺自己對西藥有太勁side effect,所以轉睇中醫,而家我覺得有好明顯o既改善.同埋我都會比埋d西醫report比中醫睇,甘d中醫就好快幫我集中調理某一個問題,甘樣成效會明顯d,自己都會有d信心,甘對自己o既身體都好有幫助,因為有時心情好影響,特別係婦科病.
其實我因為想快d調理好d女人病同生bb,我買左一d有關o既書,大部份都係中醫方面o既案例同診治,都幾好,起碼自己都可以知多d,又可以向中醫提問下某種方法對自己work唔work.你可以試下睇呢d書.
另外,我之前d藥方就真係好鬼了,都唔多知佢寫乜......
?-( 如果你有需要,可以pm我,我可以比你都得.(之前個中醫有寫我每之藥方主治乜野問題)
快d睇好身體,快d生bb啦!
:wth: :wth: [size=medium]魚 ~ [img]