烹飪搵食

跳至

首頁
45678...10

尾頁
   711


子爵府

積分: 13919


101#
發表於 13-3-2 03:51 |只看該作者


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


102#
發表於 13-3-2 07:41 |只看該作者
fitfish 發表於 13-3-2 00:02
我試過用隻膠杯整咗杯室溫奶.加蓋.就咁座在熱水中(浸杯的一半)沒用真空煲,都整到.不過都要十個八個鐘. ...
但無保溫, d熱水一陣就凍晒喎, 都ok呀? 我諗夏天天氣熱個室溫效果最好


珍珠宮

積分: 48982


103#
發表於 13-3-2 10:29 |只看該作者
多謝分享!


珊瑚宮

積分: 107226


104#
發表於 13-3-2 11:51 |只看該作者
本帖最後由 fitfish 於 13-3-2 11:55 編輯
tensi819 發表於 13-3-1 23:06
可以,不過應該都幾嘥電,上次試過佢機內其實唔係好高溫,三十度左右咋,你有保溫杯真空煲就仲方便!

...

面包機只係焗時才用多電,例如焗時先係400w...一小時....就4毛子電費

如發酵6-8小時,幾十w電....我估幾個仙至一毛子電費.

玩具萬歲!


珊瑚宮

積分: 107226


105#
發表於 13-3-2 11:56 |只看該作者
tensi819 發表於 13-3-2 07:41
但無保溫, d熱水一陣就凍晒喎, 都ok呀? 我諗夏天天氣熱個室溫效果最好
...

ok架!你試一次咪知lor!


玩具萬歲!


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


106#
發表於 13-3-2 13:11 |只看該作者
fitfish 發表於 13-3-2 11:51
面包機只係焗時才用多電,例如焗時先係400w...一小時....就4毛子電費

如發酵6-8小時,幾十w電....我估幾個 ...
哦, 不過長時間插住佢同火牛, 我咩都做唔到咁滯, 所以唔考慮, 試o左一次就算.


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


107#
發表於 13-3-2 13:11 |只看該作者
fitfish 發表於 13-3-2 11:56
ok架!你試一次咪知lor!
咁你近期都係咁樣整呀?


大宅

積分: 1774


108#
發表於 13-3-2 14:32 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

試下先




別墅

積分: 619


109#
發表於 13-3-3 00:42 |只看該作者

引用:尋晚試用電飯煲整,+都ok成功,+唔知係咪我加

原帖由 tensi819 於 13-02-22 發表
尋晚試用電飯煲整, 都ok成功, 唔知係咪我加太多市售乳酪, or水溫唔o岩, or我無好徹底咁攪勻, 食到下面果d有 ...
怎樣用電飯煲整乳酪呢?
可否詳細描述一下




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


110#
發表於 13-3-3 11:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tensi819+於+13-02-22+發表尋

原帖由 maryeva 於 13-03-03 發表
怎樣用電飯煲整乳酪呢?
可否詳細描述一下
我買杯市售乳酪,分六份裝入六個甜品玻璃杯當菌種,另鮮奶約四百幾ml(因為我d杯仔每個約100ml)加熱大約80度消毒,放涼至大約40度,分裝入已有乳酪菌種嘅玻璃杯,蓋上杯蓋,放入已煲滾水熄咗機嘅飯煲內,等8個鐘頭後,見佢成型了,咪放入雪柜雪凍再慢慢嘆。我煲奶時忘了加糖,到食時就加一匙果醬同食
1362280876189.jpg


珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


111#
發表於 13-3-3 11:27 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maryeva+於+13-03-03+發表怎

原帖由 tensi819 於 13-03-03 發表
我買杯市售乳酪,分六份裝入六個甜品玻璃杯當菌種,另鮮奶約四百幾ml(因為我d杯仔每個約100ml)加熱大約80度消 ...
唔記得講,所有接觸到乳酪或奶嘅工具同器皿都要熱水消毒先用。其實菌種:奶比例約為1:10,我呢次係多咗菌種嘅,唔知係咪呢個原因,我個成品有d奶粒粒咁,都可能我落奶後無攪得好勻(因之前有人話攪勻d個成品會變稀,但我就鐘意杰)


別墅

積分: 619


112#
發表於 13-3-3 17:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+maryeva+於+13-03-03+發表怎

原帖由 tensi819 於 13-03-03 發表
我買杯市售乳酪,分六份裝入六個甜品玻璃杯當菌種,另鮮奶約四百幾ml(因為我d杯仔每個約100ml)加熱大約80度消 ...
水滾後待8小時,水會轉涼,期間不用換水嗎?




珍珠宮

積分: 30518

畀面勳章


113#
發表於 13-3-3 18:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tensi819+於+13-03-03+發表我

原帖由 maryeva 於 13-03-03 發表
水滾後待8小時,水會轉涼,期間不用換水嗎?
無呀,原本我都擔心過,不過都成功,喺另一post有jm用普通煲都得㖭。


大宅

積分: 2527


114#
發表於 13-3-3 18:08 |只看該作者

引用:我之前整係用+$10店+d+保温發泡膠盒,入邊

原帖由 焦糖媽 於 13-02-19 發表
我之前整係用 $10店 d 保温發泡膠盒,入邊加條浸過熱水既毛巾,坐住兩杯用玻璃裝住既自制 yogurt。通常臨瞓 ...
我有發泡膠箱!only 熱毛巾ok 要加杯熱水嗎?




侯爵府

積分: 20083

親子王國15週年勳章


115#
發表於 13-3-4 10:08 |只看該作者
Boborachel 發表於 13-3-3 18:08
我有發泡膠箱!only 熱毛巾ok 要加杯熱水嗎?
我嗰時個箱因為細, 剛好放到兩個玻璃樽, 所以就毛巾浸熱水, 放底, 放樽, 山蓋咁整。
我諗放唔放熱水要睇你發泡膠箱大唔大, 如果太大, 咁可能要放埋熱水好啲~~~其實要點整到個環境夠熱,都係試出黎~~~

你可以上 uTube 睇 d 外國片, "homemade yogurt", 好多做法, 我呢個造法都係抄佢地同埋係其他 blogger 度偷師返黎


伯爵府

積分: 17446

認識瑞士牛牛第二回 我的育兒心得勳章 想生BB熱投 DHA勳章 hashtag影視迷勳章 大廚勳章 遊學勳章 春季勳章 趣教勳章 冬日勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 wyeth冷知識勳章 有「營」勳章 BK Milk勳章


116#
發表於 13-3-4 10:55 |只看該作者


大宅

積分: 2682


117#
發表於 13-3-7 15:02 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)




大宅

積分: 2814

畀面勳章


118#
發表於 13-3-8 00:46 |只看該作者

引用:+本帖最後由+EVA12478+於+13-2-16+15:04+編

原帖由 EVA12478 於 13-02-16 發表
本帖最後由 EVA12478 於 13-2-16 15:04 編輯

我好鐘意食乳酪,台灣叫「優格」,內地叫酸奶,各有其名, ...





男爵府

積分: 9252


119#
發表於 13-4-2 10:22 |只看該作者
好成功啊~~ THX!!


大宅

積分: 1158


120#
發表於 13-4-2 13:28 |只看該作者

回覆:家庭自製乳酪(無需乳酪機)

我試過用囡囡D奶瓶+暖奶器都整到,仲用埋囡囡個奶瓶消毒器,夠曬廢物利用!



點評

fitfish  good  發表於 13-4-2 15:05

首頁
45678...10

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo