自由講場

跳至

首頁

尾頁
   3


水晶宮

積分: 63050

畀面勳章


101#
發表於 13-1-15 06:08 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我都係有仔有女之後,再生多一個女!


男爵府

積分: 7503


102#
發表於 13-1-15 06:27 |只看該作者

回覆:mpldream 的帖子




公爵府

積分: 29215


103#
發表於 13-1-15 08:01 |只看該作者
唔生,過左四十更加唔生,
風險高,有咩事累埋小朋友


男爵府

積分: 7693


104#
發表於 13-1-15 08:01 |只看該作者

引用:我已有"2個好字"添,而且而家已經陀緊第

原帖由 joeylee 於 13-01-15 發表
我已有"2個好字"添,而且而家已經陀緊第五個8個月,雖然依個系意外,但開頭4個都算系計畫架,其實我覺得 ...
好利害呀!我有時真係好怕佢地係屋企攪亂,失控時!2個都控制唔住,4或5個我真係會攪唔掂!好佩服你






別墅

積分: 990


105#
發表於 13-1-15 08:40 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

1仔1女已經very good,如果比我未必會追,意外都會




大宅

積分: 4231

好媽媽勳章 畀面勳章


106#
發表於 13-1-15 08:44 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我已有1大仔1細女,但係我仲想生多1仔1女


水晶宮

積分: 64276

育兒性格勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


107#
發表於 13-1-15 08:45 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

純粹問會吾會再生,我答會。但現實經濟情況不許可!我相信大部份JM有經濟能力,一定會生




男爵府

積分: 9428

有「營」勳章 畀面勳章


108#
發表於 13-1-15 08:50 |只看該作者
有D人係好鐘意小朋友, 3個都OK.

我自己就唔得, 而家2個都想C
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb5f.lilypie.com/Uabzp8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fifth Birthday tickers" /></a>


珍珠宮

積分: 41315

牛年勳章 開心吸收勳章 DHA勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章


109#
發表於 13-1-15 09:24 |只看該作者
I have 3...............Yeah!


雲母殿

積分: 1367086

虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 貢獻勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


110#
發表於 13-1-15 09:30 |只看該作者
睇本身身體狀態,精力,經濟
個人無能力…所以唔會了


翡翠宮

積分: 76488

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


111#
發表於 13-1-15 09:30 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

我有一仔一女,同老公也有計劃想生第三個,自己全職湊,係辛苦,但都值得嘅。我仔都話已有個妹妹,希望有個弟弟,就好喇。




大宅

積分: 3690


112#
發表於 13-1-15 09:33 |只看該作者
joeylee 發表於 13-1-15 03:32
我已有"2個好字"添,而且而家已經陀緊第五個8個月,雖然依個系意外,但開頭4個都算系計畫架,其實我覺得 ...
woh~~強!! 你精神可嘉! 生,不是問題;教,才是大問題。 不過,我都好想生返個囡,但不會有包單。我精神上未必能承受得了"串燒3兄弟"。


大宅

積分: 3690


113#
發表於 13-1-15 09:36 |只看該作者
alanaudio 發表於 13-1-15 08:01
好利害呀!我有時真係好怕佢地係屋企攪亂,失控時!2個都控制唔住,4或5個我真係會攪唔掂!好佩服你
...
JM,若再黎都係仔,到時係媽媽失控!!


珍珠宮

積分: 47851

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


114#
發表於 13-1-15 09:39 |只看該作者
alanaudio 發表於 13-1-14 18:26
琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一個約2歲既囡囡,仲好可愛添!
但佢亦有左約7個月身孕!
我好奇想 ...

有經濟能力我想生4個


公爵府

積分: 28399


115#
發表於 13-1-15 09:42 |只看該作者

引用:Quote:joeylee+發表於+13-1-15+03:32+我已

原帖由 Serenity 於 13-01-15 發表
woh~~強!! 你精神可嘉! 生,不是問題;教,才是大問題。 不過,我都好想生返個囡,但不會有包單。:pi ...
我都係,想生多個又驚串燒三兄弟




大宅

積分: 1494


116#
發表於 13-1-15 09:48 |只看該作者
我覺得"生仔又好, 生女又好, 兩個就夠晒數, 兩個已經夠晒數!!"


水晶宮

積分: 50564

好媽媽勳章 醒目開學勳章 睛靈勳章


117#
發表於 13-1-15 09:53 |只看該作者

回覆:你會再生嗎?

俾著我一定唔會生,一個已經好夠,有得重新嚟過,我一個都唔生


公爵府

積分: 25384


118#
發表於 13-1-15 09:53 |只看該作者

引用:琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一

原帖由 alanaudio 於 13-01-14 發表
琴日見到個媽咪,佢已有一個約10歲既仔,一個約2歲既囡囡,仲好可愛添!
但佢亦有左約7個月身孕!
我好奇想 ...
能力許可一定會!子女講緣份




公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


119#
發表於 13-1-15 10:24 |只看該作者
身體及經濟許可的話, 我會想生3, 4個架, 我兩公婆都鍾意小朋友, 而家陀緊第二個


珍珠宮

積分: 47927

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回 我的育兒心得勳章 DHA勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


120#
發表於 13-1-15 10:31 |只看該作者

引用:我已經有三個,時光倒流的話,我會生多個 +

原帖由 大中小魔怪 於 13-01-14 發表
我已經有三個,時光倒流的話,我會生多個
湊三個幻想不到的辛苦,你仲可以生多個,一個人湊?我一個都想死



我為貓狂

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo